Gjest Bandit Skrevet 2. juni 2012 #2221 Skrevet 2. juni 2012 til bandit: ligner sønnen mye på deg selv? Ja, faktisk. Bare at han faktisk evner å få en fin brunfarge om sommeren. 1
Gjest Hikken Skrevet 2. juni 2012 #2222 Skrevet 2. juni 2012 Jeg har ikke orket å lese hele tråden, men jeg lurer på om Bandit og Giacomo_P har like flotte barter i virkeligheten som på profilbildene sine :gjeiper: 3
Sophia Skrevet 2. juni 2012 #2223 Skrevet 2. juni 2012 Du kunne kalle deg "Glup" . Hehe da hadde jeg nok fått det slengt mot meg i diverse debatter at brukernavnet mitt ikke passet 1
Lutetium 71 Skrevet 2. juni 2012 #2225 Skrevet 2. juni 2012 Det aner jeg faktisk ikke! Da jeg skulle registrere meg som bruker her i januar fikk jeg beskjed om at mailen min hadde allerede en registert bruker. Jeg har tydeligvis registrert meg i 2009, men aner ikke hvorfor jeg valgte akkurat Naive Har vurdert å bytte, men aner ikke hva det skulle blitt til. Ikke snu det baklengs ihvertfall. Det er også opptatt.
Sophia Skrevet 2. juni 2012 #2227 Skrevet 2. juni 2012 Ikke snu det baklengs ihvertfall. Det er også opptatt. Nei, det skal ikke være lett gitt! Får vel bare beholde dette. Men har lurt fælt på hvordan jeg kom på det i utgangspunktet. Ser ikke på meg selv som noe særlig naiv 1
Gjest Bud Skrevet 2. juni 2012 #2228 Skrevet 2. juni 2012 Tråden ryddet Bond, mod Du svarte ikke på spørsmålet fra forrige gang, er du en seriøs husmor? Har du en "god" dag i dag? 1
Gjest NozMonster Skrevet 2. juni 2012 #2229 Skrevet 2. juni 2012 Spesielt, trodde jeg var alene om denne merkelige interessen :gjeiper: I like you, Noz! åneiiida! ingen fare for det! du er også veldig ålright bud Alva: har du noe for deg som du gleder deg til? hunterlady: blir det noe action i hverdagen nå i den single tilværelsen?
Gjest Bud Skrevet 2. juni 2012 #2230 Skrevet 2. juni 2012 Aldrisur, er du virkelig ALDRI sur? :D Åh! Har faktisk sett et innlegg fra Aldrisur hvor det IKKE fantes en eneste smiley!!
Aldrisur Skrevet 2. juni 2012 #2231 Skrevet 2. juni 2012 Aldrisur, er du virkelig ALDRI sur? :D Nei Hva med deg Alva? Hender det at du er sur?
-Fiona- Skrevet 2. juni 2012 #2232 Skrevet 2. juni 2012 åneiiida! ingen fare for det! du er også veldig ålright bud Alva: har du noe for deg som du gleder deg til? hunterlady: blir det noe action i hverdagen nå i den single tilværelsen? Jeg gleder meg til å flytte til Oslo, selv om jeg ikke vet aaakkurat når det skjer Nei Hva med deg Alva? Hender det at du er sur? Hm... Jeg blir sur hvis jeg føler meg urettferdig behandlet, ellers er jeg stort sett bare blid! ...og krig og fred og sånn... haha 1
Gjest Fasting Drue Skrevet 2. juni 2012 #2233 Skrevet 2. juni 2012 Du svarte ikke på spørsmålet fra forrige gang, er du en seriøs husmor? Har du en "god" dag i dag? Gi deg med det greiene der. Ingen synes det er morsomt. 5
Gjest Bond Skrevet 2. juni 2012 #2234 Skrevet 2. juni 2012 Du svarte ikke på spørsmålet fra forrige gang, er du en seriøs husmor? Har du en "god" dag i dag? Har moderert i tråden så burde ikke delta for mye. Men ok: Husmor? Nei, ikke egentlig. Seriøs er jeg bare ved behov. Og dagen er ganske bra den.
Gjest SummerJudith Skrevet 2. juni 2012 #2235 Skrevet 2. juni 2012 aldrisur: hva er ditt første barndomsminne ? katten og bandit: hva er dere mest redd for? bud: hva liker du best ved deg selv?
Gjest Koala Lompa Skrevet 2. juni 2012 #2236 Skrevet 2. juni 2012 Jeg har skjønt det slik at spørsmål som går til alle ikke er så godt likt og siden jeg er i krigshumør så kommer det et spørsmål til dere alle for å løfte stemningen her inne; Har du noen gang skrevet som AB for så å plusset deg selv?
Gjest Katten. Skrevet 2. juni 2012 #2237 Skrevet 2. juni 2012 katten og bandit: hva er dere mest redd for? Meg selv. Hva er ditt lykkeligste minne, Aaleyah? Spørsmålet går forsåvidt også til de som vil dele øyeblikket sitt med resten her inne.
Sequax Skrevet 2. juni 2012 #2238 Skrevet 2. juni 2012 Spesielt, trodde jeg var alene om denne merkelige interessen :gjeiper: I like you, Noz! Sier du det? Det var overraskende! 2
Gjest Badabing Skrevet 2. juni 2012 #2239 Skrevet 2. juni 2012 Eplebit: hvor finner du alle de fine klærne dine og inspirasjon? Silfen: hvilken komiker/type humor finner du morsomst?
Gjest Bud Skrevet 2. juni 2012 #2240 Skrevet 2. juni 2012 Gi deg med det greiene der. Ingen synes det er morsomt. "Ingen"? Jeg syns det var morsomt, og minst et par til ser det ut til. Men for all del, er det for drøy kost for deg så skal jeg selvfølgelig slutte Hva slags druer syns du er best? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå