Gjest Fasting Drue Skrevet 5. juni 2012 #2761 Skrevet 5. juni 2012 Jeg lager en penispassasje foran wake-up lampa om 10 minutter. 1
Gjest badeand1 Skrevet 5. juni 2012 #2762 Skrevet 5. juni 2012 Jeg har mer enn nok med å se over venusberget, og nå skal man jaggu se etter passasjen også?? :skratte: :skratte: :skratte:
Gjesten Skrevet 5. juni 2012 #2763 Skrevet 5. juni 2012 Gjesten: er det noen her på KG som du har veldig lyst til å møte irl? Hmm, nei, egentlig ikke. Tror jeg Nå har jeg jo møtt en god del, så mye av min nysgjerrighet er mettet
SemperFi Skrevet 6. juni 2012 #2764 Skrevet 6. juni 2012 (endret) Semperfi Hvor mange språk snakker du? Farsi, Norsk og Engelsk. Kunne urdu når jeg var mindre, men nå husker jeg bare noen ord. Det samme gjelder min skolefransk. semper: når hadde du siste one night stand? Ons som bare ble Ons? Det var vell desember 2011. Jeg er ikke ute etter ons, det har jeg heller aldri vært, det er ikke min smak. Og du da Noz, når ble din siste ons? Bud på landet eller storby? Bandit reiser du ofte på kino? Mortem hvor lang tid bruker du på fra å stå opp til du er ute av døra? maya76 faller du fort for fristelser? Hunterlady Hva får deg til å smile? Aleyah Trives du der du bor nå? Arabella Te eller kaffe? Fasting Drue oppfører din mor også seg som dette? (se filmen) Endret 6. juni 2012 av SemperFi
Gjest badeand1 Skrevet 6. juni 2012 #2765 Skrevet 6. juni 2012 (endret) Mortem hvor lang tid bruker du på fra å stå opp til du er ute av Spørs veldig hva jeg skal. Skal jeg bare på butikken/biblioteket og sånne små ting så tar det et kvarter. Skal jeg på kino, fest o.l så bruker jeg gooood tid. SemperFi, har du hatt eksamen? Isåfall, hvordan gikk det? ^^ Endret 6. juni 2012 av Mortem
SemperFi Skrevet 6. juni 2012 #2766 Skrevet 6. juni 2012 Spørs veldig hva jeg skal. Skal jeg bare på butikken/biblioteket og sånne små ting så tar det et kvarter. Skal jeg på kino, fest o.l så bruker jeg gooood tid. God tid på kino? Men det er jo mørkt i salen.
Gjest badeand1 Skrevet 6. juni 2012 #2767 Skrevet 6. juni 2012 God tid på kino? Men det er jo mørkt i salen. Men folk ser meg jo på vei ut og inn av kinoen. :o På bussen også! Og noen ganger blir det litt titting inne på et senter like ved, hvis vi er tidlig ute før kinoen begynner.
Gjest Eurodice Skrevet 6. juni 2012 #2768 Skrevet 6. juni 2012 (endret) Jeg foretrekker kaffe i forskjellige varianter. Endret 6. juni 2012 av Arabella
Cuddlegirl Skrevet 6. juni 2012 #2769 Skrevet 6. juni 2012 WildThing: Hvorfor har du skiftet til navnet Gunvald på KG?
TheHairyToothfairy Skrevet 6. juni 2012 #2770 Skrevet 6. juni 2012 WildThing: Hvorfor har du skiftet til navnet Gunvald på KG? Det bare passet seg sånn.
skruf Skrevet 6. juni 2012 #2771 Skrevet 6. juni 2012 Farsi, Norsk og Engelsk. Kunne urdu når jeg var mindre, men nå husker jeg bare noen ord. Det samme gjelder min skolefransk. Ons som bare ble Ons? Det var vell desember 2011. Jeg er ikke ute etter ons, det har jeg heller aldri vært, det er ikke min smak. Og du da Noz, når ble din siste ons? Bud på landet eller storby? Bandit reiser du ofte på kino? Mortem hvor lang tid bruker du på fra å stå opp til du er ute av døra? maya76 faller du fort for fristelser? Hunterlady Hva får deg til å smile? Aleyah Trives du der du bor nå? Arabella Te eller kaffe? Fasting Drue oppfører din mor også seg som dette? (se filmen) Det kommer an på hvilken fristelse! Men ja, enkelte fristelser kan jeg falle fort for....f.eks kjøpte jeg meg nettopp ei ny bok som jeg skulle spare til ferien, men igår så klarte jeg ikke vente lengre.........og ferieturen er bare 4 dager unna Enn du da SemperFi? Faller du fort for fristelser?
Mynona Skrevet 6. juni 2012 #2772 Skrevet 6. juni 2012 Padawan: hender det at du snakker i tlf mens du er på do?
Rainbow Skrevet 6. juni 2012 #2773 Skrevet 6. juni 2012 nå får jeg veldig dårlig samvittighet for at det blir veldig mye "meg" her... fra ungdomsskoletiden så elsket jeg gul..alt var gul- gul, gul, gul! så plutselig, bare sånn ut av det blå, på slutten av ungdomsskolen så begynte fascinasjonen for sjiraffer istedenfor gul... den "gul- galskapen" ble vidreutviklet til "sjiraffomani" det tok ikke så lang tid før venner og familie automatisk tenkte på meg om de så en sjiraff i butikken, for det er jo faktisk ikke så ofte man ser- så da kjøpte/kjøper de den stort sett til meg- så sjiraff-samlingen min har jaggu blitt stor nå Jeg har også lært meg stort sett "alt" om den, og har de fleste gjenstandene som er mulig å få tak i Er det nå jeg skal fortelle at da jeg var i Namibia var det en sjiraff på farmen der jeg jobba (halvtam) som pleide å bøye ned hodet sitt når jeg (og sikkert mange andre også, men jeg opplevde det, hvertfall) kom bort, sånn at jeg kunne kysse henne på mulen?
Gjest Bandit Skrevet 6. juni 2012 #2774 Skrevet 6. juni 2012 Bandit reiser du ofte på kino? Nei, ikke ofte. Det blir mer og mer til at vi kjøper eller leier en film og koser oss i sofaen i stedet. Poden sitt valg. Hva med deg og kino?
Gjest NozMonster Skrevet 6. juni 2012 #2775 Skrevet 6. juni 2012 Noz, kan du ta bilde av samlinga di? njaaa, jeg kan jo for så vet det, men jeg vil ikke spamme hele tråden tror det er langt flere som ikke vil at jeg skal gjøre det, enn dem som vil at jeg skal gjøre det. Hmm, nei, egentlig ikke. Tror jeg Nå har jeg jo møtt en god del, så mye av min nysgjerrighet er mettet mye, men ikke hele nyskjerrigheten? Er det nå jeg skal fortelle at da jeg var i Namibia var det en sjiraff på farmen der jeg jobba (halvtam) som pleide å bøye ned hodet sitt når jeg (og sikkert mange andre også, men jeg opplevde det, hvertfall) kom bort, sånn at jeg kunne kysse henne på mulen? åååh litt sånn som den store dyrehage-greia i Kenya da, hvor sjiraffene stikker hodet inn gjennom vinduene mens man spiser frokost... litt sånn---> http://www.giraffemanor.com/ ( det er 5 bilder som rullerer her, men det er bilde nr 2 jeg mener)
Gjest padawan Skrevet 6. juni 2012 #2776 Skrevet 6. juni 2012 Padawan: hender det at du snakker i tlf mens du er på do? det begrenser seg litt men hender det kan bli litt surfing. spesielt på hytten gir doen litt alenetid hvor jeg kan sjekke sånt.
Gjest padawan Skrevet 6. juni 2012 #2777 Skrevet 6. juni 2012 (endret) Apropo dette med livet etter døden.. Hvem her har opplevd merkelige ting de ikke kan forklare? Jeg hadde en skikkelig rar opplevelse i katedralen i Segovia da jeg var der for et par år siden. dette er vel ikek en nær-døden opplevelse men jeg har reist ganske mye på kryss og tvers i Spania. På den første turen var jeg i Segovia og da besøkte jeg katedralen (slik jeg pleier når jeg er andre byer når jeg reiser). I det jeg gikk inn i katedralen ble jeg skikkelig kald og det gikk et skikkelig "gufs" igjennom meg. håret reiste seg på kroppen (og da mener jeg absolutt over alt) og jeg begynte å skjelve. Jeg forhørte meg litt med andre turister der inne og det var en relativt normal temperatur der inne så det er ikke noen naturlige forklaringer på det jeg opplevde i den katedralen. edit: rettet leif. Endret 6. juni 2012 av padawan
SemperFi Skrevet 6. juni 2012 #2778 Skrevet 6. juni 2012 Enn du da SemperFi? Faller du fort for fristelser? Var litt mer spontan før. Men i de siste årene har jeg fått litt mer selvdisiplin. Også kicker studentøkonomien inn Nei, ikke ofte. Det blir mer og mer til at vi kjøper eller leier en film og koser oss i sofaen i stedet. Poden sitt valg. Hva med deg og kino? En hver 2-3 mnd i semesteret, sånn ca. Litt mer på sommeren da jeg har tid. Bandit klarer sønnen din å overtale deg lett?
Gjest Bandit Skrevet 6. juni 2012 #2779 Skrevet 6. juni 2012 Bandit klarer sønnen din å overtale deg lett? Nei, det vil jeg ikke si. Men jeg ser gjerne en film hjemme i sofaen med ham om han heller vil det enn kino.
Rainbow Skrevet 6. juni 2012 #2780 Skrevet 6. juni 2012 åååh litt sånn som den store dyrehage-greia i Kenya da, hvor sjiraffene stikker hodet inn gjennom vinduene mens man spiser frokost... litt sånn---> http://www.giraffemanor.com/ ( det er 5 bilder som rullerer her, men det er bilde nr 2 jeg mener) Hehe, ja litt sånn! Bortsett fra at det er ikke dyrehageaktig der jeg var, da, det er et rehabiliteringssenter for dyr. Kunne gå mange dager før vi så sjiraffen, men plutselig sto hun midt i veien og spiste blader med den lange tunga si!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå