Yme Skrevet 4. juni 2012 #2541 Skrevet 4. juni 2012 Tråden er ryddet for krenkelser mot enkeltbrukere. Mvh Sulosi. Det er merkelig hvordan denne tråden tiltrekker seg krangle. Hvor mange ganger har den blitt moderert nå?
Gjest Katten. Skrevet 4. juni 2012 #2542 Skrevet 4. juni 2012 Hey Vampy, hvor sår er du etter nattens rabalder?
Gjest Vampen Skrevet 4. juni 2012 #2543 Skrevet 4. juni 2012 (endret) Hey Vampy, hvor sår er du etter nattens rabalder? Pøh, det skal mer til enn som så for å få meg ut av drift. Men forresten, jeg ser på forumet at du er opptatt med å opptre i KG-damenes fantasier og drømmer, så.. Hva med deg? Har du hatt noen fantasier eller drømmer om brukere av forumet? Edit: bortsett fra WildThing selvfølgelig. Den fantasien har vi allerede fått med oss. Endret 4. juni 2012 av Vampen
Silfen Skrevet 4. juni 2012 #2544 Skrevet 4. juni 2012 Rosa.sky, Arabella og Merkelig; om du skulle være så uheldig å miste lommebok eller mobiltelefon, hvilken ville du foretrukket å vært foruten? P.s: har du dirty bilder på telefonen?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 4. juni 2012 #2545 Skrevet 4. juni 2012 Til Vampen: Har du huket av for "post som anonym" noen gang?
TheHairyToothfairy Skrevet 4. juni 2012 #2546 Skrevet 4. juni 2012 Edit: bortsett fra WildThing selvfølgelig. Den fantasien har vi allerede fått med oss. Det er hardt å være KGs Hasselhoff. Vampen: Mickey D eller Burger King?
Gjest Bud Skrevet 4. juni 2012 #2547 Skrevet 4. juni 2012 Bud, du tar feil. Dorullen skal henge med papiret inn mot veggen, sånn at det kommer ut under, på en ryddig og estetisk måte! 1. Jeg tar aldri feil, som en følge av at jeg aldri uttaler meg om ting jeg ikke vet. At andre er uenige i mine meninger er en annen sak.a 2. Jeg får noia hvis dopapiret henger "feil". 3. I hvilke setting hører dopapir og og estetikk sammen?! 4. I`m hungry...
Aldrisur Skrevet 4. juni 2012 #2548 Skrevet 4. juni 2012 Mari Marihøne: Har du det komfortabelt om dagen, eller er du plaget av kvalme og sure oppstøt? (Ser at dette spørsmålet kan virke utrivelig for de som ikke vet at du er gravid )
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 4. juni 2012 #2549 Skrevet 4. juni 2012 (endret) Mari Marihøne: Har du det komfortabelt om dagen, eller er du plaget av kvalme og sure oppstøt? (Ser at dette spørsmålet kan virke utrivelig for de som ikke vet at du er gravid ) Jeg har det ikke spesielt komfortabelt. Kvalmen kommer og går. Verst om morgenen og kvelden. Sliter med brekninger. Er generelt uvel og konstant sulten! Men er snart over den magiske 12-ukers grensa, så håper det verste er over snart Edit: Takk for spørsmål forresten. Nå slapp jeg å etterlyse det :gjeiper: Endret 4. juni 2012 av Maria_Marihøne 1
Gjest Vampen Skrevet 4. juni 2012 #2550 Skrevet 4. juni 2012 Til Vampen: Har du huket av for "post som anonym" noen gang? Det har hendt noen få ganger ja.
Silfen Skrevet 4. juni 2012 #2551 Skrevet 4. juni 2012 (endret) Maria_M: Gleder du deg til å føde? Er det et hemmelig håp om gutt eller jente? Endret 4. juni 2012 av Silfen
Gjest Vampen Skrevet 4. juni 2012 #2552 Skrevet 4. juni 2012 Det er hardt å være KGs Hasselhoff. Vampen: Mickey D eller Burger King? Det er et hardt liv.. Og ingen av dem.
TheHairyToothfairy Skrevet 4. juni 2012 #2553 Skrevet 4. juni 2012 Det er et hardt liv.. Og ingen av dem. Helvete, mener du at jeg må bruke mer enn 200 kroner på daten vår?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 4. juni 2012 #2554 Skrevet 4. juni 2012 Maria_M: Gleder du deg til å føde? Er det et hemmelig håp om gutt eller jente? Vet du, jeg har vært/er så bekymret/engestelig for å miste at jeg ikke har kommet så langt i tankegangen en gang. jeg tror jeg kommer til å få meg en skikkelig oppvekker når fødselen nærmer seg Jeg er bare glad hvis jeg kommer meg så langt som til fødselen. Men etter hva jeg har hørt så er ikke selve fødselen akkurat noe å se frem til. Før jeg ble gravid hadde jeg et ønske om gutt. Nå kan det egentlig bare være det samme.
Silfen Skrevet 4. juni 2012 #2555 Skrevet 4. juni 2012 Vet du, jeg har vært/er så bekymret/engestelig for å miste at jeg ikke har kommet så langt i tankegangen en gang. jeg tror jeg kommer til å få meg en skikkelig oppvekker når fødselen nærmer seg Jeg er bare glad hvis jeg kommer meg så langt som til fødselen. Men etter hva jeg har hørt så er ikke selve fødselen akkurat noe å se frem til. Før jeg ble gravid hadde jeg et ønske om gutt. Nå kan det egentlig bare være det samme. Jeg er litt glad i jenter, bortsett fra i svangerskapene, for jeg er dårligere når jeg bærer jenter. Men det er litt tabu å ønske seg et kjønn fremfor et annet. Og det å føde er gøy. Heldige deg.
Merkelig Skrevet 4. juni 2012 #2556 Skrevet 4. juni 2012 Rosa.sky, Arabella og Merkelig; om du skulle være så uheldig å miste lommebok eller mobiltelefon, hvilken ville du foretrukket å vært foruten? P.s: har du dirty bilder på telefonen? Hmm... Tror jeg må si mobilen. Du da? ...og nei, jeg har kun rare bilder på mobilen, ikke noe skittent.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 4. juni 2012 #2557 Skrevet 4. juni 2012 Jeg er litt glad i jenter, bortsett fra i svangerskapene, for jeg er dårligere når jeg bærer jenter. Men det er litt tabu å ønske seg et kjønn fremfor et annet. Og det å føde er gøy. Heldige deg. Jeg tror du er den første som har sagt det på den måten Mener du det, eller bare tuller du med meg? Må ikke tulle med førstegangs gravide. Vi tar alt seriøst :gjeiper:
Gjest Katten. Skrevet 4. juni 2012 #2558 Skrevet 4. juni 2012 Men forresten, jeg ser på forumet at du er opptatt med å opptre i KG-damenes fantasier og drømmer, så.. Hva med deg? Har du hatt noen fantasier eller drømmer om brukere av forumet? Jeg husker sjeldent drømmene mine, og har stort sett aldri våte drømmer. Eller tørre drømmer av seksuell art. Det er skikkelig skuff. Kanskje ikke så rart at jeg ikke husker noen av mine egne, når jeg hele tiden opptrer i andres. En liten fugl hvisket meg at jeg nylig var innom dine, hvor vi holdt hender og så hverandre dypt inn i øynene.
Silfen Skrevet 4. juni 2012 #2559 Skrevet 4. juni 2012 Hmm... Tror jeg må si mobilen. Du da? ...og nei, jeg har kun rare bilder på mobilen, ikke noe skittent. Jeg må også si mobilen. Her i fjor døde mobilen min brått og brutalt. Jeg hadde for lengst rotet vekk usb-ledningen og hadde av ren latskap ikke overført bilder til pc. Så 600 bilder av unger og whatnot forsvant. Da gråt jeg nesten.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 4. juni 2012 #2560 Skrevet 4. juni 2012 Bud: Hva gjør du når du virkelig skal kose deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå