Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest blackbird
Skrevet

jeg kan svare tonje med at jeg er noen og 20 år :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strange Doll: Hvis jeg skal ha deg med på date, hvordan steller jeg i stand den perfekte drømmedaten? Hva gjør vi, hvor drar vi?

Skrevet

Strange Doll: Hvis jeg skal ha deg med på date, hvordan steller jeg i stand den perfekte drømmedaten? Hva gjør vi, hvor drar vi?

Den må jeg tenke litt på

Gjest Fasting Drue
Skrevet

Har venta lenge på at Ludovie skal komme til denne tråden. Ludovie: ser du på paradise hotel?

Gjest Ludovie
Skrevet

Hahaha, det var også et spørsmål. Jeg vet nesten ikke hva det er, men jeg har skjønt fra nettavisene at det involverer solarium, silikonpupper, fjortisproblemstillinger, og slike ting. Ikke akkurat min greie, må jeg si. :fnise:

Gjest Fasting Drue
Skrevet

De er i mexico, så hvorfor skal de ligge i solarium? Nytt spørsmål: tror du Gull Adam er flink til å kysse?

• Liker 1
Gjest Ludovie
Skrevet

De er i mexico, så hvorfor skal de ligge i solarium? Nytt spørsmål: tror du Gull Adam er flink til å kysse?

Nekter å svare på spørsmål som inneholder ordsekvensen "Gull Adam". :fnise:

Skrevet

Kråkefjas: føler du deg urettferdig behandlet? Både her inne og der ute

Skrevet

Hvem er Gull Adam? Ja, jeg vet jeg kan google :P

Gjest Fasting Drue
Skrevet

Hvem er Gull Adam? Ja, jeg vet jeg kan google :P

Har du ikke sett reklamene? De er overalt. Blant annet her på KG, oppi hjørnet her.

Gjest HunterLady
Skrevet

HunterLady: hvilke typer sex finnes?

Jeg sitter ikke akkurat med fasiten på dette, men ut fra hva jeg har erfart så finnes det mange ulike typer sex. Noen liker å ha vaniljesex, mens andre liker det røft. Dette er vel de to typene som sier litt om hvordan du liker det. Ellers har det jo noe å si om en er den eksperimentelle typen eller den typen som ikke liker å utforske noe særlig.

Så har du de mer ekstreme variantene, der fetisher kommer inn. Dersom man f.eks liker å ha sex med nylonstrømper på, som mann, så vil jeg påstå at dette er "typen" sex man liker.

Skrevet

Bittelitt OT, men du Noz, nå leste jeg en god en på det store internettet!!

Du er en MILF! Monster I`d Like to Fluff :skratte:

Skrevet

Har du ikke sett reklamene? De er overalt. Blant annet her på KG, oppi hjørnet her.

Jeg må tydeligvis være kjempe flink til å overse disse reklamene :P Å nei! Nå kommer jeg til å sitte å stirre på kg reklamene underbevist for å finen ut av dette! Haha!

Gjest Vampen
Skrevet

Jeg sitter ikke akkurat med fasiten på dette, men ut fra hva jeg har erfart så finnes det mange ulike typer sex. Noen liker å ha vaniljesex, mens andre liker det røft. Dette er vel de to typene som sier litt om hvordan du liker det. Ellers har det jo noe å si om en er den eksperimentelle typen eller den typen som ikke liker å utforske noe særlig.

Så har du de mer ekstreme variantene, der fetisher kommer inn. Dersom man f.eks liker å ha sex med nylonstrømper på, som mann, så vil jeg påstå at dette er "typen" sex man liker.

Så med andre ord, preferanser innen sex? Typer sex får meg til å tenke i retning "kategorier" a la samleie, anal, oral ect., men jeg fikk det ikke helt til å stemme at det var det du spurte om. ;)

Skrevet

Kråkefjas: føler du deg urettferdig behandlet? Både her inne og der ute

Neida. Bortsett fra et par overivrige moderatorer så har jeg ikke så mye å klage på.

Skrevet

Ikke diss kosemose, hu er ikke noe annet enn god :)

• Liker 3
Gjest Fasting Drue
Skrevet (endret)

Så med andre ord, preferanser innen sex? Typer sex får meg til å tenke i retning "kategorier" a la samleie, anal, oral ect., men jeg fikk det ikke helt til å stemme at det var det du spurte om. ;)

This. Som sagt, det finnes tre hovedtyper. Straight/Gay/Tranny :fnise:

edit: for en latterlig måte å feire tusen innlegg på. Jaja...

Endret av Fasting Drue
Gjest Vampen
Skrevet

This. Som sagt, det finnes tre hovedtyper. Straight/Gay/Tranny :fnise:

edit: for en latterlig måte å feire tusen innlegg på. Jaja...

Kategorier med underkategorier altså! Da er jeg med! :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...