HedvigR Skrevet 6. juni 2012 #2801 Skrevet 6. juni 2012 Applecore: Er det en spesiell historie bak brukernavnet ditt? Minya: Hvis du bare kunne henge på et av underforumene på KG, hvilket ville du valgt? Mynona-83: Er det ditt eget øye?
Gjest Eluveitie Skrevet 6. juni 2012 #2802 Skrevet 6. juni 2012 For å svare helt seriøst om noe som er vondt for meg, så har jeg et brennende ønske om at min sønn kan klare å komme seg ut av narkotikahelvetet. Så utrolig leit.. Føler med deg, og håper med deg.
Minya Skrevet 6. juni 2012 #2803 Skrevet 6. juni 2012 Minya: Hvis du bare kunne henge på et av underforumene på KG, hvilket ville du valgt? Håhåhåhåhåååå NÅ spør du vanskelig.... Et kjapt blikk på forumstatistikken min sier at jeg har over 1000(!) poster på Kropp og Helse, så det er mulig det hadde vært førstevalget. Men nå har jeg fått veldig sansen for Snikk-snakk også, så det er ingenting i veien for at jeg kunne blitt fast inventar her og vært fornøyd med det.
Mynona Skrevet 6. juni 2012 #2804 Skrevet 6. juni 2012 (endret) Applecore: Er det en spesiell historie bak brukernavnet ditt? Minya: Hvis du bare kunne henge på et av underforumene på KG, hvilket ville du valgt? Mynona-83: Er det ditt eget øye? Jepp. Mitt helt eget øye! Endret 6. juni 2012 av Mynona-83
HedvigR Skrevet 6. juni 2012 #2805 Skrevet 6. juni 2012 Jepp. Mitt helt eget øye! Det minner meg skikkelig om hun rødhårete eksen til han smukkasen i Grey's Anatomy, og hun er jo råheit :D Så det jeg mener å si: Pent øye!
skruf Skrevet 6. juni 2012 #2806 Skrevet 6. juni 2012 For å svare helt seriøst om noe som er vondt for meg, så har jeg et brennende ønske om at min sønn kan klare å komme seg ut av narkotikahelvetet.
Gjest Eurodice Skrevet 6. juni 2012 #2808 Skrevet 6. juni 2012 Tusen takk til dere alle for klemmer og gode ønsker! Jeg håper dere aldri får oppleve hvor forferdelig dette er, først og fremst for den er rammet direkte, men også for familien. Jeg lever i håpet, men må samtidig leve et vanlig liv og ta vare på meg selv. "En mors tålmodighet er som en tannkremtube, den tar aldri helt slutt". 4
Strange Doll Skrevet 6. juni 2012 #2810 Skrevet 6. juni 2012 Strange Doll: Hvis jeg skal ha deg med på date, hvordan steller jeg i stand den perfekte drømmedaten? Hva gjør vi, hvor drar vi? Om jeg skal på den perfekte date måtte det vært å reise til Paris og bare oppleve byen sammen med den jeg er glad i. Gå på små cafeer, shoppe... bare, være sammen på et sted som er fantastisk fint. Jeg kunne lett tatt med meg forloveden min på en drømmedate dit, selv om det kanskje ikke hadde vært drømmen for han...
Gjest Eurodice Skrevet 6. juni 2012 #2811 Skrevet 6. juni 2012 Mødre er som knapper - de holder ting sammen. Den har jeg ikke hørt før, den var bra og beskrivende .
Minya Skrevet 6. juni 2012 #2812 Skrevet 6. juni 2012 Den har jeg ikke hørt før, den var bra og beskrivende . Liten kjøleskapsmagnet jeg fant på Tanum for noen år tilbake, jeg tror de har samme serien enda. Mamma har en hengende på kjøleskapet sitt.
kråkefjas Skrevet 6. juni 2012 #2813 Skrevet 6. juni 2012 (endret) yes2yes: Er det du som pryder en reklameplakat på t-banen? Cuddlegirl: Du må plukke 3 fra KG og må ligge med en, gifte deg med en og drepe den siste. Hvem og hva? Endret 6. juni 2012 av kråkefjas
Kosemose Skrevet 6. juni 2012 #2814 Skrevet 6. juni 2012 (endret) Kosemose: Hvorfor takket du ja til å bli moderator? Fordi jeg er trigges av utfordringer og liker å prøve nye ting, og liker å gå ut av komfortsona jeg gleder meg, og jeg synes du ser koselig ut! kosemoselig ut! Nåja, dette er meg som misfornøyd, du skulle sett meg når jeg er sur. Ok, her kommer funfacts: Jeg opplever stadig at folk jeg blir kjent med blir overrasket når de får vite hva jeg gjør på fritiden (ikke KG-moderatorjobben), og jeg får stadig høre at "det hadde jeg aldri trodd" og "du ser ikke sånn ut". Og en fun funfact: Det finnes noen mennesker som syns jeg er helt fantastisk utrolig morsom. Hvem skulle trodd det liksom..., Og: jeg begynner å gråte av barnekor som synger surt "Deilig er jorden" og lignende, OG av enda surere musikk-korps som spiller Gammel Jegermarsj på 17.mai. Hvor mye mer fun kan man bli?! For å svare helt seriøst om noe som er vondt for meg, så har jeg et brennende ønske om at min sønn kan klare å komme seg ut av narkotikahelvetet Nå ble jeg trist, og håper veldig med deg. Klem. Spørsmål til hvemsomhelst: Har du lært noe nyttig på KG? I såfall - hva da? Endret 6. juni 2012 av Kosemose
Strange Doll Skrevet 6. juni 2012 #2815 Skrevet 6. juni 2012 Liten kjøleskapsmagnet jeg fant på Tanum for noen år tilbake, jeg tror de har samme serien enda. Mamma har en hengende på kjøleskapet sitt. Har de enda på notabene
Mynona Skrevet 6. juni 2012 #2816 Skrevet 6. juni 2012 Kosemose: Hva gjør du på fritiden (utenom KG-jobben)??
Gjest badeand1 Skrevet 6. juni 2012 #2817 Skrevet 6. juni 2012 (endret) Kosemose, hva gjør du på fritiden? En som var før meg, ja. Endret 6. juni 2012 av Mortem
Gjest Eluveitie Skrevet 6. juni 2012 #2818 Skrevet 6. juni 2012 Spørsmål til hvemsomhelst: Har du lært noe nyttig på KG? I såfall - hva da? Feks at eddik i skyllekammeret, og bløting av klær i eddikvann, tar vekk ekkel lukt av treningsklær og sorte klær. Og det gir en skikkelig fin glans til sorte plagg. Det reddet en del plagg fra søpla, trodde ikke det var håp for dem. Og se bare på tråden Ting du har vært litt treig med å skjønne, her har det gått opp mer enn bare ett lys, for å si det sånn
Mynona Skrevet 6. juni 2012 #2819 Skrevet 6. juni 2012 Og se bare på tråden Ting du har vært litt treig med å skjønne, her har det gått opp mer enn bare ett lys, for å si det sånn Der har jeg lært MYE!
Gjest NozMonster Skrevet 6. juni 2012 #2820 Skrevet 6. juni 2012 Arabella- du er helt rå! jeg håper sønnen din (barna dine?) er klar over hvor bra mor de har! Har du noen å støtte deg på, prate med og betro deg til ang dette Arabella? kosemose: ja, jeg har lært en del nyttige ting her på KG. Jeg husker ikke direkte hva akkuratt sånn spontant, for øyeblikket, men det jeg er aller mest glad for, og setter høyest pris på er de gode venner/venninnene jeg har møtt her inne. Minja: hvordan bor du? - sammen med kjæreste, venninne, alene eller (???)?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå