Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Fasting Drue
Skrevet

Nei, jeg er anti-muslim.

Hva studerer du a, dadash?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lute og gia: var dere som de fleste gutter å spilte fotball når dere var liten? eller gikk dere mot flokken xD?

Ingen fotball. Jeg satt alene og leste bøker og pugget kjemiske formler og slikt.....

Jeg var nok et ensomt barn.

• Liker 1
Skrevet

Koala Lompa, er du glad i PØLSER?!

Gjest HunterLady
Skrevet

hunterlady: blir det noe action i hverdagen nå i den single tilværelsen?

Hehe. Joda, det blir litt. Men det er ikke helt gunstig. Satser på å avslutte det hele snart. :)

Skrevet

Ingen fotball. Jeg satt alene og leste bøker og pugget kjemiske formler og slikt.....

Jeg var nok et ensomt barn.

Prøver du å gjøre deg mer interessant enn du er..? :klo:

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

NozMonster: Enn du daaaaaaaa???? :gjeiper: Ha du sex om dagene?

Og hvordan type sex liker du?? ;)

• Liker 2
Gjest Koala Lompa
Skrevet

Koala Lompa, er du glad i PØLSER?!

Nei.

Er du glad i katter?

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Yellow taxi; Når sist pellet du lakris mellom tærne dine?

Er det en sånn morsom ny frase? På samme måte som 90-tallets "tror du det er en mikrofon eller?" (barndomstraumer).

Kan du forklare dette konseptet med brukernavn og avatar? Noen spesiell grunn til at du har valgt det?

Skrevet

Prøver du å gjøre deg mer interessant enn du er..? :klo:

Nei.

Jeg er ikke interessant. Jeg er et sært udskudd, som ingen skjønner noe av. Her kan jeg slippe galskaben løs, selv om noen må oppføre seg dårlig. Det går ikke nevneverdig ind på meg.

• Liker 1
Skrevet

Nei.

Er du glad i katter?

Jeg har en katt, og jeg er veldig glad i den, men jeg er drittlei kattehår og kommer ikke til å skaffe meg flere katter :)

Gjest Vampen
Skrevet

Jeg kjeder meg, så jeg tar en Yellow Taxi, og sier: Spørsmål. Gives me. :popcorn:

Skrevet

Nei.

Jeg er ikke interessant. Jeg er et sært udskudd, som ingen skjønner noe av. Her kan jeg slippe galskaben løs, selv om noen må oppføre seg dårlig. Det går ikke nevneverdig ind på meg.

Jeg får bare unnskylde om du syns jeg oppfører meg dårlig.

Gjest Koala Lompa
Skrevet

Er det en sånn morsom ny frase? På samme måte som 90-tallets "tror du det er en mikrofon eller?" (barndomstraumer).

Kan du forklare dette konseptet med brukernavn og avatar? Noen spesiell grunn til at du har valgt det?

Første spørsmål først; Neida, ingen morsom frase. Jeg kunne like gjerne spurt deg om du liker ost.

Siste spørsmål; Mitt brukernavn og min avatar har ingen sammenheng. Utover det har jeg ingen kommentar.

Skrevet

Jeg får bare unnskylde om du syns jeg oppfører meg dårlig.

Jeg er ikke fornærmet. Jeg bare synes spørsmålet var taktløst. Det er ikke deg jeg sikter til.

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Yellow Taxi: hvilken modell foretrekker du av psykoanalysen, den eksistensielle, den behavoristiske og den sosiale?

Har du vært veggis i mange år og hvorfor? Og hvis du måtte spise en animalsk vare, hvilken ville det blitt?

(Grep sjansen) :)

Skrevet

Nei, jeg er anti-muslim.

Hva studerer du a, dadash?

Anti-muslim her også.

Jeg studerer ing-data.

NozMonster: Enn du daaaaaaaa???? :gjeiper: Ha du sex om dagene?

Og hvordan type sex liker du?? ;)

Watch out, this shit is getting serious.

Jeg tror ikke noz kommer til å svare på slikt, som regel bare snakker hun det vekk. :fnise:

Gjest Badabing
Skrevet

Vampen: har du noen gang farget håret med henna?

Skrevet

Jeg er ikke fornærmet. Jeg bare synes spørsmålet var taktløst. Det er ikke deg jeg sikter til.

Jeg fikk plutselig for meg at du har skapt deg en rolle her på KG, og at du skriver ting som gjør denne rollefiguren interessant. Jeg tok tydeligvis feil, og det beklager jeg. :)

Skrevet

Sequax: hvor er brukernavnet ditt fra?

Ville du reist til Amazonas eller Machu Pichu (dog ikke helt sikker på stavelsen der.)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...