Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

:) Til alle:

Favorittmat? Vanskelig å velge ut en ting, men to av de beste tingene jeg får en biff og Cæcarsalat

Hjemme eller ut på byen? Hjemme. Er aldri ute på byen

Øl eller vin? Vanskelig, men tror jeg må velge vin. Rød

A eller B menneske? B

Kjøtt eller fisk? Kjøtt :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Janus
Skrevet

Janus: var det den romerske guden som inspirerte valg av nick? Hvorfor akkurat ham? :)

Det var nok mer tilfeldig enn jeg liker å innrømme, men navnet er ikke helt ulikt mitt egentlige navn. Etter at jeg slettet min forrige bruker i fylla (fikk meg en overraskelse dagen derpå når jeg skulle logge inn) og mitt egentlige navn alt var opptatt, så ble det slik.

Var det svar på spørsmålet ditt, my lady?

:)

Skrevet

Det var nok mer tilfeldig enn jeg liker å innrømme, men navnet er ikke helt ulikt mitt egentlige navn. Etter at jeg slettet min forrige bruker i fylla (fikk meg en overraskelse dagen derpå når jeg skulle logge inn) og mitt egentlige navn alt var opptatt, så ble det slik.

Var det svar på spørsmålet ditt, my lady?

Hva var din forrige bruker? ..

Skrevet

Hvorfor tør du ikke? Hva gjør du for å unngå å bli forelsket?

Er livredd for å havne i ei ny bjørnesaks i 5 nye år, det fører til at jeg ubevisst raserer alle kvinnelige relasjoner i det virkelige liv...

Skrevet

Nei. Jeg prøver å finne noe positivt ved de fleste, men av og til er det rett og slett ikke kjemi. Det skal likevel mye til før jeg virkelig misliker noen.

Piper: Hva gleder du deg til?

Jeg gleder meg til mye, men Bruce Sprinsteenkonsert i Bergen er en av tingene. Jeg gleder meg også til å få ferdig huset, flytte herifra og få noe mindre å ta vare på. Samtidig har jeg små gleder i livet, som å glede seg til å gå på jobb, møte mennesker og se hva fremtiden bringer.

Du da?

Gjest Janus
Skrevet

Hva var din forrige bruker?

Jeg trodde det var opplagt?

Skrevet

Er livredd for å havne i ei ny bjørnesaks i 5 nye år, det fører til at jeg ubevisst raserer alle kvinnelige relasjoner i det virkelige liv...

Har du det bra med den ordningen? Og kan du ikke da risikere å glipp av noe bra? Den som intet våger, vinner intet, eller noe slikt? Kan du ikke heller si at du har lært noe av det, og kommer til å se tegnene mye tidligere neste gang? En lærerik erfaring?

Skrevet

Har du det bra med den ordningen? Og kan du ikke da risikere å glipp av noe bra? Den som intet våger, vinner intet, eller noe slikt? Kan du ikke heller si at du har lært noe av det, og kommer til å se tegnene mye tidligere neste gang? En lærerik erfaring?

Joda, forandringsprosessen er godt i gang, men som du vet så er ikke menn enkle å forstå seg på ;)

Skrevet

Du Piper, har nicket ditt en dobbelbetydning - som i at du er veldig grann i stemma?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde det var opplagt?

J?

Skrevet

Og til dere som ser den og evt greier å ikke blir berørt: Jeg lurer på hvorfor.

det blir for mye kopi av hva andre allerede har gjort på yubatube. og jeg er immun mot sånne "søte og rørende" ting med sutremusikk i bakgrunnen. det blir litt for mye "amerikansk drama-tv" feeling over det hele.

Skrevet

Spørsmål til alle: hvilken film eller tv-karakter minner du mest om?

Miss.Marple :lur:

Skrevet

Joda, forandringsprosessen er godt i gang, men som du vet så er ikke menn enkle å forstå seg på ;)

De er så enkle som man vil ha det til selv, og hadde vi kvinner ikke brukt så mye tid på å tenke på ting som kanskje ikke er slik det er, ville mye vært annerledes.

Jeg vil si at menn kan til tider være for enkle for kvinner å forstå, for vi har en tendens til å komplisere tingene.

Skrevet (endret)

Du Piper, har nicket ditt en dobbelbetydning - som i at du er veldig grann i stemma?

Litt usikker på hva du mener om grann stemme, men stemmen min er ikke pipete om det var det du mente :ler:

Hva er den største forandringen du må gjøre, for å kunne stole på en kvinne igjen?

(og er det noen som lurer, så flørter jeg ikke :ler: er bare oppriktig nysgjerrig)

Endret av Piper
Skrevet

Litt usikker på hva du mener om grann stemme, men stemmen min er ikke pipete om det var det du mente :ler:

Hva er den største forandringen du må gjøre, for å kunne stole på en kvinne igjen?

(og er det noen som lurer, så flørter jeg ikke :ler: er bare oppriktig nysgjerrig)

Må lære meg å stole på andre mennesker igjen...

Mener du at du ikke flørter på samme måte som du "ikke" flørter med Bændit, eller flørter du faktisk ikke?

Skrevet

Jeg synes det blir for påtatt..finner ikke et ord som passer bedre. Ikke misforstå meg, jeg synes det er fælt at barn blir født med slike misdannelser. Men slike videoer gjør meg faktisk ikke spesielt rørt.

Spørsmål tilbake til deg, Flair; Hvilke tanker gjør du deg om meg nå som jeg har svart at jeg ikke blir rørt av videoen?

Jeg tenker at det kan være mange grunner til at man ikke blir berørt, det forteller ikke nødvendigvis noe om deg som person. Dessuten så oppfatter jeg deg som en reflektert person med et godt utviklet følelsesregister, hvordan man reagerer på videoer på nettet behøver ikke si så mye :)

Fordi barn rører meg ikke.

Da lurer jeg på om mennesker rører deg i det hele tatt, Mortem? Siden barn er jo også mennesker?

det blir for mye kopi av hva andre allerede har gjort på yubatube. og jeg er immun mot sånne "søte og rørende" ting med sutremusikk i bakgrunnen. det blir litt for mye "amerikansk drama-tv" feeling over det hele.

Nå ser ikke jeg så mye på youtube, så jeg har ikke det helt store sammenlikningsgrunnlaget der. Amerikansk drama, jo, ser jo det aspektet, men dette er først og fremst en historie som et menneske har lagt ut om seg selv og de valgene hun har tatt. Jeg ser det nok mer fra den siden, og kunne levende forestille meg de utfordringene hun hadde valgt å møte.

Men mest av alt så jeg mye kjærlighet inni der, selv om kjærligheten i det å velge et liv til et barn som må leve et helt liv med slike skavanker absolutt kan diskuteres.

Skrevet

Må lære meg å stole på andre mennesker igjen...

Mener du at du ikke flørter på samme måte som du "ikke" flørter med Bændit, eller flørter du faktisk ikke?

Man velger selv hvordan man vil reagere på det andre mennesker gjør mot oss, og enkelte mennesker skal ikke være i livene våre og vi må akseptere at slik er det. Men det er en vanskelig prosess, fordi vi tenker for mye om alt.

Jeg er oppriktig nysgjerrig på mennesker, og spør fordi jeg ønsker å vite. Jeg svarer ærlig når noen spør meg om noe, så langt det er noe jeg ønsker å dele. Enkelte ting er private for meg, og da overser jeg gjerne spørsmålet eller velger å si at det ønsker jeg ikke å svare på.

Jeg flørtet ikke med Bandit tidligere i tråden, selv om endel oppfattet det slik. Jeg ble veldig fascinert over svarene hans, og det var kjekt å kunne ha en lett tone med en person. Jeg har hørt før at jeg kan flørte, uten at jeg tenker over at jeg flørter :ler:

Er du rett frem på alle områder, eller er det enkelte ting du ikke liker å snakke om?

Skrevet

Favorittmat? Tror det må bli noe indisk.

Hjemme eller ut på byen? Hjemme.

Øl eller vin? Rødvin.

A eller B menneske? B

Kjøtt eller fisk? Kjøtt.

Skrevet

Jeg gleder meg til mye, men Bruce Sprinsteenkonsert i Bergen er en av tingene. Jeg gleder meg også til å få ferdig huset, flytte herifra og få noe mindre å ta vare på. Samtidig har jeg små gleder i livet, som å glede seg til å gå på jobb, møte mennesker og se hva fremtiden bringer.

Du da?

Jeg gleder meg til å få ferdig styremøter og litt ting i forbindelse med en organisasjon jeg sitter i styret til, til å få mamma på besøk, til å besøke mamma og pappa i sommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...