Sweet77 Skrevet 23. mai 2012 #1581 Skrevet 23. mai 2012 Det spørs helt på mennesket, og hva som har skjedd. Men jeg kan ikke fordra barn. Det er virkelig ille, så kanskje derfor. Da har du helt sikkert dine grunner, Mortem Mener du at det er snodig å ikke like barn selvom man liker mennesker? I utgangspunktet, ja. Jeg ser ikke at det er helt forenlig. Hvis man liker mennesker, men kun etter at de har blitt voksne, så tror jeg man må ha en slags sperre et sted når slik at man ikke greier å slippe de følelsene fram.
Gjest NozMonster Skrevet 23. mai 2012 #1582 Skrevet 23. mai 2012 Med sololje? Jeg har aldri brukt det. ja, funker som bare rakker`n! Det ser ut som om jeg har på meg en hvit bikini når jeg ikke har på meg klær allerede i år
TheHairyToothfairy Skrevet 23. mai 2012 #1583 Skrevet 23. mai 2012 Så om jeg ser en Trans Am i by'n så er det sikkert deg T- tak? vi får se hva som skjer det kan bli corvette også. t-tak er et pluss!
LoneWolf Skrevet 23. mai 2012 #1584 Skrevet 23. mai 2012 Flair: Hvor fikk du avataren din fra? Jeg synes den er dødskul
Gjest NozMonster Skrevet 23. mai 2012 #1585 Skrevet 23. mai 2012 I utgangspunktet, ja. Jeg ser ikke at det er helt forenlig. Hvis man liker mennesker, men kun etter at de har blitt voksne, så tror jeg man må ha en slags sperre et sted når slik at man ikke greier å slippe de følelsene fram. hmm..men jeg liker mennesker- liker å prate med dem og dem som venner og gå på kafè, men jeg liker ikke alt som kommer hånd i hånd med et barn, som skriking og bæsjebleier. det er nok bare rett og slett slik at det ikke er alle som passer til å få egne barn. jeg tror ikke det handler om å sperre inne noen følelser. er det noen som har noen meninger? 2
Silfen Skrevet 23. mai 2012 #1586 Skrevet 23. mai 2012 hmm..men jeg liker mennesker- liker å prate med dem og dem som venner og gå på kafè, men jeg liker ikke alt som kommer hånd i hånd med et barn, som skriking og bæsjebleier. det er nok bare rett og slett slik at det ikke er alle som passer til å få egne barn. jeg tror ikke det handler om å sperre inne noen følelser. er det noen som har noen meninger? Barn er like ulike som voksne. Det å si konsekvent; jeg liker ikke barn, er noe jeg finnet meget, meget merkelig. 2
Gjest HunterLady Skrevet 23. mai 2012 #1587 Skrevet 23. mai 2012 Barn er like ulike som voksne. Det å si konsekvent; jeg liker ikke barn, er noe jeg finnet meget, meget merkelig. Enig.
Gjest hogwash Skrevet 23. mai 2012 #1588 Skrevet 23. mai 2012 Jeg liker barn, i små doser og med foreldrene i nærheten så jeg kan bli kvitt dem når det er nok Barn som jeg ikke har noe familie/venne-forhold til er vanligvis mest slitsomme. Beklager mødre. 1
Vulpes Skrevet 23. mai 2012 #1589 Skrevet 23. mai 2012 Jeg må spørre alle: Har noen lest romanen 'Nineteen Eighty-Four (1984)'? I såfall, hvordan var inntrykket? Leste den ferdig nå nylig og skrev en liten analyse i engelsken om den. Synes boken var helt suveren. Føler jeg lærte mye av å lese den, så klart noe politisk, men mest av alt hvor viktig det er med ytringsfrihet og grunnleggende menneskerettigheter. Vanskelig å forklare med få ord skrevet fra mobil, men jeg vil i hvert fall anbefale alle å lese den. Jeg leste den på engelsk og språket var ikke spesielt vanskelig. Hvor mange har slurvet med solkremen og blitt solbrente? Ikke jeg :D Har ligget i sola i bikini i mer eller mindre hele dag, og kun blitt bittelitt rød på noen få deler av kroppen. Ikke verre enn at det er brunt i morgen. Solkrem er viktig!
Silfen Skrevet 23. mai 2012 #1590 Skrevet 23. mai 2012 Beklager mødre. Hvorfor? Tror du vi som har barn blir hysteriske om du ikke liker absolutt alle unger hele tiden? det er ikke sånn det funker. Jeg er heller ikke overvettes begeistret for alle barn. Jeg ser også at ett av mine er mer likandes ute blant andre enn resten. Det går på personlighet, nøyaktig som hos voksne. 1
Gjest hogwash Skrevet 23. mai 2012 #1591 Skrevet 23. mai 2012 Hvorfor? Tror du vi som har barn blir hysteriske om du ikke liker absolutt alle unger hele tiden? ... Ikke alle heldigvis, men truffet flere eksemplarer av sorten, derfor holder jeg vanligvis godt kjeft om dette utenfor forum. Har også møtt svært mange som blir enormt nedlatende av det. "Når du blir voksen vil du skjønne det" o.l. 1
SemperFi Skrevet 23. mai 2012 #1592 Skrevet 23. mai 2012 Barn vil jeg si er et speilbilde av sine foreldre. Barn som er i 5++ alderen som skriker, bråker og konstant lager fanden vil jeg si er dårlig oppdragelse. 1
Gjest Janus Skrevet 24. mai 2012 #1593 Skrevet 24. mai 2012 Har ligget i sola i bikini i mer eller mindre hele dag, og kun blitt bittelitt rød på noen få deler av kroppen. Ikke verre enn at det er brunt i morgen. Solkrem er viktig! Pictures or it didn`t happen!
Mermaid Blues Skrevet 24. mai 2012 #1594 Skrevet 24. mai 2012 Spørsmål til alle: hvilken film eller tv-karakter minner du mest om? Bernard i Black Books Var det svar på spørsmålet ditt, my lady? Aye, cheers 1
Gjest Janus Skrevet 24. mai 2012 #1596 Skrevet 24. mai 2012 Ikke opplagt nok Men jeg husker ikke alle brukernavn, så kanskje jeg ikke har sett det, evenuelt ikke fått med meg at den ble slettet? Forteeell! Ikke opplagt nok? Så det er litt opplagt? J? Kanskje?
pinar Skrevet 24. mai 2012 #1597 Skrevet 24. mai 2012 Nei egentlig ikke såå opplagt. Er det J som ab sa? Jeg tenker og tenker her.. hehe.
Gjest Søgni Skrevet 24. mai 2012 #1598 Skrevet 24. mai 2012 Kanskje? Kanskje, muligens garantert, er nå jeg overbevist om
Gjest Janus Skrevet 24. mai 2012 #1599 Skrevet 24. mai 2012 Kanskje, muligens garantert, er nå jeg overbevist om Hvorfor det, my lady?
Gjest Janus Skrevet 24. mai 2012 #1600 Skrevet 24. mai 2012 Nei egentlig ikke såå opplagt. Er det J som ab sa? Jeg tenker og tenker her.. hehe. Jeg har lyst på en eplebit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå