Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

Nei, ikke utover at vi har moderatortreff som KG spanderer.

jasså? Hva skjer på disse treffene da- er det middag og en øl, eller er det full fest og tjohei? hvor mange moderatorer er det enkli? :klo:

Har dere en årdning, slik at det bestandig er minst èn moderator pålogget her, eller kan dere komme og gå som dere vil, og kanskje ikke være her på en uke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jasså? Hva skjer på disse treffene da- er det middag og en øl, eller er det full fest og tjohei? hvor mange moderatorer er det enkli? :klo:

Har dere en årdning, slik at det bestandig er minst èn moderator pålogget her, eller kan dere komme og gå som dere vil, og kanskje ikke være her på en uke?

Jeg er ny, og har ikke vært på treff før, så det får andre svare på. Av samme grunn vet jeg ikke hvor mange det er heller.

Men vi har en ordning, vi har faste rom. Noen med to modder, andre med én. De rommene skal leses iløpet av 24 timer. Men vi har ingen regler på at det må være noen her hele tiden eller til visse tidspunkt så lenge rommet følges med på. Ellers følger alle med på rapporter og kan ta ting i rom som ikke har faste (de mindre aktive rommene) dersom man oppdager regelbrudd eller lignende.

:)

Gjest HunterLady
Skrevet

HL: Er det noen brukere du ikke helt har sansen for her inne, isåfall hvem?

Ja, det er det. Men jeg er upopulær nok fra før, så gidder ikke nevne noen med navn. Men de vet sikkert hvem de er, og mislikingen er nok gjensidig :)

Skrevet

Bud: Du skal på fest, hva liker du helst å drikke? dag i 1 mnd, hva skulle det vært?

Tar gjerne et par øl og en jäger, men liker best å være kjørbar :)

Hva med deg?

No can do. Betyr det at vi ikke har noen framtid? :sur:

Men Bud; bortsett fra å treffe en dame som har samme dorullpreferanse som deg selv, hva er romantisk for deg?

Vi har dessverre ingen fremtid, men det skyldes to andre ting enn dassrullspørsmålet.

Jeg er jo en utpreget romantiker, men hva som gjør den rette kvelden fullkommen kommer helt an på selskapet.

Om det skulle bety levende lys, god mat, film, armkrok og film, bjørneskinnsteppe foran peisen eller et knitrende bål i skumringen får være opp til partneren :)

Skrevet

Noz: Du er for det meste god i rettskriving, men det er noen dager du er helt på bærtur, hva skyldes det?

• Liker 4
Skrevet

Yvonne trener du på Spicheren?

Skrevet

Bud, SemperFi, Vampen, HunterLady:

Hvor mange sms'er sender du i snitt i mnd?

Gjest Fasting Drue
Skrevet

SemperFi, er du fotballinteressert? Hvis ja, hvilket lag heier du på?

Skrevet

10.

Helt til den siste tiden, nå er antallet mangedoblet :rodmer:

må sove... *skruavKG*

Gjest Vampen
Skrevet

Haha, ingen kommentar. :sjenert:

Skrevet

Synes det var stor forskjell på hvordan formuleringen til Minya og hvem-det-nå-var som spurte for et par dager siden.

Minyas formulering synes jeg var helt OK, legitimt spm.

Back on topic:

Minya: hva var du sist hos legen for?

Surrehodet: Hva er drømmeyrket ditt?

Skrevet

Øhm... jeg husker ikke sist jeg var hos legen. Må tenke meg litt hardt om. :fnise:

Husker ikke om det var for den infernalske hosten jeg hadde for et par år siden,(sov ikke ordentlig og sammenhengende på syv døgn og endte opp med Cosylan. Sov som en unge den natta :rodmer: )

eller om det var da jeg ble påvist kronisk senebetennelse i skulderen.

En av dem. :P

Skrevet

Tar gjerne et par øl og en jäger, men liker best å være kjørbar :)

Hva med deg?

Hadde nok blitt hvitvin og litt sprit på meg. :)

Skrevet

God hvitvin og sprit høres fornuftig ut :Nikke:

Hva slags god mat liker du hvitvin da?

Skrevet

Ca et sted mellom 200-300 mnd.

SemperFi, er du fotballinteressert? Hvis ja, hvilket lag heier du på?

Ja, jeg er fotballinteressert :)

I Norge er det Vålerenga.

Spania, Barcelona.

England, Arsenal.

Italia, Juventus.

Og du da Hr. Drue?

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

SemperFi, kommer nicket ditt av noe fra militæret/krigen?

Så på Extreme makeover home edition på tv og da var det en soldat som var med. Han ble kalt Semper Fi. :P

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Hvor har det blitt av Moscato?

Gjest badeand1
Skrevet

Lurer jeg også på! Hun har ikke blogga på lenge heller.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Lurer jeg også på! Hun har ikke blogga på lenge heller.

Liker ikke når gode brukere bare forsvinner :sukk:

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Du er for det meste god i rettskriving, men det er noen dager du er helt på bærtur, hva skyldes det?

tjaaaa...det har vel kanskje noe med at jeg har skrevet sånne rare, selvkomponerte ord i mange år, men så har jeg fått så innmari mye refs og dritt her på kg for det, så det er jeg rimlig lei av, så jeg prøver å klare å skrive riktig. Jeg har vel også kanskje brukt disse rare ordene mine som et skalkeskjul for mine dyskleksi også, men så fikk jeg meg ny lap top for et par mnd siden, og på denne lap topen, så kommer det en rød strek under ordet om jeg har skrevet det feil, til og med her på kg- så nå klarer jeg stort sett å rette opp skrivefeilene mine..( i visse tilfeller, så skjønner jeg søren ikke hvordan ordet skal skrives, for det kommer jo en rød strek under uansett :sukk: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...