Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror du er den første som har sagt det på den måten :) Mener du det, eller bare tuller du med meg? Må ikke tulle med førstegangs gravide. Vi tar alt seriøst :gjeiper:

Jeg mener det seriøst. Jeg syns det er fantastisk. Og er litt lei meg for at jeg aldri mer skal få oppleve det fantastiske det er å føde.

Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg mener det seriøst. Jeg syns det er fantastisk. Og er litt lei meg for at jeg aldri mer skal få oppleve det fantastiske det er å føde.

:klemmer:

Skrevet

Katten: Hvor gammel er du?

Skrevet

:klemmer:

Enig med Silfen:-) førstejenta hadde jeg en ganske lang fødsel, men minstejenta kom i ei fart med katastrofesnitt i uke 34. Følte meg snytt for svangerskap og fødsel, skulle mye heller ha født!

Håper et fremtidig barn kommer til verden normalt:-)

Gratulerer forresten Maria!

Gjest Eurodice
Skrevet

Rosa.sky, Arabella og Merkelig; om du skulle være så uheldig å miste lommebok eller mobiltelefon, hvilken ville du foretrukket å vært foruten?

P.s: har du dirty bilder på telefonen? :lur:

Jeg blir rent overrasket over å få spørsmål, for jeg hører jo ikke akkurat med i gjengen :).

Hvis jeg skulle være så uheldig å miste noe, måtte det være lommeboken. Jeg har aldri særlig kontanter på meg. Alle (i hvert fall de fleste) kort kan erstattes, pinkodene har jeg i "harddisken", det vil si i hodet.

Mobiltelefonen ville vært krise å miste. Der har jeg bildegalleri og mye annet. Om jeg har dirty bilder? Kanskje :lur:

Skrevet

Jeg er ingen gjeng heller, men jeg er skikkelig dårlig på å huske nick, derfor er det lett å ta de som er her allerede.

Maya; ønsker du deg flere barn, evt hvor mange?

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Enig med Silfen:-) førstejenta hadde jeg en ganske lang fødsel, men minstejenta kom i ei fart med katastrofesnitt i uke 34. Følte meg snytt for svangerskap og fødsel, skulle mye heller ha født!

Håper et fremtidig barn kommer til verden normalt:-)

Gratulerer forresten Maria!

Takk :)

Skrevet

Bud: Hva gjør du når du virkelig skal kose deg?

Når jeg koser meg trenger jeg en person å kose meg med...

Kan ikke si jeg koser meg alene, men for å nyte livet så må jeg dra til skogs, langt borte fra mas og tjas :)

Gjest NozMonster
Skrevet

maria marihøne- når har du termin? er dette ditt første barn? hvor mange år er du? :)

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

maria marihøne- når har du termin? er dette ditt første barn? hvor mange år er du? :)

Termin er litt usikkert enda, siden det er så tidlig, men jeg vil tro det blir en gang tidlig i januar:) Det blir mitt første barn ja. Jeg er 30 år :)

Skrevet

Fasting Drue; hvorfor har du et behov for å leke storebror her inne? Syns jeg ser smekk på lanken til andre brukere stadig vekk.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Katten: Hvor gammel er du?

Slutten av midten av tyveårene! Sånn cirka. :nigo:

Silfen: cognac eller whisky?

Skrevet

Slutten av midten av tyveårene! Sånn cirka. :nigo:

Silfen: cognac eller whisky?

Ingen av delene. Jeg kjenner tilløp til brekninger bare av tanken.

• Liker 1
Skrevet

Silfen: Hva er historien bak nicket ditt?

Gjest Vampen
Skrevet

Helvete, mener du at jeg må bruke mer enn 200 kroner på daten vår?

Date? Jeg er litt dateofobiker. Dating er skummelt. :sjenert: Jeg satser stort sett på at folk elsker meg from the get go. :nigo:

Jeg husker sjeldent drømmene mine, og har stort sett aldri våte drømmer. Eller tørre drømmer av seksuell art.

Det er skikkelig skuff.

Kanskje ikke så rart at jeg ikke husker noen av mine egne, når jeg hele tiden opptrer i andres. En liten fugl hvisket meg at jeg nylig var innom dine, hvor vi holdt hender og så hverandre dypt inn i øynene.

Holdt hender og så hverandre dypt inn i øynene? Sikker på at det ikke var Pene Skos drøm du var innom? For det hørtes virkelig ikke ut om meg.. :engel:

Så pus, har du noen spennende planer for sommeren? Bortsett fra å spille hovedrollen i ymse drømmer?

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Aldrisur: Er det noen tema/tråder på KG som provoserer deg?

Skrevet

jeg er en av brukerne som stadig spurte før i tråden, og jeg gjør det igjen nå :jepp: under en ny bruker! genialt. vil noen bli spurt er det bare å spørre :lur:

maya76: hvilket navn vil du i et fremtidig barn?

yes2yes: hvordan ser du ut? beskriv nøye eller post bilde. :foto:

vampen: har du hatt en nær-døden opplevelse? hvordan?

yvonne: hva var det du vil huske bryllupet ditt best for?

maria_marihøne: hvordan var det å finne ut du var gravid? :lillesky:

nozmonster: er du mest sosial på nett eller irl?

silfen: hva er det største offeret du har gjort for barna?

kråkefjas: hvem synes du er de 3 peneste kvinnelige brukerne her?

bud og wildthing: hvem av gutta kunne dere tenkt å møte over en øl?

aldrisur: hva er den rareste klesstilen du har hatt?

giacomo_p: hvem synes du er de 6 høfligste brukerne her? 3 kvinner og 3 menn.

semperfi og bandit: fortell om et kompliment som virkelig gjorde dere glad.

will be back for more soon :helen:

Skrevet

Silfen: Hva er historien bak nicket ditt?

Jeg er iallfall ikke noen sister I'd like to fuck, som særs mange tolket det som i en annen tråd her, hehe.

Deriot fra noen av mine favorittbøker; http://peterfhamilton.wikia.com/wiki/Silfen

Gjest Fasting Drue
Skrevet

Fasting Drue; hvorfor har du et behov for å leke storebror her inne? Syns jeg ser smekk på lanken til andre brukere stadig vekk.

Det er noe som heter "den som tier samtykker". Jeg synes ikke nett-mobbing er noe kult, synes du?

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

jeg er en av brukerne som stadig spurte før i tråden, og jeg gjør det igjen nå :jepp: under en ny bruker! genialt. vil noen bli spurt er det bare å spørre :lur:

vampen: har du hatt en nær-døden opplevelse? hvordan?

Velkommen tilbake. :)

Det har jeg. Jeg skal ikke gå for mye inn på detaljene, men det skyldtes stort blodtap på kort tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...