Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg liker svaret ditt kaffemor :)

Liker du iskaffene fra Tine? isåfall, hvilken er din favoritt?

Er du mor, eller bare later du som?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke mor, jeg bare later som :fnise: Men håper jo på å bli mor om ikke altfor mange år :sjenert: Må bare bli ferdig med master først!

Ja, liker iskaffen til Tine! Hmm.. husker ikke helt hvilken jeg synes er best.. Er den som heter et eller annet med Brazil fra Tine? I såfall liker jeg den! Og cappuccionen!

Nå fikk jeg veldig lyst på kaffe :kaffekopp:

Skrevet

Kaffemor: Kan jeg sette barn på deg når du er ferdig med skolen?

Skrevet

Kaffemor: Kan jeg sette barn på deg når du er ferdig med skolen?

Nei dessverre :tristbla: Det er allerede en som har sagt fus!

Yme: Er du bergenser? Av en eller annen grunn ser jeg for meg det!

Skrevet

Nei dessverre :tristbla: Det er allerede en som har sagt fus!

Yme: Er du bergenser? Av en eller annen grunn ser jeg for meg det!

Men jeg hadde fått lov, om jeg hadde vært litt kjappere, sant vel??

Jeg er ikke Bergenser, men jeg er der borte rett som det er, siden jeg kjenner en del folk som studerer der.

Akkurat nå bor jeg i Askim, og her er det både fint og flott, helt på samme tid. Tenk det, du :hakeslepp:

Skrevet

Jaja selvfølgelig hadde du fått lov til det Yme! Den som spør først får lov! rett skal være rett :kgbaby:

Skrevet

Hahah! Man skal jo dele... Du er en skikkelig jovial type, kaffemor!

• Liker 1
Skrevet

:fnise:

Hva slags musikk hører du på Yme?

Skrevet

:fnise:

Hva slags musikk hører du på Yme?

Disturbed

Og sånne ting som det.

Du da?

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker det meste! Men fortiden går det mye i:

- Neil Young

- Bon Iver

- Gotye

- M83

- Lana Del Rey

- Coldplay

- Kaizers

- Florence + The Machine

Og litt sånn. Hører på mye diverste :sjenert:

Skrevet

Kaizers kan brenne i helvete, men de andre der er kule, syns jeg. Er du en sånn som hører på musikk hele tiden? Jeg har litt inntrykk av at alle som hører på Neil Young, er sånne som hører konstant på musikk.

• Liker 1
Skrevet

Kaizers kan brenne i helvete, men de andre der er kule, syns jeg. Er du en sånn som hører på musikk hele tiden? Jeg har litt inntrykk av at alle som hører på Neil Young, er sånne som hører konstant på musikk.

Hehe jeg fikk sansen for Kaizers etter å ha sett de live. Hører mest på de nyeste albumene- Violeta violeta. De liker jeg.

Ja, hører på musikk nesten konstant :sjenert:

Neil Young er jeg vokst opp med, og jeg tenker på pappa hver gang jeg hører på han. Er nok derfor jeg er så utrolig glad i Neil!

Gjest SummerJudith
Skrevet

aldrisur: har du bil? og hvordan bil har du xD?

Skrevet (endret)

Men svaret du fikk var jo fortsatt ganske interessant da :sjarmor:

Bare ventet på den kommentaren :nigo:

Og til deg, herr Gul snøballkaster, hva er din favorittstilling?

Og neste gang du skal hive en snøball på en AB'er, så må du i det minste sikte riktig, så du treffer den slemme AB'eren og ikke den snille :filer:

Endret av FortsattAnonym
Skrevet

Bare ventet på den kommentaren :nigo:

Og til deg, herr Gul snøballkaster, hva er din favorittstilling?

Og neste gang du skal hive en snøball på en AB'er, så må du i det minste sikte riktig, så du treffer den slemme AB'eren og ikke den snille :filer:

Var det ikke katten som skulle kastes snøball på da? :klo:

Jeg veit faktisk ikke hvilken stilling jeg liker best... Stillingen hvor jeg kjenner mest, er når jeg ligger på ryggen og dama rir, men jeg syns at jeg kommer litt for fort da, og det blir litt for følsomt om hu fortsetter å ri mens jeg får orgasme.

Jeg tror egentlig jeg må si at favoritten min er mye variasjon... Kjøre på fra alle slags kanter, dra litt her, tøye litt og dytte litt der. Liker å være litt aktiv heheh

Hva med du da?

Skrevet (endret)

Var det ikke katten som skulle kastes snøball på da? :klo:

Jeg veit faktisk ikke hvilken stilling jeg liker best... Stillingen hvor jeg kjenner mest, er når jeg ligger på ryggen og dama rir, men jeg syns at jeg kommer litt for fort da, og det blir litt for følsomt om hu fortsetter å ri mens jeg får orgasme.

Jeg tror egentlig jeg må si at favoritten min er mye variasjon... Kjøre på fra alle slags kanter, dra litt her, tøye litt og dytte litt der. Liker å være litt aktiv heheh

Hva med du da?

Litt vanskelig å treffe en som er ganske så høytsvevende for tiden? Det var nok meg den imaginære snøballen traff :/

Siste del av avsnittet minnet meg om gymtimene, men man kan jo si sex er som en gymtime, og det var en utrolig fantasiløs sammenlikning, men slik er jeg en lørdagskveld... :vin:

Ehmee...min favoritt...det er hemmelig! ;) Dessuten er det jeg som stiller spørsmålene :nigo:

Endret av FortsattAnonym
Skrevet

Litt vanskelig å treffe en som er ganske så høytsvevende for tiden? Det var nok meg den imaginære snøballen traff :/

Men den var jo myk og fin, siden jeg hadde pissa på den, så det kan jo ikke ha vært så veldig vondt, vel?

Siste del av avsnittet minnet meg om gymtimene, men man kan jo si sex er som en gymtime, og det var en utrolig fantasiløs sammenlikning, men slik er jeg en lørdagskveld... :vin:

Det er ikke gøy om man ikke blir helt utkjørt etterpå, spør du meg... Man skal jo føle at man har oppnådd noe!! :fnise:

Ehmee...min favoritt...det er hemmelig! ;) Dessuten er det jeg som stiller spørsmålene.

Det går bra. Jeg er så selvopptatt, så jeg spurte bare for å være høflig ;)

Skrevet

aldrisur: har du bil? og hvordan bil har du xD?

Hei igjen Aaleyah!

Jeg har en sølvgrå Mercedes 200 E. :rodmer:

Er egentlig ikke noe spesielt bilinteressert, men denne synes jeg er veldig behagelig å kjøre.

Enn du? Er du interessert i biler?

Skrevet (endret)

Men den var jo myk og fin, siden jeg hadde pissa på den, så det kan jo ikke ha vært så veldig vondt, vel?

Vel, en nedpisset snøball kan gi en psykiske traumer. Jeg brukte timer i dusjen etterpå og så ut som en rosin etterpå. Så jeg er litt bitter, egentlig, men har valgt å tilsidesette bitterheten for i kveld.

Det er ikke gøy om man ikke blir helt utkjørt etterpå, spør du meg... Man skal jo føle at man har oppnådd noe!! :fnise:

Ikke sant, alle har jo et mål om å oppnå et eller annet i livet, og det later til at du har oppnådd mye på den fronten ;)

Det går bra. Jeg er så selvopptatt, så jeg spurte bare for å være høflig ;)

Jeg vet det. Jeg er svak for egoer :nigo:

Endret av FortsattAnonym
Skrevet

Kaizers kan brenne i helvete

Toillkuk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...