Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Havbris: er det deg på avataren din? :)

Haha, skulle ønske det var det... Nei, det er Oda Krogh, kvinnelig Kristianiabohèm.

Gjest Fasting Drue
Skrevet

:ler: Nei, nå må jeg le....Sex med GullAdam?! :hoho:

Bare å komme på det....han ser forøvrig ut som en plastic fantastic-versjon av julenissen, Silfen! ;)

Han er jo kjekk, da! :)

Gjest Badabing
Skrevet (endret)

:nigo: Hva slags konserter da?(vi er tydeligvis på samme plasser, selv om jeg unngår Ryes på kveldstid da jeg har hørt lugubre ting) Om du svarer noe skikkelig bra nå så konverterer jeg midlertidig til kvinner og ber deg på date :ler:

Maya76, Druemannen, Havbris og Badabing må nevne hvilke 3 plater de beholder om de kun kan beholde 3 for resten av livet(for en grusom tanke!!!!!!).

Haha.. Lugubre ting? Hva i all verden? :fnise:

Umulig å svare på hva slags konserter. Går på alt mulig rart. Liker nesten all slags (god) musikk også, og synes live musikk stort sett er gøy uansett. Men aller mest glad i 70-tallsrock (hvor jeg går og ser konserter med min gamle rockepappa), indie rock, folk rock, blues rock, garage rock, noe progressive rock, alternative og psykedelisk rock. Ok da. Rock. :)

3 album?

Jimi Hendrix - Are You Experienced?

tumblr_ljo1mp5eDY1qzodmx.jpg

Beach House - Teen Dream

beach_house_teen_dream-BELLAV225-1268335731.jpeg

Neil Young - Harvest

31X0WTK2B3L._SL500_AA300_.jpg

Endret av Badabing
  • Liker 1
Skrevet

:ler: Nei, nå må jeg le....Sex med GullAdam?! :hoho:

Bare å komme på det....han ser forøvrig ut som en plastic fantastic-versjon av julenissen, Silfen! ;)

Tja, om han kommer med gaver ...

Gjest Badabing
Skrevet

jøss...vi må jo ha støtt på hverandre ca tusen ganger! Det du skriver, er akkuratt hva jeg kunne ha skrevet selv!

Hvilket band/artist er den beste konserten du har vært på? :)

Jeg lover å komme bort om jeg møter på deg! :)

Katzenjammer på Sentrum Scene - pga den utrolig gode stemingen

Beach House på Rockefeller - rett og slett vakkert

Patti Smith på Roskilde 2010 - følte jeg hadde tatt en tidsmaskin. :)

Noz: favoritt ølmerke?

Gjest Badabing
Skrevet

Servelat: har du noen gang hatt et annet brukernavn her inne, eller har du bare postet som gjest?

Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg lover å komme bort om jeg møter på deg! :)

Katzenjammer på Sentrum Scene - pga den utrolig gode stemingen

Beach House på Rockefeller - rett og slett vakkert

Patti Smith på Roskilde 2010 - følte jeg hadde tatt en tidsmaskin. :)

Noz: favoritt ølmerke?

jaaa- det må du gjøre Badabing :strix:

Har blitt gjenkjent en gang på gata, men vedkomne turte jo ikke komme bort da.. men du må :)

jeg er veldig glad i øl, og er egentlig ikke særlig kresen på det.. drikker det som de har på utestedet, men jeg er veldig glad i red stripe (fra Jamaica) :nigo: Den er vel desidert favoritten pr dags dato :)

Skrevet

Vært borte flere dager, lest igjennom hele tråden siden jeg dro på heisatur. INGEN spørsmål til meg. Elendig.

Gjest Hikken
Skrevet

WildThing: Hva velger du helst? Sol og- strandferie eller hyttetur på fjellet? :)

Skrevet

WildThing: Hva velger du helst? Sol og- strandferie eller hyttetur på fjellet? :)

Helt klart hyttetur på fjellet med gal gordon setter og tursekk.

Skrevet

Måten kråkefjas spurte på var tåpelig ja, men jeg lurer også på hvorfor Giacomo_P skriver som han gjør. Det kan virke litt påtatt og pretensiøst på sett og vis, selv om det kanskje faller seg helt naturlig for ham.

Må jo ikke svare naturligvis, men ville bare si at jeg på én måte forstod hvorfor kråkefjas spurte. Selv om som sagt det var en unødvendig måte å formulere spørsmålet på.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Spørsmål til Gia, har du noengang fått noe tilsnakk fra mod om skrivemåten din? :)

Endret av Kosemose
Gjest Hikken
Skrevet

Spørsmål til Hedvig: Jeg leste ett sted at du skal bli lærer. Er det barneskolelærer du skal bli? :)

Skrevet

Spørsmål til Hedvig: Jeg leste ett sted at du skal bli lærer. Er det barneskolelærer du skal bli? :)

Skal bli lærer ja, men tar 5-10. klasse-retningen, så hovedsakelig ungdomsskolen :D Har aldri klart å se for meg at jeg skal drive med den første skrive- og leseopplæringa, så valget var ganske enkelt.

Skrevet (endret)

Nei, jeg har aldrig fått "tilsnakk" av moderatorerene for måden jeg skriver på.

Det er forøvrig ikke specielt høflig å diskutere folk som ikke er til stede, og jeg er temmelig overbevist om at hvis man er oppriktig nysgjerrig på noe, så spør man på en høflig måde, hvis man ønsker et svar.

Jeg forlader denne tråden nå, og tar meg en liden pause fra forumet, til dere er ferdige med å diskutere meg.

Endret av Kosemose
  • Liker 3
Gjest Katten.
Skrevet (endret)

Spørsmål til, uhm, neste moderator som leser dette: Hvilken tråd rydder du oftest i om dagen, som fortsatt er i live?

Denne? Kosemose, mod

Endret av Kosemose
  • Liker 2
Gjest Janus
Skrevet (endret)

Nei, jeg har aldrig fått "tilsnakk" av moderatorerene for måden jeg skriver på.

Det er forøvrig ikke specielt høflig å diskutere folk som ikke er til stede, og jeg er temmelig overbevist om at hvis man er oppriktig nysgjerrig på noe, så spør man på en høflig måde, hvis man ønsker et svar.

Jeg forlader denne tråden nå, og tar meg en liden pause fra forumet, til dere er ferdige med å diskutere meg.

Spørsmål:

Hvorfor bryr du deg?

:)

Endret av Kosemose
Skrevet

Tonje :D

Hvilke musikaler er dine favoritter?

Skrevet

Tja, om han kommer med gaver ...

Han kommer med gullbarrer! :opplyser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...