Gjest NozMonster Skrevet 24. mai 2012 #1621 Skrevet 24. mai 2012 (endret) jammen gi nå faen i hvem av de teite eplene som smaker best da Lag dere heller en egen epletråd.. Endret 24. mai 2012 av NozMonster 4
Aldrisur Skrevet 24. mai 2012 #1622 Skrevet 24. mai 2012 (endret) Dette har jeg lyst til å spørre deg om Nuppdupp, (og du svarer selvfølgelig ikke hvis du ikke vil) : 1. Har du kjæreste for tiden? 2. Jeg likte den sprøe smiley-avataren din. Nå klarer jeg ikke helt å se hva bildet ditt skal forestiller. Hvorfor byttet du? 3. Forstår du selv at morsomhetene dine kan bli misforstått av og til? Endret 24. mai 2012 av Aldrisur 1
TheHairyToothfairy Skrevet 24. mai 2012 #1624 Skrevet 24. mai 2012 epler? hvem bryr seg om epler? "I could eat a peach for hours!"
pinar Skrevet 24. mai 2012 #1625 Skrevet 24. mai 2012 Hvem vil være med i gule epler klubben min? De er gode de og, me.n syns gule pærer er bedre
Aldrisur Skrevet 24. mai 2012 #1626 Skrevet 24. mai 2012 Hvem vil være med i gule epler klubben min? Jeg.
Silfen Skrevet 24. mai 2012 #1627 Skrevet 24. mai 2012 Go team yellow! Men akkurat nå spiser jeg vannmelon. Hva er favorittsommerfrukten deres? Jeg elsker jo norske jordbær, men ellers er nektariner himmelsk. De skal være harde og gule inni, men ikke for harde. Nommenom.
Gjest Applecore Skrevet 24. mai 2012 #1628 Skrevet 24. mai 2012 Jordbær og vannmelon, definitivt! Og så synes jeg at nektariner skal være litt myke inni.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 24. mai 2012 #1629 Skrevet 24. mai 2012 Hva er favorittsommerfrukten deres? Hvis jordbær regnes som frukt så er det en favoritt. Sammen med nektarin og mango.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 24. mai 2012 #1630 Skrevet 24. mai 2012 Hvor i verden ville dere aller helst ha vært akkurat nå?
Gjest uAnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #1631 Skrevet 24. mai 2012 Hvor i verden ville dere aller helst ha vært akkurat nå? I oslo. Savner byen min på sommeren
rosenkål Skrevet 24. mai 2012 #1632 Skrevet 24. mai 2012 Hvor i verden ville dere aller helst ha vært akkurat nå? På et fly til en spennende destinasjon. Eller på en båt.
Silfen Skrevet 24. mai 2012 #1633 Skrevet 24. mai 2012 Hvor i verden ville dere aller helst ha vært akkurat nå? Jeg kunne tenkt meg å vært på St. Lucia.
HedvigR Skrevet 24. mai 2012 #1634 Skrevet 24. mai 2012 Hvor i verden ville dere aller helst ha vært akkurat nå? Hjemme til mamma, som har klart å skade seg litt Da er det kjipt å ikke kunne være der.
Gjest Nuppdupp Skrevet 24. mai 2012 #1635 Skrevet 24. mai 2012 (endret) Dette har jeg lyst til å spørre deg om Nuppdupp, (og du svarer selvfølgelig ikke hvis du ikke vil) : 1. Har du kjæreste for tiden? 2. Jeg likte den sprøe smiley-avataren din. Nå klarer jeg ikke helt å se hva bildet ditt skal forestiller. Hvorfor byttet du? 3. Forstår du selv at morsomhetene dine kan bli misforstått av og til? 1. Nei. Grunnen er dødsfall og at jeg trengte tid alene. Ville den verste sorgen skulle være vekk før jeg tenkte på å date igjen. Første daten etter det var i påska trengte nesten et år 2. Nå prøvde jeg å finne bilde igjen uten hell, men klarte ikke. Skal se om jeg finner det seinere. Det er en blond heks med svart kjole (med splitt i) og støvletter som står med hånden mot månen hvorfor? fordi jeg føler meg som en heks noen ganger hehehe. 3. Ja, hvilken av dem sikter du til? Kanskje det ikke var en spøk :gjeiper: Endret 24. mai 2012 av Nuppdupp 1
Aldrisur Skrevet 24. mai 2012 #1636 Skrevet 24. mai 2012 Takk for veldig bra svar! Likte spesielt godt nr. 3.
Piper Skrevet 24. mai 2012 #1637 Skrevet 24. mai 2012 Godt spørsmål. Jeg ble tidligere veldig preget av andres humør og adferd, men jeg har jobbet aktivt med dette og lar meg nå sjelden irritere av typisk negativitet, sniking i køer, feighet og ansvarsfraskrivelse. Jeg har lært meg at dette er deres problem, og ikke mitt, og at det ikke skal prege meg og mitt liv! Ja, jøss, det tok tid, men jeg får stadig/daglig aha-opplevelser med at her ville jeg tidligere blitt en liten implodert lemen, men så reagerer jeg ikke i det hele tatt, kun observerer det og smiler videre. Cool, calm and collected. Herlig! Jeg har fått den samme opplevelsen som deg, og livet er herlig da gitt Stress, mas, kaos, irritasjon, frustrasjon, sinne, redsel, kontroll osv er noe jeg nå legger bak meg, og prøver iherdig å se løsninger med meg selv istedet. Det er en god følelse faktisk :gjeiper:
AnnaKarenina Skrevet 24. mai 2012 #1638 Skrevet 24. mai 2012 Jeg har fått den samme opplevelsen som deg, og livet er herlig da gitt Stress, mas, kaos, irritasjon, frustrasjon, sinne, redsel, kontroll osv er noe jeg nå legger bak meg, og prøver iherdig å se løsninger med meg selv istedet. Det er en god følelse faktisk :gjeiper: Herlig. Gratulerer til oss begge. Gikk du systematisk til verks, eller var dette bare noe som skjedde? Hos meg var det nok en kombinasjon av bevisstgjøring, seriøs bearbeiding av opplevelser (uten å fortrenge), tid og modning. Selvhjelpsbøker får jeg mark av, jeg vil finne ut av tingenes tilstand på egen hånd! 1
Piper Skrevet 24. mai 2012 #1639 Skrevet 24. mai 2012 Herlig. Gratulerer til oss begge. Gikk du systematisk til verks, eller var dette bare noe som skjedde? Hos meg var det nok en kombinasjon av bevisstgjøring, seriøs bearbeiding av opplevelser (uten å fortrenge), tid og modning. Selvhjelpsbøker får jeg mark av, jeg vil finne ut av tingenes tilstand på egen hånd! Jeg mistet min mann i mai 2011, og etter det har jeg jobbet iherdig mot å finne meg selv. Hvem er jeg uten han? Hvem er jeg uten noen, bare meg selv? Det var slike tanker somd ukket opp, og jeg ønsket å fnne svar på det. Jeg har fått god hjelp i meditasjon og selvhjelpsbøker, og da spesielt en bok som heter "elsk det som er", for den tar virkelig for seg deg uavhengig av hvem de andre er og hvordan de oppfører seg. Jeg tenkte også at jeg ville finne ut av tingene på egenhånd, men bestemte meg for at jeg kanskje var inne på feil sti og måtte ha litt hjelp på veien. Den hjelpen fant jeg via bøkene, og jeg tar til meg det jeg føler er riktig for meg selv og de tingene jeg føler ikke passer forkaster jeg. Jeg kjenner rett og slett etter om det er riktig. Dette igjen har hjelpt meg til å bli mer imøtenkommende med andre mennesker, mer lyttende, mer undrende istedenfor irritert, frustrert osv over andre menneskers valg og handlinger. 2
skruf Skrevet 24. mai 2012 #1640 Skrevet 24. mai 2012 Til alle her; Hvilken norsk dikter er favoritten? Jeg kan begynne med Haldis Moren Vesaas
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå