Gjest SummerJudith Skrevet 2. juni 2012 #2381 Skrevet 2. juni 2012 Pepsi Max! Cola Zero er på en god andreplass Aaleyah: Sjokolade eller marsipan? enig med deg ^^ definitivt sjokolade (: jeg HATER marsipan blææ xD du da?
kråkefjas Skrevet 2. juni 2012 #2382 Skrevet 2. juni 2012 kråkefjas: Er du en person som sier ting "rett ut", også utenfor KG? Det er vel omvendt. Takhøyden er såpass mye lavere her inne enn det jeg er vant til at jeg har moderert meg kraftig.
kråkefjas Skrevet 2. juni 2012 #2383 Skrevet 2. juni 2012 Har det noe å si for deg? Synes det er skikkelig koselig å lese svarene til Gia, og det er OGSÅ pga måten han skriver på. Han må skrive som han vil for min del, men det må da være lov å spørre hvorfor han velger å gjøre som han gjør. Spørretråd attpåtil. 4
Gjest Hikken Skrevet 2. juni 2012 #2384 Skrevet 2. juni 2012 enig med deg ^^ definitivt sjokolade (: jeg HATER marsipan blææ xD du da? Helt klart sjokolade! Men er glad i marsipan også, så lenge det er ren marsipan uten sjokoladetrekk. Er det sjokolade rundt marsipanen må jeg gnage det vekk først forstå å spise marsipanen etterpå
Gjest Søgni Skrevet 3. juni 2012 #2385 Skrevet 3. juni 2012 Det er vel omvendt. Takhøyden er såpass mye lavere her inne enn det jeg er vant til at jeg har moderert meg kraftig. Ok,ja, vi befinner oss jo alle i ulike miljøer og er vant til ulike ting Hikken: Hva liker du best med KG?
Gjest Hikken Skrevet 3. juni 2012 #2386 Skrevet 3. juni 2012 Ok,ja, vi befinner oss jo alle i ulike miljøer og er vant til ulike ting Hikken: Hva liker du best med KG? Oi, den var vrien. Vel, jeg liker best at man kan spørre om så godt som hva som helst og alltid få svar på det man lurer på I tillegg har jeg kommet i kontakt med enormt mange hjelpsomme mennesker som virkelig har lyst opp de verste dagene mine, og det setter jeg virkelig pris på. KG er ett godt sted synes jeg 1
Giacomo_P Skrevet 3. juni 2012 #2387 Skrevet 3. juni 2012 Han må skrive som han vil for min del, men det må da være lov å spørre hvorfor han velger å gjøre som han gjør. Spørretråd attpåtil. Så skulde man kanskje spørre på en høflig måde, og derved give meg lyst til å svare......? 4
Strange Doll Skrevet 3. juni 2012 #2388 Skrevet 3. juni 2012 Kråkefjas: Har du noen gang fått dårlig samvittighet for noe du har skrevet på KG? 2
kråkefjas Skrevet 3. juni 2012 #2389 Skrevet 3. juni 2012 Så skulde man kanskje spørre på en høflig måde, og derved give meg lyst til å svare......? Omforladelse på det groveste, O'hellige Giacomo_P Jeg menede at spørge hvorfor du bedriver kaudervelsk. Måske du kan stige af din høye hest en liden stund for at svare denne simple borger ved dine fødder. (spy) 4
Gjest Servelat Skrevet 3. juni 2012 #2390 Skrevet 3. juni 2012 Søgni, hva studerer du og hvorfor studerer du akkurat det?
Giacomo_P Skrevet 3. juni 2012 #2391 Skrevet 3. juni 2012 Hr. Fjas (Kråken er formodentlig overflødig.....?). Jeg tror ærlig talt ikke jeg vil ofre noe energi på respektløsheden din. Takk for kaffen! 2
kråkefjas Skrevet 3. juni 2012 #2392 Skrevet 3. juni 2012 Kråkefjas: Har du noen gang fått dårlig samvittighet for noe du har skrevet på KG? Ja, jeg griner meg i søvn hver kveld
kråkefjas Skrevet 3. juni 2012 #2393 Skrevet 3. juni 2012 (endret) Takk for kaffen! Værsågod. Endret 3. juni 2012 av Kosemose
Strange Doll Skrevet 3. juni 2012 #2394 Skrevet 3. juni 2012 Ja, jeg griner meg i søvn hver kveld Jeg tenker feks på PM eller kommentarer, er det ikke noe du har tenkt etterpå at kanskje har vært litt drøyt? 2
kråkefjas Skrevet 3. juni 2012 #2395 Skrevet 3. juni 2012 Jeg tenker feks på PM eller kommentarer, er det ikke noe du har tenkt etterpå at kanskje har vært litt drøyt? Ikke det jeg kan komme på. Sikter du på noe spesifikt?
Strange Doll Skrevet 3. juni 2012 #2396 Skrevet 3. juni 2012 Ikke det jeg kan komme på. Sikter du på noe spesifikt? I grunn ikke, men du er jo litt mer ærlig her inne enn kanskje mange andre er.
kråkefjas Skrevet 3. juni 2012 #2397 Skrevet 3. juni 2012 I grunn ikke, men du er jo litt mer ærlig her inne enn kanskje mange andre er. Det kan være. Jeg trodde det var en bra ting
Strange Doll Skrevet 3. juni 2012 #2398 Skrevet 3. juni 2012 Det kan være. Jeg trodde det var en bra ting Har ikke sagt at det er negativt. Jeg bare lurte.
Gjest Søgni Skrevet 3. juni 2012 #2399 Skrevet 3. juni 2012 Søgni, hva studerer du og hvorfor studerer du akkurat det? Jeg har bakgrunn fra blant annet pedagogikk, men nå studerer jeg noe litt mer tverrfaglig, som fortsatt ikke er så langt unna det jeg har drevet med før. Ikke spør hvorfor, kortversjonen er for platt og langversjonen er for kjedelig. Men det er iallefall noe med forholdet mellom samfunn og individ jeg synes er interessant. ----- For en kranglete stemning det ble her da...
Silfen Skrevet 3. juni 2012 #2400 Skrevet 3. juni 2012 Silfen: hadde du ville hatt sex med Gull Adam? Jeg vet ikke hvem det er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå