Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bud; noen som er nøye på hvordan dorullen henger eller? :fnise::sjenert:

Ja, hvis den henger feil vei så virker den ikke!

Er du ikke enig? ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest SnowLeopard
Skrevet

Ja, hvis den henger feil vei så virker den ikke!

Er du ikke enig? ;)

Jo, jeg er faktisk enig. Har bare ikke vært borti så mange som mener det er så nøye :P

Skrevet

Jo, jeg er faktisk enig. Har bare ikke vært borti så mange som mener det er så nøye :P

Nei men da veit du det ;)

Følg med skolen du nå! :gjeiper:

Skrevet

Det er mange som mener det er nøye. Jeg snur alle riktig vei.

Gjest Bandit
Skrevet

Er så dårlig på navn, men den som ikke er så gammel, tror han er i Frankrike i børjan... Er du med? :gjeiper:

Thunderball? med Jetpacken?

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Bittelitt OT, men du Noz, nå leste jeg en god en på det store internettet!!

Du er en MILF! Monster I`d Like to Fluff :skratte:

:skratte:

Jeg er en MILF :strix: uten å være en mor til og med!

Hehe.. Der jeg bodde i Bærum før, spilte de bare bandy. Jeg hadde aldri sett en puck før jeg flyttet, så har blitt litt mobbet her fordi de ikke har hørt om bandy på is. Men da er det nok et veldig lokalt fenomen. :) Ellers klart enig ang sport! :)

hvor i bærum bodde du da? :klo:

Jeg har bodd i Bærum i alle mine 26 år, og Tonje! har også det, og hun skrev jo nettopp her at hun nesten ikke visste hva bandy er :ler:

Jeg har aldri sett noen eller kjent noen i Bærum som har spilt/spiller bandy..

Ishockey spilles det, og det spilles jo på is..sikker på at du ikke mener det da?

Endret av NozMonster
Gjest Vampen
Skrevet

Tonje!: ishockey eller bandy? Hvem er den heiteste rockestjernen?

Vampen: har du noen gang vært aktiv/engasjert i et politisk parti eller frivillig organisasjon? Hvis du ikke hadde trengt å jobbe så altfor hardt for det, hvilket språk ville du helst kunnet flytende?

Det har jeg, både i et politisk parti og frivillige organisasjoner. :) Tja, jeg tror det må bli arabisk. Jeg har flørta med det noen år nå, men det er kul umulig å få ordentlig taket på. :fnise:

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg har bodd i Bærum i alle mine 26 år, og Tonje! har også det, og hun skrev jo nettopp her at hun nesten ikke visste hva bandy er :ler:

Ishockey spilles det, og det spilles jo på is..sikker på at du ikke mener det da?

Nei, mener bandy med en liten oransje ball. Spilles på Stabekk (de er norgesmestere tror jeg) og Hosle og sånn :)

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Det har jeg, både i et politisk parti og frivillige organisasjoner. :) Tja, jeg tror det må bli arabisk. Jeg har flørta med det noen år nå, men det er kul umulig å få ordentlig taket på. :fnise:

Ikke det letteste, men du fikk jo lov å lære det uten å jobbe for det. ;)

Bestevenninnen min har brukt tre år på uni på å lære det, og jeg tror hun fortsatt synes det er sykt vanskelig. :)

Skrevet

Hehe.. Der jeg bodde i Bærum før, spilte de bare bandy. Jeg hadde aldri sett en puck før jeg flyttet, så har blitt litt mobbet her fordi de ikke har hørt om bandy på is. Men da er det nok et veldig lokalt fenomen. :) Ellers klart enig ang sport! :)

Jeg har hørt om innebandy da! Men visste faktisk ikke at man kunne spille bandy på is, for ser jo nå at det er det bandy er - jeg bildegooglet det, haha.

Hvordan går det med rotta di?

Meg? Jeg har to rotter, og det går greit med dem begge. Men er gamle damer, så har nok dessverre ikke så lenge igjen.

Og om du siktet til noe annet velger jeg å ignorere det :gjeiper:

Gjest Applecore
Skrevet (endret)

Bud, du tar feil.

Dorullen skal henge med papiret inn mot veggen, sånn at det kommer ut under, på en ryddig og estetisk måte! :snurt:

Endret av Applecore
Skrevet

Bud, du tar feil.

Dorullen skal henge med papiren inn mot veggen, sånn at det kommer ut under, på en ryddig og estetisk måte! :snurt:

Innt mot veggen? Nooo! :)

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser mot enkeltbrukere.

Mvh Sulosi.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Bud, du tar feil.

Dorullen skal henge med papiren inn mot veggen, sånn at det kommer ut under, på en ryddig og estetisk måte! :snurt:

Agreed!

Gjest Hikken
Skrevet

Merker jeg er glad jeg ikke har dorullholder i det hele tatt. Tror jeg hadde fått nerveproblemer av å aldri vite hvilken vei som var den riktige :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

til rainbow91: hva er det hyggeligste du har gjort for noen?

:skravle:

Regner med at det er til meg? Selv om jeg brått ble ti år yngre? :gjeiper:

Vanskelig å svare på. Jeg er litt selvoppofrende noen ganger, og gjør hyggelige ting ganske ofte, men det er bare småting, som å bli med kjæresten på en konsert der jeg ikke liker artisten fordi det gjør henne glad eller å hjelpe noen som har kjærlighetssorg.

Å støtte bestevenninna mi gjennom en vanskelig spiseforstyrrelse, kanskje? Hun behandla meg som dritt i et par år fordi hun var så langt nede selv, men jeg dro ingen steder, var der hele veien, støtta henne og var veldig glad da hun ble frisk. I etterkant har hun sagt at hun ikke skjønner at jeg fortsatt var der på "den andre siden" etter at hun behandla meg så dårlig.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Bud, du tar feil.

Dorullen skal henge med papiret inn mot veggen, sånn at det kommer ut under, på en ryddig og estetisk måte! :snurt:

Den skal selvfølgelig vende utover. Tenk på alt det fine, mønstrede toalettpapiret som finnes. Det er som oftest ikke mønstret tvers igjennom, så hvis man henger opp rullen inn mot veggen, ser man jo ikke det flotte mønsteret. ;)

• Liker 2
Gjest Fasting Drue
Skrevet

Eplebit: hvor mange "mine samtaler" har du på innboksen?

Skrevet

Hvor mange her har andre språk enn norsk som morsmål, og i så fall; hvilket?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...