Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler meg utestengt. :sukk:

Frøken. Det finnes ikke noe mandig ved deg. Du er det mest feminine KG har å vise frem. Jeg treffer deg gjerne, men er vi to over-en-øl-personligheter? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg er en av brukerne som stadig spurte før i tråden, og jeg gjør det igjen nå :jepp: under en ny bruker! genialt. vil noen bli spurt er det bare å spørre :lur:

maya76: hvilket navn vil du i et fremtidig barn?

yes2yes: hvordan ser du ut? beskriv nøye eller post bilde. :foto:

vampen: har du hatt en nær-døden opplevelse? hvordan?

yvonne: hva var det du vil huske bryllupet ditt best for?

maria_marihøne: hvordan var det å finne ut du var gravid? :lillesky:

nozmonster: er du mest sosial på nett eller irl?

silfen: hva er det største offeret du har gjort for barna?

kråkefjas: hvem synes du er de 3 peneste kvinnelige brukerne her?

bud og wildthing: hvem av gutta kunne dere tenkt å møte over en øl?

aldrisur: hva er den rareste klesstilen du har hatt?

giacomo_p: hvem synes du er de 6 høfligste brukerne her? 3 kvinner og 3 menn.

semperfi og bandit: fortell om et kompliment som virkelig gjorde dere glad.

will be back for more soon :helen:

Rareste klesstil må vel ha vært i min pure ungdom. Langt hår, altfor lang pannelugg og sort kajal, hofteslengbukser med frynser nederst, brede belter og barbeint. :fnise:

Endret av Aldrisur
Gjest Koala Lompa
Skrevet

Hvor tragisk er det ikke at jeg en gang hver dag går inn i denne tråden, scroller meg nedover for å se om det har kommet spørsmål som jeg kan svare på.

* Går ut og lukter på blomster *

• Liker 1
Skrevet

hvor i bærum bodde du da? :klo:

Jeg har bodd i Bærum i alle mine 26 år, og Tonje! har også det, og hun skrev jo nettopp her at hun nesten ikke visste hva bandy er :ler:

Jeg har aldri sett noen eller kjent noen i Bærum som har spilt/spiller bandy..

Ishockey spilles det, og det spilles jo på is..sikker på at du ikke mener det da?

Der jeg vokste opp i Bærum (østre bærum) så var bandy på is veldig vanlig ;) Kommer nok litt ann på hvor i Bærum man er vokst opp! :)

Wildthing: Hva er drømmejobben?

• Liker 1
Gjest Hikken
Skrevet

Koala Lompa: Har du en greie for Koalaer? :gjeiper: ( Jeg har ikke sovet på to døgn, så er lite kreativ med spørsmålene :sjenert: )

Skrevet

Wildthing: Hva er drømmejobben?

Musiker. Satser på at det klaffer.

Skrevet

jeg er en av brukerne som stadig spurte før i tråden, og jeg gjør det igjen nå :jepp: under en ny bruker! genialt. vil noen bli spurt er det bare å spørre :lur:

maya76: hvilket navn vil du i et fremtidig barn?

yes2yes: hvordan ser du ut? beskriv nøye eller post bilde. :foto:

Velkommen igjen.

Jeg skal spare deg for bildet, men beskrivelse skal du få, selvom jeg er veldig svak å formulere meg til slike formål. Vel, jeg har (lyst?)mørkebrunt hår som rekker ned til mellom navelen og bysten, med kortere parti foran. Øynene mine er lyst-grønne i solskinn, og jeg er rundt 1.70 i høyde. Håper det var greit nok svar.

• Liker 4
Skrevet

Koala:

Hvilke blomster liker du å lukte på?

Hvor går du når du skal lukte på dem?

Hva annet enn blomster liker du å lukte på?

:sjenert:

Gjest NozMonster
Skrevet

nozmonster: er du mest sosial på nett eller irl?

njaa...i dag så gikk jeg ut å møtte en venninne kl 10.30, og var sammen henne til nesten kl 19.. så jeg vil nok si at det er ganske 50/50 omtrent hver dag.. det er mange her som sier at jeg alltid er her, men jeg tror det er en illusjon- fordi jeg har mark i ræææva, er hyperaktiv og supereffektiv, og dermed svarer raskt i alle tråder :P

men det er jo veeeldig mange brukere som har flere innlegg pr dag enn det jeg har..

hva var ditt/dine tidigere nick? :)

Naive: hvor gammel er du, og hvor lenge bodde du i bærum?

Skrevet

Musiker. Satser på at det klaffer.

:tommelsmil: Så spennende! Hva slags musikk?

njaa...i dag så gikk jeg ut å møtte en venninne kl 10.30, og var sammen henne til nesten kl 19.. så jeg vil nok si at det er ganske 50/50 omtrent hver dag.. det er mange her som sier at jeg alltid er her, men jeg tror det er en illusjon- fordi jeg har mark i ræææva, er hyperaktiv og supereffektiv, og dermed svarer raskt i alle tråder :P

men det er jo veeeldig mange brukere som har flere innlegg pr dag enn det jeg har..

hva var ditt/dine tidigere nick? :)

Naive: hvor gammel er du, og hvor lenge bodde du i bærum?

Jeg er 23 og er født og oppvokst i Bærum. Bodde der til jeg flyttet ut som 20 åring :)

Skrevet

JosefK78? Skrive- og uttrykksmåten er ganske lik, i allefall.

Men da betyr det at du slettet ditt forrige brukernavn?

Skrevet (endret)

Hvor tragisk er det ikke at jeg en gang hver dag går inn i denne tråden, scroller meg nedover for å se om det har kommet spørsmål som jeg kan svare på.* Går ut og lukter på blomster *

koala lompa: hvis du fikk valget å bevare 1 type sport som eneste sport på kloden, hva ville du valgt?

Velkommen igjen.Jeg skal spare deg for bildet, men beskrivelse skal du få, selvom jeg er veldig svak å formulere meg til slike formål. Vel, jeg har (lyst?)mørkebrunt hår som rekker ned til mellom navelen og bysten, med kortere parti foran. Øynene mine er lyst-grønne i solskinn, og jeg er rundt 1.70 i høyde. Håper det var greit nok svar.

hmmmm, hadde håpet på bilde :sukk:

yes2yes: hvorfor la du ut bilde i kl. 4 på NATTA i 8 MINUUTER? jeg liker ikke å gå glipp av bilder i den tråden :trist:

njaa...i dag så gikk jeg ut å møtte en venninne kl 10.30, og var sammen henne til nesten kl 19.. så jeg vil nok si at det er ganske 50/50 omtrent hver dag.. det er mange her som sier at jeg alltid er her, men jeg tror det er en illusjon- fordi jeg har mark i ræææva, er hyperaktiv og supereffektiv, og dermed svarer raskt i alle tråder :P men det er jo veeeldig mange brukere som har flere innlegg pr dag enn det jeg har..hva var ditt/dine tidigere nick? :)

aktiv er du sikkert :jepp:

en av dem var speechlessgirl, men den skrev jeg aldri på :)

Endret av JegSpørDuSvarer
Skrevet

Drikker ytterst sjelden alkohol, har ei 6 år gammel vodkaflaske som har vært med på 3 flyttelass stående i kjelleren.

Men jeg kunne for all del møtt Bandit, WildThing og Pene_sko på en glass kildevann :)

• Liker 1
Skrevet

JosefK78? Skrive- og uttrykksmåten er ganske lik, i allefall.

Men da betyr det at du slettet ditt forrige brukernavn?

nei og nei :klo:
Skrevet

JegSpørDuSvarer: hit me :)

hva slags forhold har du til dyr? i hobby og politisk?

hvilke småting i livet har gitt deg glede, men som du mener mange har oversett/ikke vil bry seg om?

om du kunne gi en bekjed til dine oldebarn, hva ville du sagt?

fortell om en gang du følte livet var herlig.

Skrevet (endret)

nei og nei :klo:

Kunne du ikke ha latt som? Jeg som alltid har ansett meg som rå på å finne ut hvem som er hva av (de mer "kjente") brukerne ved posting som AB, eller ved nickskifte....

Nedtur! :grine:

Forresten, må nok si velkommen tilbake :hoppe: , vil ikke gi deg en "røff" start (er egentlig ikke så aktiv i denne tråden, dog), men må medgi jeg lurer litt på hvilket nick du hadde før..?

Edit: la til tekst og fjernet tekst

Endret av FortsattAnonym
Gjest Vampen
Skrevet

Frøken. Det finnes ikke noe mandig ved deg. Du er det mest feminine KG har å vise frem. Jeg treffer deg gjerne, men er vi to over-en-øl-personligheter? ;)

Nå må du ikke ødelegge ryktet mitt som skummel machodame. :snurt:

Og jeg synes en øl med en eller flere av gutta høres glimrende ut.:nigo:

Gjest Fasting Drue
Skrevet (endret)

..

Endret av Fasting Drue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...