Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Haha, skulle ønske det var det... Nei, det er Oda Krogh, kvinnelig Kristianiabohèm.

Åh...:blush:

Han er jo kjekk, da! :)

Snasen!! :Nikke: :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sequax (skrev jeg det riktig?): Hvordan uttaler du nicket ditt?

Skrevet

Sequax (skrev jeg det riktig?): Hvordan uttaler du nicket ditt?

Sekvaks, med trykk på e-en. :)

Skrevet

Åh...:blush:

Hehe - tror nok du visste at det ikke var bilde av meg på avataren min :fnise:

Skrevet

Tonje :D

Hvilke musikaler er dine favoritter?

Hurra, endelig et morsomt spørsmål! I hvert fall for deg og meg, haha.

Jeg har flere favoritter, så det er ikke så lett å plukke ut noen få. Men akkurat slik magefølelsen er i dag kan jeg kategorisere dem slik.

Mine absolutte favoritter: Les Misérables (10th Anniversary Concert), West Side Story (filmversjonen), Jesus Christ Superstar (albumet med Zubin Varla som Judas), Cabaret (filmversjonen), Phantom of the Opera (men filmen er dårlig)

Jeg digger også: Fiddler on the Roof, Cats, Chess (best på svensk!), Chicago , Evita, Hair

Dine da??

Skrevet

Hehe - tror nok du visste at det ikke var bilde av meg på avataren min :fnise:

;)

Skrevet

Havbris: Liker du albumet Leve Patagonia av Ketil Bjørnstad, om Christiania-bohemen? Spesielt de to sangene sunget av "Oda":

Skrevet (endret)

Dine da??

Vi liker mye av det samme ser jeg! Min absolutte favoritt er Les Misérables, der 10th Anniversary-versjonen står høyest.

Ellers må jeg nevne Jesus Christ Superstar, Hair, My Fair Lady, Cats og Miss Saigon. Sangene fra Phantom klarte jeg aldri å nyte skikkelig før jeg så stykket live, og det var fantastisk!

Endret av HedvigR
Skrevet

Havbris: Liker du albumet Leve Patagonia av Ketil Bjørnstad, om Christiania-bohemen? Spesielt de to sangene sunget av "Oda":

Jeg er veldig glad i dette albumet, og tenker på Oda og Hans Jæger hver gang jeg kjører forbi Hvidtsten!

Skrevet

Vi liker mye av det samme ser jeg! Min absolutte favoritt er Les Misérables, der 10th Anniversary-versjonen står høyest.

Ellers må jeg nevne Jesus Christ Superstar, Hair, My Fair Lady, Cats og Miss Saigon. Sangene fra Phantom klarte jeg aldri å nyte skikkelig før jeg så stykket live, og det var fantastisk!

Miss Saigon kjenner jeg ikke til, kanskje verdt å sjekke ut :)

Jeg er veldig glad i dette albumet, og tenker på Oda og Hans Jæger hver gang jeg kjører forbi Hvidtsten!

Herlig! Fantastisk album :)

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Cats er min ultimate favoritt, det var nesten så faren min måtte evakueres da jeg oppdaget han hadde tatt opp dagsrevyen på VHSen min med Cats på :fnise:

Skrevet (endret)

Cats er min ultimate favoritt, det var nesten så faren min måtte evakueres da jeg oppdaget han hadde tatt opp dagsrevyen på VHSen min med Cats på :fnise:

Stakkars far :fnise:

Er det denne versjonen du hadde, eller har du sett den?

Jeg er så glad i den :rodmer:

Endret av HedvigR
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Stakkars far :fnise:

Er det denne versjonen du hadde, eller har du sett den?

Jeg er så glad i den :rodmer:

Ja, det var den. Den gikk på NRK for en god del år siden så jeg fikk tatt den opp :rodmer:

Gjest NozMonster
Skrevet

Tonje: hvor lenge har du vært singel?

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Ok, jeg må spørre noen spørsmål for å bryte opp i den negative skyen som plutselig la seg over denne tråden

1. Noz- Hvis du kunne eie et land, hvilket land ville du eid, og hva er den første loven du ville innført?

2. Vampen- Hender det du trykker pluss på frekke innlegg fordi du ikke liker personen det frekke innlegget var myntet på?

3. Kråkefjas- Hvilken film kommer du aldri og under noen omstendigheter ikke til å se igjen?

4. HedvigR- Hvilken sang har du hatt mest på hjernen hittil i 2012?

Gjest Vampen
Skrevet (endret)

Neste spørsmål, hvor gammel er du?

Endret av Kosemose
  • Liker 2
Skrevet

4. HedvigR- Hvilken sang har du hatt mest på hjernen hittil i 2012?

En sang som har satt seg helt fast de siste månedene er faktisk "I See The Light" fra Tangled, av en eller annen merkelig grunn, jeg går rundt og synger på den hele tida :fnise: Det gjør meg ikke noe da, det er jo en søt sang, kunne vært mye verre.

uAnonymBruker: Er det noen bøker som har betydd spesielt mye for deg gjennom livet?

Tonje: Hva er den første boka du husker å ha lest?

Kråkefjas: Er du glad i å lese, og i så fall hva da?

Noz og Vampen: Hvilken Disney-figur tror du er likest deg? Personlighetsmessig :)

Skrevet

Tonje: hvor lenge har du vært singel?

Snart 4 måneder. Og har nytt hver eneste dag! :)

Hvor lenge har du vært singel? (Eller er det spørsmålet allerede blitt stilt?)

Skrevet

Pene Sko: Døv eller blind?

Tonje: Hva er den første boka du husker å ha lest?

Oi! Vanskelig å si. Da mener du at jeg leste selv, ikke sant? Hmm. Husker veldig godt at jeg leste første Harry Potter-bok da jeg var 11 tror jeg, men jeg hadde jo lest masse bøker før den tid og. Begynte å lese veldig tidlig, så jeg tror faktisk ikke jeg har sjans til å huske den første :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...