Gjest Vampen Skrevet 2. juni 2012 #2281 Skrevet 2. juni 2012 Vampen: har du prøvd hasj? Nei. Vampen: har du noen gang farget håret med henna? I have! Jeg tror ikke det finnes den farge, eller fargeprosess, håret mitt ikke har vært utsatt for en eller annen gang.
Gjest Koala Lompa Skrevet 2. juni 2012 #2282 Skrevet 2. juni 2012 Tekola; Er du veldig glad i te og coca cola?
Sequax Skrevet 2. juni 2012 #2283 Skrevet 2. juni 2012 Sequax: hvor er brukernavnet ditt fra? Ville du reist til Amazonas eller Machu Pichu (dog ikke helt sikker på stavelsen der.)? Det er fra en møll. Møll står for forandring, og jeg er en rastløs person. Machu Picchu! Silfen: Hvordan forholder du deg til vind? Er du som østlendinger flest rett og slett litt redd den..?
Gjest NozMonster Skrevet 2. juni 2012 #2284 Skrevet 2. juni 2012 NozMonster: Enn du daaaaaaaa???? :gjeiper: Ha du sex om dagene? Og hvordan type sex liker du?? Watch out, this shit is getting serious. Jeg tror ikke noz kommer til å svare på slikt, som regel bare snakker hun det vekk. heheee, du din pøbel- skal svare jeg da hunter: njaaa, det er vel relativt stille, men det er kun etter eget ønske! jeg liker egentlig mye forskjellig jeg- det viktigste er at sexen er variert, og at min partner ikke er redd for å prøve nye ting/utforske. Liker at begge 2 er opptatte av å oppfylle hverandres ønsker- enten om det er 69 eller om det dreier seg om BDSM Jeg lurer veldig på hvorfor hunterlady fikk 4 plusser så raskt på dette innlegget som jeg siterte så dere som plusset- hva mente dere med den plussen?
Gjest Yellow Taxi Skrevet 2. juni 2012 #2285 Skrevet 2. juni 2012 Yellow Taxi: hvilken modell foretrekker du av psykoanalysen, den eksistensielle, den behavoristiske og den sosiale? Har du vært veggis i mange år og hvorfor? Og hvis du måtte spise en animalsk vare, hvilken ville det blitt? (Grep sjansen) Oj, nå ble jeg nesten litt freaket ut av hvor mye du har fått med deg (basert på hvor relevante spørsmål du stiller), noe som er litt ironisk da jeg nettopp meldte meg frivillig til å utlevere meg enda mer. Nå begynte jeg egentlig å skrive et lengre svar, men jeg skal prøve å følge trådens kultur og svare kort og raskt! Om jeg må velge mellom de så må det bli psykoanalysen. Jeg liker forskningen og den pragmatiske holdningen til behavorismen best, men jeg er alt for bilogisk/nativistisk orrientert til å identifisere meg med retningene generelt. Har vært veggis i ca 5 år. Utslagsgivende var helse, men jeg har heller aldri vært noe glad i kjøtt og jeg syns det er prisnippielt feil i forhold til dyrevelferd også. Hvis jeg måtte ville det blitt noe kjøtt fra et menneske. Hovedsaklig fordi hvis jeg først måtte gjort noe slikt så kunne jeg sjokkert og statuert et ekempel samtidig, nemlig at vi er bygd opp av akkurat det samme som dyrene. Er det lov å returnere veggis spørsmålene til deg? Studerer du også psykologi, hvis ikke hva studerer du? Beklager at jeg ikke evner å stille like relevante spørsmål altså, jeg er ikke så flink til å huske spesifikke brukere!
Gjest Fasting Drue Skrevet 2. juni 2012 #2286 Skrevet 2. juni 2012 heheee, du din pøbel- skal svare jeg da hunter: njaaa, det er vel relativt stille, men det er kun etter eget ønske! jeg liker egentlig mye forskjellig jeg- det viktigste er at sexen er variert, og at min partner ikke er redd for å prøve nye ting/utforske. Liker at begge 2 er opptatte av å oppfylle hverandres ønsker- enten om det er 69 eller om det dreier seg om BDSM Jeg lurer veldig på hvorfor hunterlady fikk 4 plusser så raskt på dette innlegget som jeg siterte så dere som plusset- hva mente dere med den plussen? Jeg plussa. Egentlig lurte jeg på hvordan man kategoriserer sex i "typer". Myk/Hard? Rask/Sakte? Oral/anal/vanlig? Gay/Straight/Tranny?
Silfen Skrevet 2. juni 2012 #2287 Skrevet 2. juni 2012 Det er fra en møll. Møll står for forandring, og jeg er en rastløs person. Machu Picchu! Silfen: Hvordan forholder du deg til vind? Er du som østlendinger flest rett og slett litt redd den..? Østlending! :fnys: Jeg liker vind. Jeg liker storm. Lyn og torden og hus som knaker. Jeg liker dog ikke regn så veldig godt, så det hele er litt selvmotsigende. Og særs kjipt siden jeg er bergenser.
Sequax Skrevet 2. juni 2012 #2288 Skrevet 2. juni 2012 Østlending! :fnys: Jeg liker vind. Jeg liker storm. Lyn og torden og hus som knaker. Jeg liker dog ikke regn så veldig godt, så det hele er litt selvmotsigende. Og særs kjipt siden jeg er bergenser. Jeg skulle kanskje ha skrevet "som oss østlendinger flest". Sikta egentlig ikke til at du er østlending... Jeg syns vind er litt....skummelt....
Silfen Skrevet 2. juni 2012 #2289 Skrevet 2. juni 2012 Jeg skulle kanskje ha skrevet "som oss østlendinger flest". Sikta egentlig ikke til at du er østlending... Jeg syns vind er litt....skummelt.... Jeg har vært i eksil østpå, det var nok, hehe. Om du skulle vært i eksil et sted i Norge, hvor ville det vært?
Sequax Skrevet 2. juni 2012 #2290 Skrevet 2. juni 2012 Jeg har vært i eksil østpå, det var nok, hehe. Om du skulle vært i eksil et sted i Norge, hvor ville det vært? Indre Telemark eller Svalbard!
Silfen Skrevet 2. juni 2012 #2291 Skrevet 2. juni 2012 Indre Telemark eller Svalbard! Haha, hvorfor de stedene?
Sequax Skrevet 2. juni 2012 #2292 Skrevet 2. juni 2012 Haha, hvorfor de stedene? Fordi Telemark er vakkert og trygt og Svalbard er vakkert og vilt!
Gjest Bud Skrevet 2. juni 2012 #2293 Skrevet 2. juni 2012 Jeg lurer veldig på hvorfor hunterlady fikk 4 plusser så raskt på dette innlegget som jeg siterte så dere som plusset- hva mente dere med den plussen? Ikke at jeg plusset men hvis jeg hadde plusset så hadde det vært for at jeg nysgjerrig på svaret ditt.
Gjest Badabing Skrevet 2. juni 2012 #2294 Skrevet 2. juni 2012 (endret) *snip* Godt svar tross nedkorting. Jeg studerer ikke psykologi, har bare jobbet i psykiatrien og tok noen poeng en gang i tiden. Akkurat nå studerer jeg noe såpass sært at jeg blir litt lett å kjenne igjen, men det har mer med epidemiologi og folkehelse å gjøre. Selv har jeg nok mest til overs for den eksistensielle modellen sånn rent teoretisk. Ganske fersk veggis, ca 1,5 år nå, men det har nok vært en lang modningsfase. Fikk rett og slett så dårlig samvittighet etter hvert at kjøttet vokste i munnen på meg. Både pga dyrevelferd og ressursfordeling. Hvilken animalsk matvare? Ah, jeg klarer ikke å svare på det selv! Edit: skrivefeil Endret 2. juni 2012 av Badabing
Silfen Skrevet 2. juni 2012 #2295 Skrevet 2. juni 2012 Aldrisur, Vampen, Bud og Katten: hytte på fjellet, ved sjøen, campingbil eller telt?
Aldrisur Skrevet 2. juni 2012 #2296 Skrevet 2. juni 2012 Aldrisur, Vampen, Bud og Katten: hytte på fjellet, ved sjøen, campingbil eller telt? Hytte ved sjøen!
MagicaFraFyll Skrevet 2. juni 2012 #2297 Skrevet 2. juni 2012 Alle som vil kan svare på disse spørsmålene: Ser du på sex som en kjærlighetsakt? I såfall, elsker du deg selv litt mer etter at du har onanert? Eller elsker du din neste høyere?
Gjest Bud Skrevet 2. juni 2012 #2298 Skrevet 2. juni 2012 Aldrisur, Vampen, Bud og Katten: hytte på fjellet, ved sjøen, campingbil eller telt? Under åpen himmel rett under tregrensa!
SemperFi Skrevet 2. juni 2012 #2299 Skrevet 2. juni 2012 heheee, du din pøbel- skal svare jeg da Jeg lurer veldig på hvorfor hunterlady fikk 4 plusser så raskt på dette innlegget som jeg siterte så dere som plusset- hva mente dere med den plussen? Jeg plussa. Egentlig lurte jeg på hvordan man kategoriserer sex i "typer". Myk/Hard? Rask/Sakte? Oral/anal/vanlig? Gay/Straight/Tranny? Ikke at jeg plusset men hvis jeg hadde plusset så hadde det vært for at jeg nysgjerrig på svaret ditt. Jepp, også for at du skulle få gruppepress på deg.
Gjest NozMonster Skrevet 2. juni 2012 #2300 Skrevet 2. juni 2012 Jeg plussa. Egentlig lurte jeg på hvordan man kategoriserer sex i "typer". Myk/Hard? Rask/Sakte? Oral/anal/vanlig? Gay/Straight/Tranny? aaahhh.... tenkte ikke så langt jeg håper jeg ikke dreit meg ut, og misforsto spørsmålet ditt hunter?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå