Gjest HunterLady Skrevet 4. juni 2012 #2641 Skrevet 4. juni 2012 Kråkefjas Jeg har ikke sånnderre smarttlf. Så mitt spørsmål til deg blir, hva kommer opp om jeg scanner avataren din? Jeg har scannet! Det er faktisk en penis med ereksjon! En skikkelig stor en!! :gjeiper: 2
Gjest HunterLady Skrevet 4. juni 2012 #2642 Skrevet 4. juni 2012 Stille vann: Jeg lurer på hvorfor du valgte nicket "stille vann"?
Gjest Vampen Skrevet 4. juni 2012 #2643 Skrevet 4. juni 2012 Vampen: Liker du klumper i syltetøyet, eller tar du dem ut, slik jeg gjør? Mvh Yvonne Jeg er ikke så gira på syltetøy, bortsett fra bestemors hjemmelagede. Og der er det ikke klumper, så jeg vet ikke.
Gjest NozMonster Skrevet 4. juni 2012 #2644 Skrevet 4. juni 2012 Yvonne: vet du ikke at du får kjøpt syltetøy uten klumper?
Mynona Skrevet 4. juni 2012 #2645 Skrevet 4. juni 2012 Vet at ikke "til alle"er så populært; men til de som føler for å svare: Hva er deres dårlige egenskaper? Wohoo.. da kan jeg svare på noe og :gjeiper: Sta, utålmodig, naiv/godtroende, prokrastinering og dårlig på å ta i mot komplimenter
Anglofil Skrevet 4. juni 2012 #2646 Skrevet 4. juni 2012 Yvonne: vet du ikke at du får kjøpt syltetøy uten klumper? Jooo, men ikke det lavkarbosyltetøyet jeg bruker. Hmmf! Mvh Yvonne
SemperFi Skrevet 4. juni 2012 #2647 Skrevet 4. juni 2012 det må nok være at jeg er usedvanlig dårlig på å ta vare på helsa mi mht til kosthold og at jeg røyker (røyker riktignok veldig lite, så lite jeg klarer, men alikevell...) har du noen gang skjekket opp en jente på lyse dagen, klin edru semper? Det har jeg flere ganger ganger. En av de var det ei på 24t sonen, men det viste seg til slutt at hun hadde kjæreste, jeg var bare en uskyldig flørt. Annen gangen var på universitets cafeèn, hun var helt Hun sitter veldig ofte alene mens hun spiser, eller bare sitter der med bøkene og leser. Men hun kom ut av et forhold for tre mnd siden og var fremdeles ikke klar for noe nytt, + at hun fremdeles måtte rydde unna noen ting med sin x. Hva med deg noz, når ble du sist sjekket opp?
SemperFi Skrevet 4. juni 2012 #2648 Skrevet 4. juni 2012 Vet at ikke "til alle"er så populært; men til de som føler for å svare: Hva er deres dårlige egenskaper? At jeg best jobber under press, jeg kan ta det litt for "chill" noen ganger. Også noe som plager(t) min mor, søsken og x at jeg god til å søle vann på golvet når jeg vasker opp, eller bare vasker fjeset på badet.
Gjest Eluveitie Skrevet 4. juni 2012 #2649 Skrevet 4. juni 2012 Jeg har scannet! Det er faktisk en penis med ereksjon! En skikkelig stor en!! :gjeiper: Oh, dirty! Jeg har et spørsmål til deg. Hva er det dama på avataren din holder opp mot hodet, er det en hårbørste eller en kniv? Det ene er jo litt mer logisk å vikle i håret enn det andre, men jeg ser ikke hva det er, og det irriterer meg
Gjest NozMonster Skrevet 4. juni 2012 #2650 Skrevet 4. juni 2012 Det har jeg flere ganger ganger. En av de var det ei på 24t sonen, men det viste seg til slutt at hun hadde kjæreste, jeg var bare en uskyldig flørt. Annen gangen var på universitets cafeèn, hun var helt Hun sitter veldig ofte alene mens hun spiser, eller bare sitter der med bøkene og leser. Men hun kom ut av et forhold for tre mnd siden og var fremdeles ikke klar for noe nytt, + at hun fremdeles måtte rydde unna noen ting med sin x. Hva med deg noz, når ble du sist sjekket opp? så tøff du er har du noen gang hatt litt mere hell da? hmmm.. *tenke* ..på fredag! usedvanlig tidig på kveld faktisk
skruf Skrevet 4. juni 2012 #2651 Skrevet 4. juni 2012 (endret) Wohoo.. da kan jeg svare på noe og :gjeiper: Sta, utålmodig, naiv/godtroende, prokrastinering og dårlig på å ta i mot komplimenter Høres akkurat ut som meg:-) pluss at jeg har et litt hissig temperament........men er ikke langsint da:-) (dog, jeg har lyst, i skrivende stund å trykke ei pute over mannen for å få han til å slutte å snorke, Landås-style.....) Endret 4. juni 2012 av maya76
Gjest NozMonster Skrevet 4. juni 2012 #2652 Skrevet 4. juni 2012 Mynona: hva velger du- ett år uten noe som helst reising, eller ett år uten å gå til frisøren?
Gjest HunterLady Skrevet 4. juni 2012 #2653 Skrevet 4. juni 2012 Oh, dirty! Jeg har et spørsmål til deg. Hva er det dama på avataren din holder opp mot hodet, er det en hårbørste eller en kniv? Det ene er jo litt mer logisk å vikle i håret enn det andre, men jeg ser ikke hva det er, og det irriterer meg Det er en skikkelig slakterkniv slash grønnsakskniv Det er fra en av mine favorittfilmer.
Gjest + Carnage + Skrevet 4. juni 2012 #2654 Skrevet 4. juni 2012 Jeg har scannet! Det er faktisk en penis med ereksjon! En skikkelig stor en!! :gjeiper: Var det vel ikke! 1
Mynona Skrevet 4. juni 2012 #2655 Skrevet 4. juni 2012 (endret) Mynona: hva velger du- ett år uten noe som helst reising, eller ett år uten å gå til frisøren? Uten frisør. Hadde vel sett ut som et takras på hode med den korte klippen, men da kunne jeg jo prøvd meg som frisør selv. :gjeiper: Må reise!! Jeg kunne gått et år uten reising hvis jeg visste at etter det året så ventet en helt spesiell reise. Tror jeg.. Eller nei... Hadde nok ikke klart det. Endret 4. juni 2012 av Mynona-83 1
Gjest Eluveitie Skrevet 4. juni 2012 #2656 Skrevet 4. juni 2012 Det er en skikkelig slakterkniv slash grønnsakskniv Det er fra en av mine favorittfilmer. Hvilken film, forresten?
skruf Skrevet 4. juni 2012 #2657 Skrevet 4. juni 2012 Uten frisør. Hadde vel sett ut som et takras på hode med den korte klippen, men da kunne jeg jo prøvd meg som frisør selv. :gjeiper: Pluss fra meg, frisør hadde utegått lett!
SemperFi Skrevet 4. juni 2012 #2658 Skrevet 4. juni 2012 så tøff du er har du noen gang hatt litt mere hell da? hmmm.. *tenke* ..på fredag! usedvanlig tidig på kveld faktisk Ja, det var slik jeg fikk x'n på krok.
Gjest HunterLady Skrevet 4. juni 2012 #2659 Skrevet 4. juni 2012 Hvilken film, forresten? "Alfie" med Jude Law og Sienna Miller.
TheHairyToothfairy Skrevet 4. juni 2012 #2660 Skrevet 4. juni 2012 Så spennende! Hva slags musikk? http://www.youtube.com/watch?v=Xnd7jHbZk14 ikke helt ulikt dette. denne sangen var på setlisten til gamle bandet mitt, til og med. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå