Silfen Skrevet 2. juni 2012 #2201 Skrevet 2. juni 2012 Jeg syklet på trehjulssykkelen min (var vel rundt 3-4år) og ante fred og ingen fare da bøllene i bygda kom bort til meg i bil og tilbød meg snop. Uff, det hørtes skummelt ut.
Gjest badeand1 Skrevet 2. juni 2012 #2202 Skrevet 2. juni 2012 Bare for å sjekke at vi er på samme planet, Noz og dere andre joggebuksedamene. Joggebukse er greit å gå med, men det er fantastiske plagg å se på på det annet kjønn, sant? Riktig.
Gjest badeand1 Skrevet 2. juni 2012 #2203 Skrevet 2. juni 2012 (endret) hvorfor gjør du det da? du må jo ikke ha en grunn for så vet, men jeg bare lurer. kanskje du vil flytte hit, så kan vi finne en joggebukse-kis til deg? det er jo vi og de joggebuksene vet du ;9 ( og bud er faktisk også sånn faktisk!) hva er sammenhengen mellom gatebiler og Noz? Det er privat. Joggebuksedamene. Har en kjæreste som går med joggebukse hjemme men han kan absolutt ikke gå med det på butikken. Må skifte bare han skal en snartur i butikken. Endret 2. juni 2012 av Mortem
Gjest Katten. Skrevet 2. juni 2012 #2204 Skrevet 2. juni 2012 Hva med pysjbukse? Jeg har forsåvidt lært at det ikke er lurt å gå på butikken i pysjbukse og uten undertøy. Alt vises.
Gjest badeand1 Skrevet 2. juni 2012 #2205 Skrevet 2. juni 2012 Hva med pysjbukse? Jeg har forsåvidt lært at det ikke er lurt å gå på butikken i pysjbukse og uten undertøy. Alt vises. Han har ikke pysjbukse. =( men jeg har ca fire i silke. Går med en nå faktisk! Har gått med pysjbukse flere ganger på butikken og jeg fatter ikke at jeg gjorde det
Gjest Koala Lompa Skrevet 2. juni 2012 #2206 Skrevet 2. juni 2012 Uff, det hørtes skummelt ut. Det var svært traumatisk. Fremdeles sliter jeg med litt angst når folk tilbyr meg snop.
Silfen Skrevet 2. juni 2012 #2207 Skrevet 2. juni 2012 Det var svært traumatisk. Fremdeles sliter jeg med litt angst når folk tilbyr meg snop. Ble de stilt til rette?
Gjest Koala Lompa Skrevet 2. juni 2012 #2208 Skrevet 2. juni 2012 Ble de stilt til rette? Njaa,fattern valgte å ta saken i egne hender. Han tvang bøllene til å sykle rundt på trehjulssykler imens alle i bygda kastet snop etter dem. De sier at store gutter gråter ikke. Vel,det er reinspikka løgn. 1
Silfen Skrevet 2. juni 2012 #2209 Skrevet 2. juni 2012 Selv om jeg ikke kan si jeg er for slik selvhevd, på papiret, så må jeg si at jeg liker pappan din. :D
Sophia Skrevet 2. juni 2012 #2210 Skrevet 2. juni 2012 Aldrisur: Har du mange barn? Vet ikke helt hvorfor men jeg kan se for meg at du er en flott mamma! 1
Nelsonmandela Skrevet 2. juni 2012 #2211 Skrevet 2. juni 2012 til yes2yes: hvorfor har du det profilbildet? til bandit: ligner sønnen mye på deg selv? til aldrisur: hvordan er ditt favoritt antrekk? til rainbow91: hva er det hyggeligste du har gjort for noen?
yes2yes Skrevet 2. juni 2012 #2212 Skrevet 2. juni 2012 til yes2yes: hvorfor har du det profilbildet? Etter å ha registrert meg med brukernavnet, var jeg tvers i gjennom fattig for hvert snev av kreativitet i kroppen. Dermed tok jeg google i bruk og googlet 'yes', hvorav dette bildet dukket opp. Men for all del, den kan jo og demonstrere at tross alle hinder, vil 'livets terning' alltid lande på det positive en eller annen gang. Jeg vurderte disse tre herlige bildene og, men det ble det ikke noe av. Her, ta gjerne en titt: silfen: hvor gammel er du egentlig? 8? og hvilken snitt fikk du på skolen? 1,5? Kjære deg, uten at jeg vet hvorfor du er gremmet, vil jeg oppfordre til å håndtere spørsmål og irritasjon på et annet sett enn i innlegget jeg siterer. Det er ikke greit å 'hakke ned' på andres utseende eller intelligens, og synes man at noen er uhyggelig mot seg på KG, virker rapporterings-knappen langt mer effektivt enn å angripe hverandre. Det virkelige liv er utfordrende nok som det er, og det hadde vært befriende å skape et annerledes samfunn på internett. 5
Aldrisur Skrevet 2. juni 2012 #2214 Skrevet 2. juni 2012 Aldrisur: Har du mange barn? Vet ikke helt hvorfor men jeg kan se for meg at du er en flott mamma! Åh takk Naive! Jeg har to barn, en jente og en gutt (Vet ikke om de alltid synes at jeg er så flott. ) 1
Sophia Skrevet 2. juni 2012 #2217 Skrevet 2. juni 2012 Naive: Hvorfor valgte du det nicket du har? Det aner jeg faktisk ikke! Da jeg skulle registrere meg som bruker her i januar fikk jeg beskjed om at mailen min hadde allerede en registert bruker. Jeg har tydeligvis registrert meg i 2009, men aner ikke hvorfor jeg valgte akkurat Naive Har vurdert å bytte, men aner ikke hva det skulle blitt til. 2
Gjest Bud Skrevet 2. juni 2012 #2218 Skrevet 2. juni 2012 vi er definitivt på samme planet! Uranus(your anus), sant? Joggebukse er dritsexy (men ikke sånn treningsbukse da- de må være baggy og litt "sægga") Spesielt, trodde jeg var alene om denne merkelige interessen :gjeiper: I like you, Noz!
Gjest Eurodice Skrevet 2. juni 2012 #2219 Skrevet 2. juni 2012 Det aner jeg faktisk ikke! Da jeg skulle registrere meg som bruker her i januar fikk jeg beskjed om at mailen min hadde allerede en registert bruker. Jeg har tydeligvis registrert meg i 2009, men aner ikke hvorfor jeg valgte akkurat Naive Har vurdert å bytte, men aner ikke hva det skulle blitt til. Du kunne kalle deg "Glup" . 1
Gjest Katten. Skrevet 2. juni 2012 #2220 Skrevet 2. juni 2012 Katten. Hva skal du ha til middag? Helst noe spiselig. Hvorfor returnerte du til KG?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå