Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noz;

Har du en greie for giraffer? (refererer til tråden med finn-annonsen med giraff)

I såfall så har jeg en sånn henge på veggen og se pen ut-greie laget av bambusrør (kan også henge i døråpninger så du kan gå gjennom den) med giraffer, som du kan få om du vil :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bud: Du skal på fest, hva liker du helst å drikke?

Aldrisur: Nevn 5 brukere du liker her inne.

Kjære søte Cuddlegirl! :klemmer:

Jeg har virkelig forsøkt å tenke ut fem brukere jeg liker, men klarer bare ikke å velge. Sannheten er at jeg ikke misliker noen her. Noen "kjenner" jeg litt bedre enn andre, fordi vi har snakket sammen og delt interesser. Noen ler jeg meg skakk av, andre skriver fornuftige og veloverveide innlegg, mens andre har andre egenskaper som jeg setter pris på.

Og skulle skrive ned fem navn, blir som et dårlig minne fra barneskolen: -Du og du kan komme i bursdagen min, men du får ikke.

Jeg trodde en stund at jeg mislikte et par personer her inne, men etter å ha lest på forskjellige tråder de har skrevet, forsvant "mis" - kan ikke annet enn like dem også. :rodmer:

Gir det noen mening det jeg skriver Cuddle?

• Liker 1
Skrevet

tjaaaa...det har vel kanskje noe med at jeg har skrevet sånne rare, selvkomponerte ord i mange år, men så har jeg fått så innmari mye refs og dritt her på kg for det, så det er jeg rimlig lei av, så jeg prøver å klare å skrive riktig. Jeg har vel også kanskje brukt disse rare ordene mine som et skalkeskjul for mine dyskleksi også, men så fikk jeg meg ny lap top for et par mnd siden, og på denne lap topen, så kommer det en rød strek under ordet om jeg har skrevet det feil, til og med her på kg- så nå klarer jeg stort sett å rette opp skrivefeilene mine..( i visse tilfeller, så skjønner jeg søren ikke hvordan ordet skal skrives, for det kommer jo en rød strek under uansett :sukk: )

Er du mildt dyslektisk?

Da skal du ha skryt både for å delta på et skriftlig diskusjonsforum og ikke minst for at du er åpen om det :)

Gjest padawan
Skrevet

Padawan: Hvilket sted er ditt favoritt reisemål?

bedre sent enn aldri: Jeg kan ikke gi noe bedre svar enn Spania og Portugal. Portugal ligger et musehode forran.

Skrevet
Aldrisur: Nevn 5 brukere du liker her inne.

Kjære søte Cuddlegirl! :klemmer:

Jeg har virkelig forsøkt å tenke ut fem brukere jeg liker, men klarer bare ikke å velge. Sannheten er at jeg ikke misliker noen her. Noen "kjenner" jeg litt bedre enn andre, fordi vi har snakket sammen og delt interesser. Noen ler jeg meg skakk av, andre skriver fornuftige og veloverveide innlegg, mens andre har andre egenskaper som jeg setter pris på.

Og skulle skrive ned fem navn, blir som et dårlig minne fra barneskolen: -Du og du kan komme i bursdagen min, men du får ikke.

Jeg trodde en stund at jeg mislikte et par personer her inne, men etter å ha lest på forskjellige tråder de har skrevet, forsvant "mis" - kan ikke annet enn like dem også. :rodmer:

Gir det noen mening det jeg skriver Cuddle?

Jeg ser den at det er vanskelig å plukke ut 5 stk du liker når det ikke er noen du misliker, så det var et bra svar søte deg! :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

tjaaaa...det har vel kanskje noe med at jeg har skrevet sånne rare, selvkomponerte ord i mange år, men så har jeg fått så innmari mye refs og dritt her på kg for det, så det er jeg rimlig lei av, så jeg prøver å klare å skrive riktig.

Selvkomponerte ord har jeg faktisk litt sansen for, og jeg gjør det samme selv, endel. Syns heller du skal være stolt av kunsten, siden det vitner om kreativitet. :opplyser:

Jeg har vel også kanskje brukt disse rare ordene mine som et skalkeskjul for mine dyskleksi også, men så fikk jeg meg ny lap top for et par mnd siden, og på denne lap topen, så kommer det en rød strek under ordet om jeg har skrevet det feil, til og med her på kg- så nå klarer jeg stort sett å rette opp skrivefeilene mine..( i visse tilfeller, så skjønner jeg søren ikke hvordan ordet skal skrives, for det kommer jo en rød strek under uansett :sukk: )

Jeg for min del, haaaater de røde strekene. Men det går ikke direkte på stavekontroll, det går mer på å koble ut velmente funksjoner på en pc, som bare irriterer.

La inn en rød markering på det ene ordet ditt her, skalkeskjul. Syns ikke du skal kalle det det. Kall det heller ordkunst, eller wordart, kanskjeeeem? :Hehe:

Endret av Lutetium 71
  • Liker 1
Skrevet

Cuddlegirl: Har du noen å cuddle med?

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Noz;

Har du en greie for giraffer? (refererer til tråden med finn-annonsen med giraff)

I såfall så har jeg en sånn henge på veggen og se pen ut-greie laget av bambusrør (kan også henge i døråpninger så du kan gå gjennom den) med giraffer, som du kan få om du vil :)

jeg har milt sagt en total, overdreven galskap for sjiraffer! :sjenert:

Den galskapen min er så stor at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne og fortelle om det en gang :overrasket:

har duuuu?? jammen? bruker du den ikke? fååå den? er du gal? :hakeslepp:

om jeg ikke er hysterisk pga den sjiraffen jeg skal få tak i morgen, som er 3 ganger så stor som meg, så ble jeg ihvertfall enda mer hysterisk nå!! :hoppendeglad::strix:

Er du mildt dyslektisk?

Da skal du ha skryt både for å delta på et skriftlig diskusjonsforum og ikke minst for at du er åpen om det :)

njaaa, vettke hvor mildt det er jeg :vetikke: jeg har adhd og lese/skrive vansker. alltid på skolen, så har jeg krav på å få lest opp og forklart til punkt og prikke hva oppgaven vi skal gjøre går ut på ( eksamener også), hvis ikke så bare misforstår jeg dem. Jeg glemte å søke om det i år, så jeg har ikke fått lest opp eksamen, så på begge eksamene jeg har hatt, så har jeg misforstått teksten :grine: fant ut det etter å ha prata med andre som hadde den samme eksamen. Jeg eier ikke tolmodighet eller konsentrasjon heller... så alle disse plagene mine er sørenmeg ingen god kombinasjon :sukk: ihvertfall ikke, siden jeg faktisk har en haug flere!

Endret av NozMonster
Gjest badeand1
Skrevet

Noz, Sjiraff som er tre ganger så stor som deg? :O Er det en statue? :overrasket:

Gjest padawan
Skrevet

om jeg ikke er hysterisk pga den sjiraffen jeg skal få tak i morgen, som er 3 ganger så stor som meg, så ble jeg ihvertfall enda mer hysterisk nå!!

haha, har du fått den du linket til på FB?

Gjest Fasting Drue
Skrevet (endret)

-

Endret av Fasting Drue
  • Liker 1
Gjest padawan
Skrevet

jeg fant ut av nr til mannen som skulle selge huset, og tok å ringte han

kult at du ringte.

Skrevet

Cuddlegirl: Har du noen å cuddle med?

Nei, ikke akkuratt nå. Begynner jo å bli litt rastløs så får vel snart få fingeren ut. :sjenert:

Gjest Bandit
Skrevet

Det finnes bare ett lag for meg, og det er Arsenal :)

:haar:

Skrevet

jasså? Hva skjer på disse treffene da- er det middag og en øl, eller er det full fest og tjohei? hvor mange moderatorer er det enkli? :klo:

Hvor mange moderatorer det er jeg nesten ikke sikker på, 15-20 kanskje? Det kommer stadig til nye så et er litt vanskelig å holde tellinga. ;)

Til treffene er det vanligvis satt av en helg. En av dagene er alltid satt av til møte hvor vi diskuterer ting som har med forumet å gjøre. Ellers er det sosial samvær og hyggelige samtaler. :)

Yvonne trener du på Spicheren?

Nope, Elixia. Blir billigere og enklere for meg. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

njaaa, vettke hvor mildt det er jeg :vetikke: jeg har adhd og lese/skrive vansker. alltid på skolen, så har jeg krav på å få lest opp og forklart til punkt og prikke hva oppgaven vi skal gjøre går ut på ( eksamener også), hvis ikke så bare misforstår jeg dem. Jeg glemte å søke om det i år, så jeg har ikke fått lest opp eksamen, så på begge eksamene jeg har hatt, så har jeg misforstått teksten :grine: fant ut det etter å ha prata med andre som hadde den samme eksamen. Jeg eier ikke tolmodighet eller konsentrasjon heller... så alle disse plagene mine er sørenmeg ingen god kombinasjon :sukk: ihvertfall ikke, siden jeg faktisk har en haug flere!

Æsjda... Føler med deg! Kan ikke påstå jeg vet hvordan du har det, men jeg kan jo lukte frustrasjonen helt hit...

Med den rette hjelpen så kan du jo klare alt du vil, men det er forutsatt at du ber om hjelp :)

Gjest Surrehodet
Skrevet

Vel, jeg snakker ikke om DETTE tilfellet, som du helt sikkert klarer å lese av den forrige posten min. Men når brukere enten ignorerer eller går glipp av slike spørsmål flere ganger, så er det som sagt veldig naturlig å undres på hvorfor.

Nei, jeg skjønte det. Mitt innlegg var bare en input iforhold til det som ble diskutert :jepp:

Mulig han ble lei av å svare absolutt alle, for sålenge jeg har surfet rundt her inne på KG har jeg sett han har svart på det minst 3 ganger.

• Liker 2
Skrevet

jeg har milt sagt en total, overdreven galskap for sjiraffer! :sjenert:

Den galskapen min er så stor at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne og fortelle om det en gang :overrasket:

om jeg ikke er hysterisk pga den sjiraffen jeg skal få tak i morgen, som er 3 ganger så stor som meg, så ble jeg ihvertfall enda mer hysterisk nå!! :hoppendeglad::strix:

Jeg kan se om jeg klarer å hoste opp et bilde av den, og pm'e deg, så kan du bestemme selv om du vil ha den. Men den må hentes, for den er litt vanskelig å pakke ned i en eske uten at jeg er redd for at den kan bli ødelagt på turen. :sjenert: Giraffen hang så pent på veggen i den gamle leiligheten at jeg arvet den fra de som bodde der før meg, og jeg klarte ikke å skille meg av med den da jeg flyttet, men den har bare ligget bortstappet siden da, og hvis giraffen kan få en ny eier som setter masse pris på den, er jo det mye bedre enn at den skal støve bort!

Den lager også sånn herlig regnlyd når du drar fingrene over bambusrørene. :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...