Aldrisur Skrevet 2. juni 2012 #2241 Skrevet 2. juni 2012 aldrisur: hva er ditt første barndomsminne ? katten og bandit: hva er dere mest redd for? bud: hva liker du best ved deg selv? Det var jul og jeg var to og et halvt år. Fikk en dukke med ordentlige sko og sokker til. Den ene skoen ble borte og jeg visste akkurat hvor den lå, nemlig bak bokreolen i stua. Det som var så frustrerende, var at ingen forsto hva jeg mente når jeg prøvde å forklare at skoen lå der. Og jeg klarte selvfølgelig ikke å hente den frem selv. Dokka mi ble "gående med en sko resten av sitt liv", stakkar. Mannen min husker ikke noenting fra han var så liten, så han tror at jeg bare tøyser med ham. Men jeg husker faktisk veldig mye fra før jeg fylte fem år. Da spør jeg deg Aaleyah: Hva er ditt tidligste barndomsminne? (Kunne jo vært en idé til en egen tråd dette spørmålet)
Giacomo_P Skrevet 2. juni 2012 #2242 Skrevet 2. juni 2012 Jeg har ikke orket å lese hele tråden, men jeg lurer på om Bandit og Giacomo_P har like flotte barter i virkeligheten som på profilbildene sine :gjeiper: Der må jeg nok skuffe deg...
Gjest SummerJudith Skrevet 2. juni 2012 #2243 Skrevet 2. juni 2012 Meg selv. Hva er ditt lykkeligste minne, Aaleyah? Spørsmålet går forsåvidt også til de som vil dele øyeblikket sitt med resten her inne. du er ikke skummel du da xD hm, godt spørsmål har mange bra minner. men er vel da jeg ble med bestevennina mi til campingen hennes da vi var 8 hehe det var gøy xD og den gangen 5 venner og jeg overnatta hos en venn og vi bare snakka hele natta, så på film og hoppa på trampoline xD 1
Gjest Fasting Drue Skrevet 2. juni 2012 #2244 Skrevet 2. juni 2012 "Ingen"? Jeg syns det var morsomt, og minst et par til ser det ut til. Men for all del, er det for drøy kost for deg så skal jeg selvfølgelig slutte Hva slags druer syns du er best? Much apreesh Jeg kan ikke navnet på så mange druetyper, men jeg tror små grønne uten stein er høyt oppe på lista.
Gjest Fasting Drue Skrevet 2. juni 2012 #2246 Skrevet 2. juni 2012 Jepp. Holder det ekte til ramadan.
Gjest SummerJudith Skrevet 2. juni 2012 #2247 Skrevet 2. juni 2012 Det var jul og jeg var to og et halvt år. Fikk en dukke med ordentlige sko og sokker til. Den ene skoen ble borte og jeg visste akkurat hvor den lå, nemlig bak bokreolen i stua. Det som var så frustrerende, var at ingen forsto hva jeg mente når jeg prøvde å forklare at skoen lå der. Og jeg klarte selvfølgelig ikke å hente den frem selv. Dokka mi ble "gående med en sko resten av sitt liv", stakkar. Mannen min husker ikke noenting fra han var så liten, så han tror at jeg bare tøyser med ham. Men jeg husker faktisk veldig mye fra før jeg fylte fem år. Da spør jeg deg Aaleyah: Hva er ditt tidligste barndomsminne? (Kunne jo vært en idé til en egen tråd dette spørmålet) uff da :/ høres ganske kjipt ut hehe jeg å :D jeg husker utrolig mye jeg å. det førsre jeg husker jeg var hos dagmamma og gikk tur i skogen xD mens hun holdt meg i hånda. må ha vært 2 eller nesten 3 for begynte ikke i barnehagen før jeg var nesten 3 1
Gjest NozMonster Skrevet 2. juni 2012 #2248 Skrevet 2. juni 2012 Jeg gleder meg til å flytte til Oslo, selv om jeg ikke vet aaakkurat når det skjer jasså? kanskje du vil væme på et kg-treff en gang da? hva er planene dine i oslo-jobbe, studere..? og sist men ikke minst- skal du flytte til oslo sammen kjæresten?
SemperFi Skrevet 2. juni 2012 #2249 Skrevet 2. juni 2012 SemperFi: har du bil? Nei, jeg er student. Men får snart Pappa sin Honda CRV 04 Mod når han kjøper en ny bil. Men den bruker litt for mye bensin, så vi skal selge den for å kjøpe en annen bil til meg. Helst noe spiselig. Hvorfor returnerte du til KG? For at ville. Trenger du eller andre utdypning, så får dere sende PM. Drue, studerer du eller jobber du, eventuelt, hva studerer du eller jobber du med? Hikken. Om du kunne gjort hva som helst, hva ville du gjort?
-Fiona- Skrevet 2. juni 2012 #2250 Skrevet 2. juni 2012 jasså? kanskje du vil væme på et kg-treff en gang da? hva er planene dine i oslo-jobbe, studere..? og sist men ikke minst- skal du flytte til oslo sammen kjæresten? JAA, jeg vil være med på kg-treff! Det kan jeg for øvrig være med på selv om jeg ikke bor i Oslo enda Planene er jobb. Jeg er under utdanning nå, og når jeg er ferdig er mulighetene for en siviløkonom større i Oslo, enn her på landet! Flytter helt alene, jeg Noz.. Har ingen kjærste, og jeg er overbevist om at jeg ender opp alene
Gjest Koala Lompa Skrevet 2. juni 2012 #2252 Skrevet 2. juni 2012 Har du noen gang skrevet som AB for så å plusset deg selv? Nei. Jeg er såpass paranoid at jeg tror at slikt kan bli brukt imot meg i en eventuell kg rettsak. 1
Gjest Fasting Drue Skrevet 2. juni 2012 #2253 Skrevet 2. juni 2012 (endret) Drue, studerer du eller jobber du, eventuelt, hva studerer du eller jobber du med? *sletta* Endret 2. juni 2012 av Fasting Drue
Gjest Koala Lompa Skrevet 2. juni 2012 #2254 Skrevet 2. juni 2012 Mortem; Hvordan blir du som pensjonist?
Gjest SummerJudith Skrevet 2. juni 2012 #2255 Skrevet 2. juni 2012 koala lompa: hva er det fineste jentenavnet du vet om? lute og gia: var dere som de fleste gutter å spilte fotball når dere var liten? eller gikk dere mot flokken xD?
Silfen Skrevet 2. juni 2012 #2256 Skrevet 2. juni 2012 Silfen: hvilken komiker/type humor finner du morsomst? Ingen spesiell komiker, men jeg er fan av mye britisk. Gjerne litt på kanten humor.
Gjest Koala Lompa Skrevet 2. juni 2012 #2257 Skrevet 2. juni 2012 koala lompa: hva er det fineste jentenavnet du vet om? Sofie kanskje.tror jeg.
Gjest Yellow Taxi Skrevet 2. juni 2012 #2258 Skrevet 2. juni 2012 For de spesielt utvalgte i denne tråden vil jeg for en begrenset periode stille meg tilgjengelig for spørsmål. Det er et begrenset utvalg av spørsmål som besvares så interessere oppfodres til å bli påvirket av dette markedsføringstrikset.
Gjest Koala Lompa Skrevet 2. juni 2012 #2260 Skrevet 2. juni 2012 Yellow taxi; Når sist pellet du lakris mellom tærne dine?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå