Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Koala Lompa
Skrevet

Vel, vi har ingen fast regel per se, men mange av bruker tre-ganger-regelen. Blir en tråd ryddet tre ganger blir den stengt. MEN, dette er en skjønnssak, og jeg har selv hatt tråder som jeg har ryddet seks ganger i fordi jeg vet at det uansett vil bli laget en ny og identisk tråd og ikke alltid vits å stenge, eller hvis diskusjonen ellers er så god at man synes det er feil å stenge.

Mvh Yvonne :heiajente:

Ok. Jeg hadde lite å gjøre idag og fant ut at den berømte ff-tråden har blitt ryddet over 140 ganger.

..Jeg hadde virkelig ingen ting å gjøre idag altså..

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Jeg hadde lite å gjøre idag og fant ut at den berømte ff-tråden har blitt ryddet over 140 ganger.

Åh, fantastisk! Ja, der kan du se. :gjeiper:

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Hva?? Jeg har bare spurt 2 stk om det jo!!!! :gjeiper:

Men ok. Min favorittstilling akkurat nå for tiden er meg liggende flat på magen med samlede bein, mens han tar meg bakfra. :)

Generelt liker jeg best å sitte på toppen.

Så du holder en oversikt over antall ganger du spør brukere om deres favorittstilling? Imponerende :)

Og egentlig så bare erter jeg deg. Jeg er fæl til å erte folk :(

Vet ikke helt hva du mener med juicy, men det jeg kommer på i farten er at jeg for noen år tilbake ble bedt om å tiltre en stilling som prosjektleder for et byggeprosjekt i Johannesburg. Med barn i tidlig tenårene synes jeg dette var vanskelig å takke ja til.

I ettertid har jeg ofte fundert på hvordan livet hadde artet seg om jeg hadde takket ja.

Hehe, vel, ikke akkurat helt hva jeg mente, men det var likevel et fint svar. Valget du tok der og da var riktig for deg.

Pøh, hva tar du meg for? Jeg HAR lagt merke til deg noen ganger (hvordan går jakten på kjellerrom forresten?), men jeg får så himla mye kjeft hvis jeg driver for mye med brukerelsking i tråder. Så jeg må begrense kjærleiken litt.:lur: Men du er selvfølgelig fortsatt min favoritt.

Takk for det, det hadde jeg, og jeg tar klemmen og sender en tilbake.:klemmer: Jeg er skikkelig dame når det gjelder gaveønsker, vagt, fullstendig uten substans og touchyfeely over hele linja. Så, fordi jeg dør av å lese pensum, så ønsker jeg meg noe som får meg til å smile. Og det var tilfredsstillende vagt.:nigo:

Jakten på bomberom gikk i vasken når du nevnte armageddonen, så nå bare sitter jeg og venter... :kaffekopp:

La dessverre merke til AB-brukeren som var svært så ivrig på å male på deg dårlige egenskaper. Og det er tydeligvis heller ikke første gangen det skjer. Bare driv med brukerelsking, du! Jeg lover å være blid og takknemlig, i motsetning til den som har et problem med deg :jepp:

Tja, overraskelse: du skal få en kjempe :klemmer: fra meg, og for å få deg til å smile :nigo: enda bredere, så får du også et glass :vin: .

Isj, må ikke overdrive nå, ellers blir jeg en :engel: *grøss*

Og siden jeg er litt dårlig på å tolke vage meldinger: Å få deg til å smile - hmm...her må det være noe mellom linjene *mistenksom*

Skrevet

Spørsmål til FortsattAnonym:

Tenk deg at du har en datter som er aktiv bruker på KG og noen spør deg om hva som er det mest juicy spørsmålet du har fått i ditt liv? :lur:

Ville du da valgt å tolke juicy på samme måte som meg? :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Spørsmål til FortsattAnonym:

Tenk deg at du har en datter som er aktiv bruker på KG og noen spør deg om hva som er det mest juicy spørsmålet du har fått i ditt liv? :lur:

Ville du da valgt å tolke juicy på samme måte som meg? :rodmer:

Ahh! Min feil, jeg mente egentlig: hva er din favoritt juice. Skriveleifer som presset seg inn litt, så, dette var det jeg egentlig mente å spørre om :jepp:

Helt uskyldig, altså, like uskyidig som jeg er :engel:

• Liker 2
Skrevet

Mm FortsattAnonym. :klemmer: Du er kjempesøt! :jepp:

Skrevet

Mm FortsattAnonym. :klemmer: Du er kjempesøt! :jepp:

Fælt så varmt det ble her, gitt... :rodmer:

Og litt :klemmer: tilbake.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Aldisur: Hvem er datteren din? Nå ble jeg nysgjerrig!

Edit: Altså brukernavnet..

Endret av kaffemor
  • Liker 1
Skrevet

Aldisur: Hvem er datteren din? Nå ble jeg nysgjerrig!

Edit: Altså brukernavnet..

Hadde jeg fortalt det, hadde jeg vel ikke vært en god mor? :kgbaby: Eller?

Skrevet

Hun vil ikke erkjenne deg som mor her på KG? :sjokkert: Det burde hun da gjøre! Jeg er veldig nysgjerrig :fnise:

Skrevet

Hun vil ikke erkjenne deg som mor her på KG? :sjokkert: Det burde hun da gjøre! Jeg er veldig nysgjerrig :fnise:

Godt forsøk Nysgjerrigpetra! :kose:

• Liker 1
Skrevet

Godt forsøk Nysgjerrigpetra! :kose:

:tristbla:

Men; hvordan er det å ha datteren sin aktiv på KG? Tenker du mer over hva du skriver her på grunn av det?

• Liker 1
Skrevet

:tristbla:

Men; hvordan er det å ha datteren sin aktiv på KG? Tenker du mer over hva du skriver her på grunn av det?

Ja, tenker nok litt mer over det, enn om hun ikke hadde vært her, eller hun ikke hadde kjent nicket mitt. :fnise: Det eneste jeg er forsiktig med er å trå over intimgrenser som dreier seg om sex og andre private opplevelser. Man deler jo ikke alt med barna sine. Jeg har stor respekt for og tillit til mine barn, og jeg vil at de skal ha det samme for meg. :sjenert:

• Liker 2
Gjest Tekola
Skrevet

Så var det spørsmål!

Arabella, Søgni, Tekola, Norah: Har dere noen gang benyttet dere av hersketeknikk for å "vinne" en diskusjon - bevisst?

Jøss, den var uventet! :fnise:

Her inne eller i det virkelige liv? Her inne: Nei. I det virkelige liv: ...hersketeknikk og hersketeknikk, litt skitne knep her og der for å "vinne" mot mannen? :fnise:

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

NozMonster: Hvor mange prikker har en sjiraff?

:opplyser: 793, 7 !

hehe, neida, men de har jo forskjellige mønstre ettersom hvilken art/ underart de er, så noen har ikke prikker i det hele tatt.

...det er greit mamma :sjenert:

Du kan bare fortelle det :klemmer:

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Skrevet

hehe, neida, men de har jo forskjellige mønstre ettersom hvilken art/ underart de er, så noen har ikke prikker i det hele tatt.

:hakeslepp: Er dere to i familie? Jøsses! Eller bare tulla du? :klo:

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

:hakeslepp: Er dere to i familie? Jøsses! Eller bare tulla du? :klo:

:nigo:

Kaffemor: hvordan liker du kaffen din best? (vanlig svart kaffe, latte, mocca, iskaffe, lunken kaffe, gammel kaffe, tygge på kaffebønner....)

• Liker 1
Skrevet

Din humoristiske sans har du arvet etter moren din, Nossebarnet mitt! :babyjente:

:danser: God lørdagskveld alle sammen! :danser:

Skrevet (endret)

Lurer litt på hva kriteriene er for å stenge tråder da... Virker som at hver moderator egentlig bare kjører sin egen stil, og velger litt regler her og der, sånn på måfå :gjeiper:

Så du holder en oversikt over antall ganger du spør brukere om deres favorittstilling? Imponerende :)

Og egentlig så bare erter jeg deg. Jeg er fæl til å erte folk :(

Men svaret du fikk var jo fortsatt ganske interessant da :sjarmor:

Endret av Yme
  • Liker 1
Skrevet

:nigo:

Kaffemor: hvordan liker du kaffen din best? (vanlig svart kaffe, latte, mocca, iskaffe, lunken kaffe, gammel kaffe, tygge på kaffebønner....)

Hm.. alt etter humøret! Til frokost er det godt med svart kaffe, det samme til lunsj. Når klokken begynner å bli 15-16 og jeg er trøtt i hodet på skolen er det veldig godt med en Mocca eller Cappuccino! Og iskaffe er herlig når det er varmt på jobb eller på stranden!

:kaffekopp:

KAFFE<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...