Gjest Applecore Skrevet 3. juni 2012 #2501 Skrevet 3. juni 2012 Fasting Drue: Har jeg gått glipp av noe artig nå som jeg har fått adblock?
pinar Skrevet 3. juni 2012 #2502 Skrevet 3. juni 2012 Åh, den t-skjorten ønsker jeg meg! http://www.crazydogtshirts.com/catalog/milf-girl-full.jpg Har sett den før jeg og, den er så søt!
Gjest Applecore Skrevet 3. juni 2012 #2503 Skrevet 3. juni 2012 Har sett den før jeg og, den er så søt! Jeg har en med denne på http://4.bp.blogspot.com/-HfqCVApXFv4/Th_EiVEdYTI/AAAAAAAAB6M/sDmUW9fLjPY/s320/DarksideCookies.jpg
pinar Skrevet 3. juni 2012 #2504 Skrevet 3. juni 2012 Jeg har en med denne på http://4.bp.blogspot.com/-HfqCVApXFv4/Th_EiVEdYTI/AAAAAAAAB6M/sDmUW9fLjPY/s320/DarksideCookies.jpg Vil ha! Hvor kjøpte du den?
Vulpes Skrevet 3. juni 2012 #2505 Skrevet 3. juni 2012 Jeg har en med denne på http://4.bp.blogspot.com/-HfqCVApXFv4/Th_EiVEdYTI/AAAAAAAAB6M/sDmUW9fLjPY/s320/DarksideCookies.jpg Jeg har aldri helt skjønt den "vitsen". Ser den frasen overalt, men skjønner ikke hvor den kommer fra. Er det parodi på noe, slik "MILF - monster I'd like to fluff" er, eller er det bare noe noen har funnet på fordi det er morsomt at de på den mørke siden lokker med kjeks og kaker? :gjeiper: Jeg vet, jeg vet. Dette er beste måten å drepe moro på. Men nå har jeg undret meg lenge nok!
SemperFi Skrevet 3. juni 2012 #2506 Skrevet 3. juni 2012 Sequax, Semper Fi, Niennas og Janus; Ville du vært en munk/nonne eller en diktator? Jeg ville blitt en snill diktator.
Gjest Applecore Skrevet 3. juni 2012 #2507 Skrevet 3. juni 2012 (endret) eller er det bare noe noen har funnet på fordi det er morsomt at de på den mørke siden lokker med kjeks og kaker? :gjeiper: Ja Dvs, første del av setningen er jo fra Star Wars, og på et tidspunkt syntes noen det var morsomt å adde "we have cookies" Endret 3. juni 2012 av Applecore
TheHairyToothfairy Skrevet 3. juni 2012 #2508 Skrevet 3. juni 2012 Bud: Beste James Bond-filmen etter din mening er...?
Gjest Badabing Skrevet 3. juni 2012 #2509 Skrevet 3. juni 2012 Tonje!: ishockey eller bandy? Hvem er den heiteste rockestjernen? Vampen: har du noen gang vært aktiv/engasjert i et politisk parti eller frivillig organisasjon? Hvis du ikke hadde trengt å jobbe så altfor hardt for det, hvilket språk ville du helst kunnet flytende?
Vulpes Skrevet 3. juni 2012 #2510 Skrevet 3. juni 2012 Tonje!: ishockey eller bandy? Hvem er den heiteste rockestjernen? Vampen: har du noen gang vært aktiv/engasjert i et politisk parti eller frivillig organisasjon? Hvis du ikke hadde trengt å jobbe så altfor hardt for det, hvilket språk ville du helst kunnet flytende? Jeg vet knapt hva bandy er, så ishockey? Selv om jeg aldri har sett en eneste kamp eller kjenner til noen lag/spillere. Er generelt totalt uinteressert i sport. Eneste jeg kan synes at er OK å se på er noe av skisporten, hvis jeg er hos pappa og vi spiser noe godt mens han og småbrødrene mine heier intenst. Da er det koselig, men kun pga. omstendighetene rundt :gjeiper: Heiteste rockestjernen er et vanskelig spørsmål! Jeg elsker musikk og mye av den gode gamle rocken, men jeg har alltid vært dårlig på å kunne noe særlig om artistene eller bandene jeg hører på. Vet ofte knapt hva bandmedlemmene heter, selv om jeg digger musikken deres. Er en dårlig fan sånn sett. Men, den første jeg tenker på er nok Jim Morrisson Selv om jeg mistenker at han er mer sexy i hodet mitt enn han kanskje var på ordentlig. Men shit au!
Gjest Badabing Skrevet 3. juni 2012 #2511 Skrevet 3. juni 2012 Hehe.. Der jeg bodde i Bærum før, spilte de bare bandy. Jeg hadde aldri sett en puck før jeg flyttet, så har blitt litt mobbet her fordi de ikke har hørt om bandy på is. Men da er det nok et veldig lokalt fenomen. Ellers klart enig ang sport!
Gjest Tekola Skrevet 4. juni 2012 #2513 Skrevet 4. juni 2012 WildThing: Hvilken bil var din første kjærlighet?
TheHairyToothfairy Skrevet 4. juni 2012 #2514 Skrevet 4. juni 2012 WildThing: Hvilken bil var din første kjærlighet? Her må jeg påberope meg to svar, for at det skal bli litt korrekt. 1. I 1991 lanserte Volvo 900-serien, og jeg var tenåring og gikk på ungdomskole. Jeg var allerede sterkt miljøskadd fra en veldig bilinteressert familie, og hadde naturlig nok arbeidsuken hos den lokale Volvo-forhandleren. Her stod det en burgunderrød Volvo 960, en av landets første. Dette var veldig dyre biler på denne tiden, de kostet godt oppi 640.000 - en seriøs sum for en bil på 90-tallet. Jeg var i alle fall solgt, når de andre kidsa hadde postere av Lamborghinier og Ferrarier - så hadde jeg bilder av denne 960en på veggene. For snart fire år siden var jeg i Vestfold og hjalp en venninne med hennes bil, og turen bar til Volvoforhandleren der. Inne i utstillingssalen stod det, sammen med en Amazon og en PV, en burgunderrød 960 med grått stoffinteriør og Polaris lettmetallfelger - dønn strøken og akkurat slik drømmebilen min fra barndommen hadde vært. Jeg kom i snakk med eieren av butikken, og det logiske og farlige spørsmålet om bilen var tilsalgs ble bragt på bane. "Alt her i verden er jo til salgs", svarte han. Han hadde hatt bilen siden den var ny, jeg fikk kjøpe den mot å holde henne i god stand og ta vare på bilen. Har henne ennå. Kommer aldri til å selge. 2. Dodge Ramcharger, min onkel hadde en slik og jeg fikk min første da jeg var 19. Er vel helt klart den bilen jeg har angret mest på å selge, og var overlykkelig da jeg fikk kjøpte henne tilbake for et par år siden. Fullstendig restaureringsobjekt nå, men det fikser vi. Kjærlighet ruster ei.
Gjest Tekola Skrevet 4. juni 2012 #2515 Skrevet 4. juni 2012 Oh wow! Jeg fikk gåsehud av innlegget ditt, jeg!
Kosemose Skrevet 4. juni 2012 #2516 Skrevet 4. juni 2012 (endret) Spørsmål til Kosemose: Hva i all verden var galt med innlegget mitt over her? Det var svar på et spørsmål fra Vampen. Skal du være konsekvent og rydde bort persondiskusjoner så må du slette hele tråden, for det er jo det den dreier seg om. Som du kanskje har fått med deg, har jeg forsøkt å rydde tråden for negativ fokus på enkeltbrukere. Jeg registrerer at du ikke er fornøyd med det, men jeg ber om at vi ikke tar den diskusjonen i denne tråden. Kosemose: Var du bare inne og la igjen signaturen din? For jeg ser ikke noen endring her? Det var en endring i innlegget du siterte, pga personhets rettet mot en enkeltbruker her. Så sånn sett ikke endret noe på det du skrev. På generelt grunnlag: Jeg kommer ikke til å svare på flere spørsmål vedrørende moderering i denne tråden, så opprett heller en egen tråd på ris&ros hvis det er flere spørsmål eller ting dere mener ikke er greit med modereringen, Mvh Kosemose, mod Endret 4. juni 2012 av Kosemose
Gjest Bud Skrevet 4. juni 2012 #2517 Skrevet 4. juni 2012 Bud: Beste James Bond-filmen etter din mening er...? Er så dårlig på navn, men den som ikke er så gammel, tror han er i Frankrike i børjan... Er du med? :gjeiper:
TheHairyToothfairy Skrevet 4. juni 2012 #2518 Skrevet 4. juni 2012 Er så dårlig på navn, men den som ikke er så gammel, tror han er i Frankrike i børjan... Er du med? :gjeiper: eeermh, nei. Kosemose: dorullen. henger du den med papirenden inn mot veggen, eller ut fra?
Gjest Bud Skrevet 4. juni 2012 #2519 Skrevet 4. juni 2012 Neivel :gjeiper: Kosemose: vær så snill å si at papirenden henger ut mot dassen!
Gjest SnowLeopard Skrevet 4. juni 2012 #2520 Skrevet 4. juni 2012 Bud; noen som er nøye på hvordan dorullen henger eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå