Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Aaleyah; hvor gammel er du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Fasting Drue
Skrevet (endret)

-

Endret av Fasting Drue
Gjest Badabing
Skrevet

String er veldig 2002, da. Kanskje like greit? Selv mener jeg at lite kan slå en "rumpekløft" under en hipster/truse.

Jeg spiller flere instrumenter. Bytta i voksen alder hovedinstrument til det instrumentet jeg virkelig ville spille, og har aldri angra, selv om det har resultert i at jeg ikke er noen mester på noen av dem. Øver sjeldent nå - har aldri satsa på å bli musiker uansett.

edit: kan legge på at jeg bytta fra et strenginstrument til et blåseinstrument.

Badabing: har merka at du er litt redd for å bli "avslørt" her inne. Har du møtt noen fra KG før?

Nå så jeg at du hadde redigert i svaret ditt! :)

Ville heller tenkt motsatt angående instrumenter, mer typisk at man kanskje spilte et blåseinstrument og gikk over på et strengeinstrument. Men du spiller klassisk musikk? Eller er det bare noe jeg har innbilt meg?

Hm.. Merkes det så godt? :gjeiper: Jeg er vel ikke direkte redd for å bli avslørt, men jeg liker anonymiteten min slik at jeg kan diskutere litt omstridte saker og politikk uten at det slår tilbake på meg privat. Likevel har jeg lagt ut bilder av meg selv og av antrekk, og jeg har skrevet relativt utleverende ting om meg selv. Så de som kjenner meg, ville vel kunne sett at det er meg.

Har aldri møtt noen fra KG, men har gått i klasse med en av brukerne her inne. Det er vel det eneste. :) Jeg er ikke av typen som drar på treff siden jeg er ganske sjenert i starten når jeg møter noen..

..og jeg klarer visst ikke å være kortfattet! :sjenert:

Gjest Hikken
Skrevet

Hikken.

Om du kunne gjort hva som helst, hva ville du gjort?

Blitt kvitt angsten slik at jeg kunne spilt teater! :) Det har jeg hatt lyst til hele livet :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Eplebit: hva er det viktigste i livet ditt?

Jeg hadde egentlig planlagt å svare på dette her før.. men utrolig vanskelig spørsmål!

Kan jeg svare noe så enkelt som å ha det bra? Harmoni med meg selv? Når jeg er tilfreds med hvordan ting er rundt meg så har jeg det bra, og når jeg har det bra er livet så utrolig fantastiskt! Når jeg detter ned i skyggedaler så kan jeg bli ganske monotom og da er egentlig ingenting så viktig.

Å ha det bra er for meg roten til alt annet som er viktig. Huff dette ble utrolig elendig forklart.

Det er så mye som er viktig i livet mitt :)

Gjest Fasting Drue
Skrevet (endret)

-

Endret av Fasting Drue
Gjest SummerJudith
Skrevet

Aaleyah; hvor gammel er du?

17, du da? :P

Skrevet

17, du da? :P

Oi, trodde av en eller annen grunn du var eldre :)

Jeg er 24..

• Liker 1
Skrevet

Drue- Hvorfor har du endret på navnet ditt?

Gjest SummerJudith
Skrevet

Oi, trodde av en eller annen grunn du var eldre :)

Jeg er 24..

hehe du er den første som har sagt det xD mange tror jeg er yngre :P

kult ^^

Gjest Fasting Drue
Skrevet

Ble for formelt med Herr :) Bruker mellomnavnet "Fasting" istedet (som, til tross for at enkelte har antyda det, ikke har noe med ramadan og den type fasting å gjøre).

Gjest norah
Skrevet

Norah: østkanten eller vestkanten? Hvor trives du best? :)

Du har tydeligvis ikke fått med deg når jeg forvillet meg inn i "hvor vil du bo" debatten :gjeiper:

På en generell basis uavhengig av by så må jeg si nogenlunde østkant nært et sentrum av typen helst gå/sykkelavstand til ting.

Hadde ikke flyttet til en shabby drabantby i Paris, dog.

Jeg trives dårlig på typiske "beste vestkanter" og blir alt for oppgitt av for mange ting som eksempelvis ungdom som er født med alt for mange gullskjeer i nebbet og oppfører seg deretter.(ja, har bodd på beste vestkant en kort periode og trivdes sånn ca som pesten).

Hva med deg - og hvorfor?

Menneske - relaterte oppgaver. Jeg trives veldig godt i den jobben jeg har. Noen har tidligere spurt om jeg er samlivsterapeut eller psykolog. Svaret er nei. Men jeg tror jeg kan mye om relasjoner og kommmunikasjon. Jeg har en jobb som utfordrer meg på dette

Og du Norah:

Mener du jobb/utdannelse?

Statsviter.

Har jobba noe i humanitære org, men mest med en kombo av politiske/næringslivs/forvaltningsproblemstillinge og/eller strategier og/eller analyser litt forskjellige steder.

Ting har bare blitt sånn, hadde ikke en konkret plan om akkurat det fagområdet jeg har jobbet innen. Aner ikke hvor jeg er om 5 år.

Og Fasting Drue; jeg er ganske sikker på at jeg ikke har en kjendis lookalike. Men om jeg kunne valgt selv hadde det vært Carla Gugino(jeg likner ingenting dessverre) :lur:

Fasting Drue: Har du et lidenskapelig forhold til eplepai, og; kan du fortelle om følgende?:

- Mental og fysisk alder

- Om du selv kan velge fritt, hvor er du om 5 år

- Om du har fri en helg i strekk; hva vil du helst å gjøre?

Skrevet

Ble for formelt med Herr :) Bruker mellomnavnet "Fasting" istedet (som, til tross for at enkelte har antyda det, ikke har noe med ramadan og den type fasting å gjøre).

Haha jeg tenkte ikke på å faste i det hele tatt, jeg tenkte mer på fast som i rask?

Gjest Badabing
Skrevet

Ja, jeg gikk liksom motsatt vei enn det alle andre gjør. Har aldri spilt klassisk, nei. Jeg har vært interessert i det fra et historisk og teoretisk perspektiv, men tilhører en mer uformell rock/jazz-bakgrunn når det kommer til spilling. Forresten, jeg spiller ikke sax. (typisk "drømmeinstrument").

Ja, merker jo at du er litt "nett-sjenert", hehe. KG er en guilty pleasure her, bare så det er sagt. Det er jo litt annerledes for oss gutta, vil jeg tro. Men: Tar du look-a-like-utfordringa du òg eller?

Da må jeg jo nesten spørre hvilket blåseinstrument? For det var sax jeg så for meg. :)

Da jeg var yngre fikk jeg ofte høre at jeg så ut som Shania Twain, men i det siste har jeg flere ganger fått høre at jeg ser ut som en blond Kate Middlethon. Så det virker som det varierer etter hvem som er avbildet mest i media.. :gjeiper:

Havbris: har du noen personlige drømmer som du håper å få innfridd?

Gjest SummerJudith
Skrevet

Ingen fotball. Jeg satt alene og leste bøker og pugget kjemiske formler og slikt.....

Jeg var nok et ensomt barn.

kult :D jeg liker godt folk som gjør anneledes enn alle andre (: men ikke bra du var ensom :/

Gjest Badabing
Skrevet

Du har tydeligvis ikke fått med deg når jeg forvillet meg inn i "hvor vil du bo" debatten :gjeiper:

På en generell basis uavhengig av by så må jeg si nogenlunde østkant nært et sentrum av typen helst gå/sykkelavstand til ting.

Hadde ikke flyttet til en shabby drabantby i Paris, dog.

Jeg trives dårlig på typiske "beste vestkanter" og blir alt for oppgitt av for mange ting som eksempelvis ungdom som er født med alt for mange gullskjeer i nebbet og oppfører seg deretter.(ja, har bodd på beste vestkant en kort periode og trivdes sånn ca som pesten).

Hva med deg - og hvorfor?

Haha.. Kan vel svakt erindre den tråden, men husker ikke hva du skrev. Men jeg er nok lik deg der. Trives i sentrum og på østkanten, selv om jeg er født og oppvokst på vestkanten. Og jeg ville aldri beveget meg inn på et utested på vestkanten.. :gjeiper:

Gjest norah
Skrevet

Haha.. Kan vel svakt erindre den tråden, men husker ikke hva du skrev. Men jeg er nok lik deg der. Trives i sentrum og på østkanten, selv om jeg er født og oppvokst på vestkanten. Og jeg ville aldri beveget meg inn på et utested på vestkanten.. :gjeiper:

Apropos utesteder; hvilke type steder trives du best og hvorfor? Og hva drikker du helst?

Skrevet (endret)

Apropos utesteder; hvilke type steder trives du best og hvorfor? Og hva drikker du helst?

Nå bor ikke jeg i hovedstadten, men jeg trives best i brune puber.......og foretrekker skotsk malt eller spansk rødvin...

Endret av maya76
Gjest Badabing
Skrevet

Hm.. Jeg er vel mest på Revolver, Mono og Ryes. Men det er vel Mono jeg har vært mest på gjennom årene, og gamle Garage. Ellers går jeg mye på konsert, så jeg må vel legge til Rockefeller, Sentrum Scene og John Dee.

Jeg liker meg best der fordi de spiller musikk jeg liker, at jeg ikke trenger å stæsje meg opp for å gå ut og at jeg generelt bare kan være meg selv. :) Og at det ikke er noe kjøttmarked, men stort sett bare trivelige folk. :)

Jeg er egentlig veldig glad i øl, men da kan jeg bare drikke tre. Så det hender det blir både cider og hvitvin attpåtil.

Hjelpes. Til og med et så enkelt spørsmål førte til en avhandling!

Skrevet

Hm.. Jeg er vel mest på Revolver, Mono og Ryes. Men det er vel Mono jeg har vært mest på gjennom årene, og gamle Garage. Ellers går jeg mye på konsert, så jeg må vel legge til Rockefeller, Sentrum Scene og John Dee.

Jeg liker meg best der fordi de spiller musikk jeg liker, at jeg ikke trenger å stæsje meg opp for å gå ut og at jeg generelt bare kan være meg selv. :) Og at det ikke er noe kjøttmarked, men stort sett bare trivelige folk. :)

Jeg er egentlig veldig glad i øl, men da kan jeg bare drikke tre. Så det hender det blir både cider og hvitvin attpåtil.

Hjelpes. Til og med et så enkelt spørsmål førte til en avhandling!

Mono :5:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...