Silfen Skrevet 4. juni 2012 #2581 Skrevet 4. juni 2012 Det er noe som heter "den som tier samtykker". Jeg synes ikke nett-mobbing er noe kult, synes du? Jeg syns vel du drar den litt vel langt når du f.eks. sier at det er mobbing når noen sier "du er teit" til en annen (tenkt scenario). Jeg har ingen problemer når andre sier fra der det virkelig ER mobbing, mens jeg opplever at du mer er en gretten storebror til tider som ikke orker småsøskenes krangling. 1
skruf Skrevet 4. juni 2012 #2582 Skrevet 4. juni 2012 Jeg er ingen gjeng heller, men jeg er skikkelig dårlig på å huske nick, derfor er det lett å ta de som er her allerede. Maya; ønsker du deg flere barn, evt hvor mange? Jeg har lyst på et barn til:-) vi har litt overflod med XX i heimen, jenter,jentebikkje, jentekatt og jentehamster........Satser på å fylle kvoten med mere XX;-) Neida, en gutt er og hjertelig velkommen.....men er bare vant til jenter, så kan bli litt skummelt!
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 4. juni 2012 #2583 Skrevet 4. juni 2012 maria_marihøne: hvordan var det å finne ut du var gravid? Det var en fantastisk god og skremmende følelse på en gang Hadde venta på to streker en god stund, så jeg ble veldig glad
Gjest Fasting Drue Skrevet 4. juni 2012 #2584 Skrevet 4. juni 2012 Jeg syns vel du drar den litt vel langt når du f.eks. sier at det er mobbing når noen sier "du er teit" til en annen (tenkt scenario). Jeg har ingen problemer når andre sier fra der det virkelig ER mobbing, mens jeg opplever at du mer er en gretten storebror til tider som ikke orker småsøskenes krangling. Jeg synes du skal slutte å tenke scenarioer, og heller ta i utgangspunkt i hva vi faktisk diskuterer: Nemlig det at jeg sier i fra når du kaller en annen bruker for "slut" basert på et bilde. 1
Silfen Skrevet 4. juni 2012 #2585 Skrevet 4. juni 2012 Jeg har lyst på et barn til:-) vi har litt overflod med XX i heimen, jenter,jentebikkje, jentekatt og jentehamster........Satser på å fylle kvoten med mere XX;-) Neida, en gutt er og hjertelig velkommen.....men er bare vant til jenter, så kan bli litt skummelt! Du får kjøre på med gutteoppskrifter og se om det ikke blir litt oppveiet for mannens del.
Silfen Skrevet 4. juni 2012 #2586 Skrevet 4. juni 2012 Jeg synes du skal slutte å tenke scenarioer, og heller ta i utgangspunkt i hva vi faktisk diskuterer: Nemlig det at jeg sier i fra når du kaller en annen bruker for "slut" basert på et bilde. Hun spurte. Mener du at folk skal lyve? Hun SER ut som en slut, som et førsteinntrykk. Akkurat som jeg vet godt at hadde jeg lagt ut bilde så hadde f.eks. lat vært et ord som hadde kommet. Dessuten har jeg ikke kalt henne en slut, så få dine fakta rett.
Gjest Bandit Skrevet 4. juni 2012 #2587 Skrevet 4. juni 2012 semperfi og bandit: fortell om et kompliment som virkelig gjorde dere glad. "Du er verdens beste pappa du, pappa" Denne topper ALT! 2
TheHairyToothfairy Skrevet 4. juni 2012 #2588 Skrevet 4. juni 2012 bud og wildthing: hvem av gutta kunne dere tenkt å møte over en øl? Egentlig ganske mange, men jeg gleder meg virkelig til å få treffe Giacomo. Han fremstår som et fremragende menneske jeg vil kunne være stolt av å få lov til å kjenne. Og Bud, Bandit, Yme, Kattefaen, etc etc. Bare jeg får Fanta mens de drikker øl; jeg drikker ikke alkohol selv. 1
Gjest Vampen Skrevet 4. juni 2012 #2589 Skrevet 4. juni 2012 Egentlig ganske mange, men jeg gleder meg virkelig til å få treffe Giacomo. Han fremstår som et fremragende menneske jeg vil kunne være stolt av å få lov til å kjenne. Og Bud, Bandit, Yme, Kattefaen, etc etc. Bare jeg får Fanta mens de drikker øl; jeg drikker ikke alkohol selv. Jeg føler meg utestengt.
Aldrisur Skrevet 4. juni 2012 #2590 Skrevet 4. juni 2012 Aldrisur: Er det noen tema/tråder på KG som provoserer deg? Det var et eksepsjonelt bra spørsmål! Ja. Alt som har med med ABB å gjøre. Alt som omhandler innvandring, integrering og rasismespørsmål. Har veldig lett for å bli mange usaklige innlegg på disse. Derfor orker jeg heller ikke å gå inn i disse debattene. Ja, skal jeg være helt ærlig så har jeg sluttet å åpne disse trådene i det hele tatt. Dessuten og i tillegg, blir jeg frustrert og forvirret av alle AB-ene. Hvem sier hva liksom? Og noen skriver først som AB, så med nicket sitt og deretter som AB igjen - i samme debatt. Blir helt sliten bare av å tenke på de trådene der jeg... 1
JegSpørDuSvarer Skrevet 4. juni 2012 #2591 Skrevet 4. juni 2012 Egentlig ganske mange, men jeg gleder meg virkelig til å få treffe Giacomo. Han fremstår som et fremragende menneske jeg vil kunne være stolt av å få lov til å kjenne. Og Bud, Bandit, Yme, Kattefaen, etc etc. Bare jeg får Fanta mens de drikker øl; jeg drikker ikke alkohol selv. Skal du og giacomo_p møtes i virkeligheten? har dere planlagt det, altså?
Gjest Applecore Skrevet 4. juni 2012 #2592 Skrevet 4. juni 2012 Jeg er iallfall ikke noen sister I'd like to fuck, som særs mange tolket det som i en annen tråd her, hehe. Deriot fra noen av mine favorittbøker; http://peterfhamilton.wikia.com/wiki/Silfen Silfen: Ville du anbefalt bøkene til meg?
Gjest Katten. Skrevet 4. juni 2012 #2593 Skrevet 4. juni 2012 Egentlig ganske mange, men jeg gleder meg virkelig til å få treffe Giacomo. Han fremstår som et fremragende menneske jeg vil kunne være stolt av å få lov til å kjenne. Og Bud, Bandit, Yme, Kattefaen, etc etc. Bare jeg får Fanta mens de drikker øl; jeg drikker ikke alkohol selv. Kan du noensinne være helt sikker på at det er bare Fanta du drikker? Jeg har mine triks.
JegSpørDuSvarer Skrevet 4. juni 2012 #2594 Skrevet 4. juni 2012 Jeg føler meg utestengt. du er jo ikke en av gutta da fasting drue: hvordan reagerer du om du ser noen bli plaget av andre i det virkelige liv?
Gjest Vampen Skrevet 4. juni 2012 #2595 Skrevet 4. juni 2012 du er jo ikke en av gutta da fasting drue: hvordan reagerer du om du ser noen bli plaget av andre i det virkelige liv? Jeg er ganske mandig, ifølge sikre KG-kilder ihvertfall.
skruf Skrevet 4. juni 2012 #2596 Skrevet 4. juni 2012 jeg er en av brukerne som stadig spurte før i tråden, og jeg gjør det igjen nå under en ny bruker! genialt. vil noen bli spurt er det bare å spørre maya76: hvilket navn vil du i et fremtidig barn? yes2yes: hvordan ser du ut? beskriv nøye eller post bilde. vampen: har du hatt en nær-døden opplevelse? hvordan? yvonne: hva var det du vil huske bryllupet ditt best for? maria_marihøne: hvordan var det å finne ut du var gravid? nozmonster: er du mest sosial på nett eller irl? silfen: hva er det største offeret du har gjort for barna? kråkefjas: hvem synes du er de 3 peneste kvinnelige brukerne her? bud og wildthing: hvem av gutta kunne dere tenkt å møte over en øl? aldrisur: hva er den rareste klesstilen du har hatt? giacomo_p: hvem synes du er de 6 høfligste brukerne her? 3 kvinner og 3 menn. semperfi og bandit: fortell om et kompliment som virkelig gjorde dere glad. will be back for more soon Hmm....litt vanskelig, for barnet må på en måte passe til navnet, har ikke tidligere bestemt navn før etter at jentene ble født. Men navn jeg liker er Trygve, Halvor, Halvard, Kristian, Håvard, Kristine, Elvira, Margrete, Agnes.....
TheHairyToothfairy Skrevet 4. juni 2012 #2597 Skrevet 4. juni 2012 Skal du og giacomo_p møtes i virkeligheten? har dere planlagt det, altså? Det var planen forrige uke, men et stykk PMS-befengt lastebilhelvete ødela alt for min del.
Gjest Fasting Drue Skrevet 4. juni 2012 #2598 Skrevet 4. juni 2012 fasting drue: hvordan reagerer du om du ser noen bli plaget av andre i det virkelige liv? Det er ikke min mening å være noe moralpoliti, hverken her inne eller i virkeligheten. Enkelte ganger synes jeg bare at det går over streken, og da sier jeg gjerne i fra, enten det er på gata eller her på KG.
kråkefjas Skrevet 4. juni 2012 #2599 Skrevet 4. juni 2012 (endret) Det er ikke min mening å være noe moralpoliti, hverken her inne eller i virkeligheten. Enkelte ganger synes jeg bare at det går over streken, og da sier jeg gjerne i fra, enten det er på gata eller her på KG. Herr Skinn er ikke bare mobiltelefonvigilant. Nå også forumvigilant! Endret 4. juni 2012 av kråkefjas
Silfen Skrevet 4. juni 2012 #2600 Skrevet 4. juni 2012 Silfen: Ville du anbefalt bøkene til meg? Dersom du liker scifi, uten tvil. Peter Hamilton er desidert en av de mest geniale forfatterne innen sjangeren som jeg har lest.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå