Havbris Skrevet 3. juni 2012 #2422 Skrevet 3. juni 2012 Havbris: er det deg på avataren din? Haha, skulle ønske det var det... Nei, det er Oda Krogh, kvinnelig Kristianiabohèm.
Gjest Fasting Drue Skrevet 3. juni 2012 #2423 Skrevet 3. juni 2012 Nei, nå må jeg le....Sex med GullAdam?! Bare å komme på det....han ser forøvrig ut som en plastic fantastic-versjon av julenissen, Silfen! Han er jo kjekk, da!
Gjest Badabing Skrevet 3. juni 2012 #2424 Skrevet 3. juni 2012 (endret) Hva slags konserter da?(vi er tydeligvis på samme plasser, selv om jeg unngår Ryes på kveldstid da jeg har hørt lugubre ting) Om du svarer noe skikkelig bra nå så konverterer jeg midlertidig til kvinner og ber deg på date Maya76, Druemannen, Havbris og Badabing må nevne hvilke 3 plater de beholder om de kun kan beholde 3 for resten av livet(for en grusom tanke!!!!!!). Haha.. Lugubre ting? Hva i all verden? Umulig å svare på hva slags konserter. Går på alt mulig rart. Liker nesten all slags (god) musikk også, og synes live musikk stort sett er gøy uansett. Men aller mest glad i 70-tallsrock (hvor jeg går og ser konserter med min gamle rockepappa), indie rock, folk rock, blues rock, garage rock, noe progressive rock, alternative og psykedelisk rock. Ok da. Rock. 3 album? Jimi Hendrix - Are You Experienced? Beach House - Teen Dream Neil Young - Harvest Endret 3. juni 2012 av Badabing 1
Silfen Skrevet 3. juni 2012 #2425 Skrevet 3. juni 2012 Nei, nå må jeg le....Sex med GullAdam?! Bare å komme på det....han ser forøvrig ut som en plastic fantastic-versjon av julenissen, Silfen! Tja, om han kommer med gaver ...
Gjest Badabing Skrevet 3. juni 2012 #2426 Skrevet 3. juni 2012 jøss...vi må jo ha støtt på hverandre ca tusen ganger! Det du skriver, er akkuratt hva jeg kunne ha skrevet selv! Hvilket band/artist er den beste konserten du har vært på? Jeg lover å komme bort om jeg møter på deg! Katzenjammer på Sentrum Scene - pga den utrolig gode stemingen Beach House på Rockefeller - rett og slett vakkert Patti Smith på Roskilde 2010 - følte jeg hadde tatt en tidsmaskin. Noz: favoritt ølmerke?
Gjest Badabing Skrevet 3. juni 2012 #2427 Skrevet 3. juni 2012 Servelat: har du noen gang hatt et annet brukernavn her inne, eller har du bare postet som gjest?
Gjest NozMonster Skrevet 3. juni 2012 #2428 Skrevet 3. juni 2012 Jeg lover å komme bort om jeg møter på deg! Katzenjammer på Sentrum Scene - pga den utrolig gode stemingen Beach House på Rockefeller - rett og slett vakkert Patti Smith på Roskilde 2010 - følte jeg hadde tatt en tidsmaskin. Noz: favoritt ølmerke? jaaa- det må du gjøre Badabing Har blitt gjenkjent en gang på gata, men vedkomne turte jo ikke komme bort da.. men du må jeg er veldig glad i øl, og er egentlig ikke særlig kresen på det.. drikker det som de har på utestedet, men jeg er veldig glad i red stripe (fra Jamaica) Den er vel desidert favoritten pr dags dato
TheHairyToothfairy Skrevet 3. juni 2012 #2429 Skrevet 3. juni 2012 Vært borte flere dager, lest igjennom hele tråden siden jeg dro på heisatur. INGEN spørsmål til meg. Elendig.
Gjest Hikken Skrevet 3. juni 2012 #2430 Skrevet 3. juni 2012 WildThing: Hva velger du helst? Sol og- strandferie eller hyttetur på fjellet?
TheHairyToothfairy Skrevet 3. juni 2012 #2431 Skrevet 3. juni 2012 WildThing: Hva velger du helst? Sol og- strandferie eller hyttetur på fjellet? Helt klart hyttetur på fjellet med gal gordon setter og tursekk.
Vulpes Skrevet 3. juni 2012 #2432 Skrevet 3. juni 2012 Måten kråkefjas spurte på var tåpelig ja, men jeg lurer også på hvorfor Giacomo_P skriver som han gjør. Det kan virke litt påtatt og pretensiøst på sett og vis, selv om det kanskje faller seg helt naturlig for ham. Må jo ikke svare naturligvis, men ville bare si at jeg på én måte forstod hvorfor kråkefjas spurte. Selv om som sagt det var en unødvendig måte å formulere spørsmålet på. 6
HedvigR Skrevet 3. juni 2012 #2433 Skrevet 3. juni 2012 (endret) Spørsmål til Gia, har du noengang fått noe tilsnakk fra mod om skrivemåten din? Endret 3. juni 2012 av Kosemose
Gjest Hikken Skrevet 3. juni 2012 #2434 Skrevet 3. juni 2012 Spørsmål til Hedvig: Jeg leste ett sted at du skal bli lærer. Er det barneskolelærer du skal bli?
HedvigR Skrevet 3. juni 2012 #2435 Skrevet 3. juni 2012 Spørsmål til Hedvig: Jeg leste ett sted at du skal bli lærer. Er det barneskolelærer du skal bli? Skal bli lærer ja, men tar 5-10. klasse-retningen, så hovedsakelig ungdomsskolen :D Har aldri klart å se for meg at jeg skal drive med den første skrive- og leseopplæringa, så valget var ganske enkelt.
Giacomo_P Skrevet 3. juni 2012 #2436 Skrevet 3. juni 2012 (endret) Nei, jeg har aldrig fått "tilsnakk" av moderatorerene for måden jeg skriver på. Det er forøvrig ikke specielt høflig å diskutere folk som ikke er til stede, og jeg er temmelig overbevist om at hvis man er oppriktig nysgjerrig på noe, så spør man på en høflig måde, hvis man ønsker et svar. Jeg forlader denne tråden nå, og tar meg en liden pause fra forumet, til dere er ferdige med å diskutere meg. Endret 3. juni 2012 av Kosemose 3
Gjest Katten. Skrevet 3. juni 2012 #2437 Skrevet 3. juni 2012 (endret) Spørsmål til, uhm, neste moderator som leser dette: Hvilken tråd rydder du oftest i om dagen, som fortsatt er i live? Denne? Kosemose, mod Endret 3. juni 2012 av Kosemose 2
Gjest Janus Skrevet 3. juni 2012 #2438 Skrevet 3. juni 2012 (endret) Nei, jeg har aldrig fått "tilsnakk" av moderatorerene for måden jeg skriver på. Det er forøvrig ikke specielt høflig å diskutere folk som ikke er til stede, og jeg er temmelig overbevist om at hvis man er oppriktig nysgjerrig på noe, så spør man på en høflig måde, hvis man ønsker et svar. Jeg forlader denne tråden nå, og tar meg en liden pause fra forumet, til dere er ferdige med å diskutere meg. Spørsmål: Hvorfor bryr du deg? Endret 3. juni 2012 av Kosemose
HedvigR Skrevet 3. juni 2012 #2439 Skrevet 3. juni 2012 Tonje :D Hvilke musikaler er dine favoritter?
Sequax Skrevet 3. juni 2012 #2440 Skrevet 3. juni 2012 Tja, om han kommer med gaver ... Han kommer med gullbarrer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå