Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

ja, jeg vet, og jeg hater hater hater hater det :grine:

kanskje noen har noen tips til hvordan jeg kan se eldre ut??

(dette er jo en spørretråd så)

Eg er ikkje så mykje eldre enn deg, fekk ofte høyre at eg såg yngre ut - då eg var 25 trudde nokon at eg gjekk på vgs... Men etter at eg fekk ein litt meir "vaksen" klesstil er det ikkje så mange som synest det lenger. Så viss du vanlegvis går rundt i hullete olabukser og converse, er det på tide å bytte det ut med høge hælar, trenchcoat og tekkelege skjørt ;) Frisyra kan du og gjera noko med (viss du ser ut som på biletet ditt). Elles er sjølvsagt røyking, alkohol lite søvn, stress og mykje soling bankers ;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men noz.. Det er da ikke noe negativt i å se yngre ut? Jeg hadde blitt såååå glad om det var jeg som fikk høre det :) Sier folk direkte at du ser ut som en drittunge? :(

Skrevet

fordi jeg har lav nok selvtillitt som det er, og trenger ikke bli minna på ukentlig at jeg ser ut som en liten drittunge :sukk:

Du ser da overhodet ikke ut som en drittunge, jenta mi. Om noen år kommer du til å være kjempeglad for å se ung ut!

Gjest Bandit
Skrevet

Det er ikke direkte negativt, det å se ung og fresh ut, Nozza mi! :klemmer:

Skrevet

Hvis vi to bytter litt så burde det gå bra! Du får litt av mitt godt voksne utseende og jeg får litt av ditt yngre utseende. Bra deal!

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Eg er ikkje så mykje eldre enn deg, fekk ofte høyre at eg såg yngre ut - då eg var 25 trudde nokon at eg gjekk på vgs... Men etter at eg fekk ein litt meir "vaksen" klesstil er det ikkje så mange som synest det lenger. Så viss du vanlegvis går rundt i hullete olabukser og converse, er det på tide å bytte det ut med høge hælar, trenchcoat og tekkelege skjørt ;) Frisyra kan du og gjera noko med (viss du ser ut som på biletet ditt). Elles er sjølvsagt røyking, alkohol lite søvn, stress og mykje soling bankers ;)

ja, klesstil har mye å si! det vet jeg :)

har bare ikke råd til å kjøpe meg nye klær..

takk for gode tips- de er notert bak øret :)

Men noz.. Det er da ikke noe negativt i å se yngre ut? Jeg hadde blitt såååå glad om det var jeg som fikk høre det :) Sier folk direkte at du ser ut som en drittunge? :(

vær sin smak da..selvom du synes det, så synes ikke jeg det for det :/

Fixxed!

hehee... du din pøbel :ler:

Du ser da overhodet ikke ut som en drittunge, jenta mi. Om noen år kommer du til å være kjempeglad for å se ung ut!

tusen takk Gjesten! det var veldig fint skrevet av deg!

jeg får glede meg til om noen år da :)

Hvis vi to bytter litt så burde det gå bra! Du får litt av mitt godt voksne utseende og jeg får litt av ditt yngre utseende. Bra deal!

ja, gjerne det :ler:

vi får finne opp noe lurt slik at dette kan la seg gjøre da!

..men skal slutte å mase mer om dette temaet nå altså! :sjenert:

Endret av NozMonster
Skrevet

Ja hver sin smak. Jeg sa hva jeg syns, ikke hva du syns :)

Skrevet

Til alle:

- Favorittis?

Ben & Jerry's cookie dough. Ellers liker jeg veldig godt sørlandsis med sjokoladesmak.

Jeg må spørre alle:

Har noen lest romanen 'Nineteen Eighty-Four (1984)'? I såfall, hvordan var inntrykket?

Ja, et har jeg, som en del av pensum i fjor. Synes det var en interessant roman. Også ganske spennende fordi jeg i år har lest Brave New World som en del av pensum, og det er artig å både se likheter og ulikheter.

Til alle: hva er det siste som rørte deg til tårer?

En episode av Dr.Phil. :rodme:

Og et spørsmål til dere alle: hva er det flaueste dere har opplevd? ( :popcorn: )

Å stryke på muntligeksamen. Desidert noe av det flaueste jeg har opplevd.

Spørsmål til alle: hvilken film eller tv-karakter minner du mest om?

Ugly Betty.

:) Til alle:

Favorittmat?

Hjemme eller ut på byen?

Øl eller vin?

A eller B menneske?

Kjøtt eller fisk?

Favorittmat: Taco, pannekaker,

Øl eller vin: Drikker ikke, så ingen av delene.

A eller B-menneske: B-menneske.

Kjøtt eller fisk: Oi, vanskelig! Liker veldig godt fisk, men også veldig glad i kjøtt. Spiser dog kun oksekjøtt, og litt svin.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest SummerJudith
Skrevet

Jeg gråt meg til søvn tre netter på rad pga deg

jeg har faktisk begynt å gråte pågrunnav noe som har skjedd på kg, så ikke noe å tulle med :P jeg vet det høres teit ut men jeg blir faktisk mer lei meg av kg enn jeg blir irl, får irl er det mindre drama og jeg har mange gode venner, og kul klassse men her er det så "ustabilt" :P

så kg gjør egentlig alt bare fucka når jeg er i godt humør. idag har jeg hatt en super dag med masse venner og gjort mye gøy men så kommer jeg til kg blir i humørligere humør osv av ting som skjer her inne .___.

• Liker 1
Skrevet

Aaleyah :klemmer: - hva er:

Livretten din?

Yndlingsmusikk?

Beste film?

Kuleste fag på skolen?

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg har faktisk begynt å gråte pågrunnav noe som har skjedd på kg, så ikke noe å tulle med :P jeg vet det høres teit ut men jeg blir faktisk mer lei meg av kg enn jeg blir irl, får irl er det mindre drama og jeg har mange gode venner, og kul klassse men her er det så "ustabilt" :P

så kg gjør egentlig alt bare fucka når jeg er i godt humør. idag har jeg hatt en super dag med masse venner og gjort mye gøy men så kommer jeg til kg blir i humørligere humør osv av ting som skjer her inne .___.

kanskje du bør vurdere å ta deg en pause til vekk fra kg aaleyah?

du trenger åpenbart å skåne deg selv.. :sjenert:

• Liker 2
Gjest JosefK78
Skrevet

Jeg har aldri grått av en krangel på et forum men blitt så sint en gang at jeg kunne gråte

Men om KG får deg til å bli sint og lei så du aldri finne på og debatere på VGD

• Liker 2
Skrevet

Jeg har også blitt lei meg av ting som har blitt skrevet her. Da er det lurt å ta pause. :klem:

• Liker 1
Gjest SummerJudith
Skrevet

Aaleyah :klemmer: - hva er:

Livretten din?

Yndlingsmusikk?

Beste film?

Kuleste fag på skolen?

takk (: klem til deg å :klemmer: var litt redd du var sint på meg xD

hm, pannekaker xD? eller nei, pizza kanskje :P

det er bandet evanescence

norsk :P for da trenger man bare skrive tekster.

har noen spørsmål til deg å:

var du flink i matte da du gikk på skolen?

hva var ditt yndlingsfag?

har du noen dyr?

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

:klemmer:

Gjest SummerJudith
Skrevet

kanskje du bør vurdere å ta deg en pause til vekk fra kg aaleyah?

du trenger åpenbart å skåne deg selv.. :sjenert:

nei for har man først kommet til kg er man fanget her uansett hvor negativt der er :P er for nysjerrig til å ha pause

Gjest Vampen
Skrevet (endret)

Svusj, her er jeg! :goodbye:

Jeg er ikke helt ferdig med deg, Vampis, ikke ennå. Men siden det er midt i uken, så får du ikke påfyll :nei: , det må du vente med til litt nærmere helg eller noe sånt.

Da er jeg på pletten igjen, og gir deg godt med påfyll.

Men før jeg forsvinner igjen, så har jeg (foreløpig) ett spørsmål til deg: hvis noen prøver å flørte med deg, men får det ikke helt til eller er ikke spesielt vellykket, hvordan få det til?

... :filer:

Kos deg i mellomtiden med lystig pensumlesning! :)

Mvh,

AB nr 921.

Jeg tror du er min nye favoritt-AB!:nigo: Og pensumlesingen min består bla av Skram, fint lite lystig altså, så ikke spar på champagnen.

Haha, jeg kan flørte med en stuevegg, så det er ikke så vanskelig.:lur: Man kommer langt med humor, også kan det være greit å vite om det er mann eller dame jeg flørter med.. Men det er ikke et must!:lur:

Endret av Vampen
Skrevet

Hvor mange har slurvet med solkremen og blitt solbrente?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...