Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mange tattiser har du, Slifen?

7.

Har du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Silfen;

Jeg har virkelig sansen for dine direkte svar.........er du like ærlig og oppriktig på "ordentlig"?

Gjest Carmen.
Skrevet

7.

Har du?

Så bilde av tattisen din på forumet her skjønner du, veldig fin! Jepp, har 5 :) Tok en igår, med navnet til babyen min :rodmer:

Skrevet

Jeg har en veldig sosial og artig deltidsjobb og et meget tilfredsstillende og spennende studium! :)

Hva med deg, Havbris?

Jeg er ferdig med studier, tror jeg iallefall. Ble ferdig med et hovedfag i godt voksen alder og har vel egentlig slått fra meg tanken om en doktorgrad. Jeg har en spennende jobb som utfordrer meg på mange plan og det holder liv i hodet mitt!

Gjest norah
Skrevet

Jeg er ferdig med studier, tror jeg iallefall. Ble ferdig med et hovedfag i godt voksen alder og har vel egentlig slått fra meg tanken om en doktorgrad. Jeg har en spennende jobb som utfordrer meg på mange plan og det holder liv i hodet mitt!

Åh! Havbris! Jeg lurer på hva du jobber med, og hvilke arbeidsoppgaver du trives best med generelt :)

Om det blir for avslørende kan du gjerne være litt halv-vag :)

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Badabing: bruker du boxer, hipster, truse, eller string?

Hipster! Jeg har blitt såpass gammel at jeg liker at alt er behagelig og praktisk. Stringtrusene ligger ubrukte i hylla, og boxer og truse skjønner jeg meg ikke på. :)

HerrDrue: spiller du et instrument? Og er det instrumentet du i så fall spiller det instrumentet du helst vil kunne spille?

Silfen: hva slags stil er det på tatoveringene dine? Nå vet jeg ikke om du har bil eller lappen, men hvilken bil ville du helst hatt?

Gjest norah
Skrevet

Alle som vil kan svare på disse spørsmålene:

Ser du på sex som en kjærlighetsakt? I såfall, elsker du deg selv litt mer etter at du har onanert? Eller elsker du din neste høyere?

Hahahah.....tilfeldig med denne bibelske varianten? ;)

Jeg elsker ikke min hvemsomhelst neste høyere, men sex er en viktig del for meg i forhold da jeg blant annet utvikler følelser for partneren gjennom det. Gitt at man elsker partneren i utgangspunktet, altså.

Utvikler ikke følelser gjennom sex per se.

Gjest norah
Skrevet

Åh! Havbris! Jeg lurer på hva du jobber med, og hvilke arbeidsoppgaver du trives best med generelt :)

Ser jeg dobbeltspurte her, men svar gjerne mer konkret om du vil(dog jeg tolket det svaret i ettertid til at det holdt ;) )

Gjest Badabing
Skrevet

Norah: østkanten eller vestkanten? Hvor trives du best? :)

Skrevet

Silfen;

Jeg har virkelig sansen for dine direkte svar.........er du like ærlig og oppriktig på "ordentlig"?

Har jeg ikke svart på dette før, fra deg? :fnise: Men, ja, stort sett. Jeg er dessverre ikke alltid like flink til å tolke situasjoner og sier ofte det jeg tenker på. Det kan være litt dumt.

:popcorn:

Hvorfor popcorn her?

Så bilde av tattisen din på forumet her skjønner du, veldig fin! Jepp, har 5 :) Tok en igår, med navnet til babyen min :rodmer:

Hvor gammel er babyen din?

Silfen: hva slags stil er det på tatoveringene dine? Nå vet jeg ikke om du har bil eller lappen, men hvilken bil ville du helst hatt?

Ingen stil, både personlig og upersonlig.

Bil? Nei, det har jeg ikke sett. Jeg er av den typen som sier "rød". Så jeg sier en med mange seter.

Gjest Fasting Drue
Skrevet (endret)

-

Endret av Fasting Drue
Skrevet (endret)

Maya76: jobber du som sykepleier? :)

Ikke akkurat nå............

Jeg har de siste årene jobbet innen litteratur..

Ble litt redigering her,

Men jeg har jobbet lenge på en lindrende enhet, barneavd og føden...

Endret av maya76
Skrevet

Hvorfor popcorn her?

Underholdning :) Følge med :jepp:

Skrevet

Har jeg ikke svart på dette før, fra deg? :fnise: Men, ja, stort sett. Jeg er dessverre ikke alltid like flink til å tolke situasjoner og sier ofte det jeg tenker på. Det kan være litt dumt.

Hvorfor popcorn her?

Bil? Nei, det har jeg ikke sett. Jeg er av den typen som sier "rød". Så jeg sier en med mange seter.

Jo.......det er mulig.......jeg er bare litt sløv med å lese igjennom tråden! Har erfart selv at det ikke alltid er så lurt å bøse ut med et svar..........moren min sa alltid til meg at jeg skulle tenke før jeg snakket, men det funket dårlig :sjenert:

Skrevet

Hvorfor popcorn her?

Bil ja.......jeg er helt håpløs.... Hvis jeg noensinne havner i et politiavhør og de spør meg hvilken bil det var, så kommer jeg sikkert til å si at det var en sort bil. Eller rød.

Skrevet

Menneske - relaterte oppgaver. Jeg trives veldig godt i den jobben jeg har. Noen har tidligere spurt om jeg er samlivsterapeut eller psykolog. Svaret er nei. Men jeg tror jeg kan mye om relasjoner og kommmunikasjon. Jeg har en jobb som utfordrer meg på dette

Og du Norah:

Gjest Carmen.
Skrevet

3 år :hjerte: Er en tatto jeg vet jeg aldri kommer til å angre på ;)

Til purelove, hvor lang tid bruker du foran speilet om morgen?

Gjest SummerJudith
Skrevet

Silfen: hvor gammel er du? (jeg bare lurer)

Gia: beskriv deg selv med tre ord

Aldrisur: hvor liker du helst dra på ferie?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...