Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Bandit
Skrevet

Forelsker du deg ofte, Bandit?

Og er du en av de mennene her inne som får flest PM, tror du?

Tilgi en nykommer, du virker bare å være svært omsvermet. :romeo:

Jeg blir nok lett betatt, men vanskeligere forelsket.

Nei, jeg tror ikke jeg er en av de som har fått flest PM'er... :ler:

Hvordan liker du deg her inne som nykommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber med By- og stedsutvikling :blush:

Og du Naive?

Så gøy! Jeg studerer fortsatt. Tar pedagogikk og psykologi. Vil helst bli klinisk pedagog :)

• Liker 1
Skrevet

Så gøy! Jeg studerer fortsatt. Tar pedagogikk og psykologi. Vil helst bli klinisk pedagog :)

Hva er klinisk pedagog?

Skrevet

Åh, alt dette snakket om is! Jeg klarte å overtale meg selv til å tenke mer på kaloriene i is enn på hvor godt det er, også ødelegger dere alt! :gjeiper:

NÅ har jeg nemlig utrooolig lyst på is! Helst solo. Eller kroneis med jordbær. Eller sånn kjempestor med karamell inni. Eller solis med solbær...eller.... aaaarghhh! :bond:

Når det gjelder det med å like alle man møter og klare å være venner med dem...Nei, jeg liker nok ikke alle. Men jeg gir alle litt for mange sjanser noen ganger, tror jeg. Jeg tenker godt om alle til det motsatte er bevist, og kan lett unnskylde folks oppførsel. Møter alle med et åpent sinn og tenker at de sikkert er bra folk, og så skal det litt til før jeg skjønner at sånn er faktisk ikke alle. Men jeg klarer å omgås de fleste, og jeg er veldig sosial og har lett for å prate med folk. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva er klinisk pedagog?

En som lærer andre å kline! :fnise:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Rainbow81: Hva er ditt favorittdyr, og hvorfor?

Skrevet

Jeg blir nok lett betatt, men vanskeligere forelsket.

Nei, jeg tror ikke jeg er en av de som har fått flest PM'er... :ler:

Hvordan liker du deg her inne som nykommer?

Ja, det er steget fra betatt til forelskelse som er selve utfordringen.

Har snoket som gjest en tid. Og var bruker her inne i juratiden, så får jeg se hvor aktiv jeg kommer til å bli i atomalderen. :) Men mye bra folk, få dårlige egg som jeg kan se.

Gjest JosefK78
Skrevet

Hvorfor ødelegger kvinner gleden ved god mat med å telle kalorier?

• Liker 1
Skrevet

Hva er klinisk pedagog?

En klinisk pedagog er en som jobber med psykisk helsevern for barn og unge. BUP (barne og ungdomspsykiatrisk poliklinikk)er et eksempel på en arbeidsplass. Min store drøm var å bli psykolog, men hadde ikke gode nok karakterer fra vgs, så tar en liten omvei ;)

Skrevet

Nei, jeg liker ikke alle mennesker jeg møter og kunne ikke vært venner med alle. Jeg har mange bekjente men den vennekretsen som jeg kan dele det meste med, er relativt liten. Jeg pleier å ha noen antenner som virker godt og gir meg noen signaler ganske raskt. Men noen ganger har de virket litt for godt og jeg har bommet litt på folk. Men som oftest virker de riktig for meg.

Hvorfor? Vanskelig å si fordi mennesker er så samensatte. Men det er vel en salig blanding av personlige egenskaper, sosial kompetanse, interesseområder, felles tema å snakke om, humor (gjerne ganske rå), et tydelig glimt i øyet og et herlig smil. Jeg kan oppføre meg dannet blandt de fleste, men er relativt tilbakeholden når kjemien svikter.

Der den stemmer derimot - kan jeg blomstre med rå humor, være ganske sprø - og også kunne ha lange og gode samtaler over noen kopper te eller noen krukker vin!

Jeg er veldig lik deg :ler:

Hva slags vin liker du best?

Skrevet

Fordi vi legger på oss bare vi ser på god mat :sukk: Mens mange mannfolk kan spise og spise uten at det gjør noen synlig forskjell. Jeg teller ikke kalorier lenger, da, men jeg passer på å ikke spise for mye. Kjedelig. Vel-dig kjedelig. Må begynne å trene mer styrke! Så kan jeg spise mer igjen. Mmmm, maaaat :hjerter:

Skrevet

Fordi enkelte kvinner er alt for opptatt av hvordan de ser ut, og klarer derfor ikke å nyte maten. Dette jaget med å være perfekt, og der man har litt problemer med å forstå at det ikke er noen som er det.

Hvorfor klarer menn å tenke annerledes?

• Liker 1
Skrevet

En klinisk pedagog er en som jobber med psykisk helsevern for barn og unge. BUP (barne og ungdomspsykiatrisk poliklinikk)er et eksempel på en arbeidsplass. Min store drøm var å bli psykolog, men hadde ikke gode nok karakterer fra vgs, så tar en liten omvei ;)

Du kommer til å bli en utmerket psykolog, og du passer til å jobbe med barn og unge.

Flink er du som ikke ga opp! :roser:

• Liker 1
Skrevet

Spørsmålet om å like alle: Nei, jeg liker ikke alle, men jeg kan være fryktelig naiv og stole på folk altfor lett. Så jeg forteller dem altfor mye om meg selv og tror de er bra folk, og så finner jeg ut at de er drittsekker altfor sent :sukk: Men på den andre siden kan jeg fint klare å bomme på folk også og mislike dem uten grunn - jeg trodde hun som kom til å bli bestevenninna mi var kjempearrogant, og så var hun bare sjenert.

Skrevet

Du kommer til å bli en utmerket psykolog, og du passer til å jobbe med barn og unge.

Flink er du som ikke ga opp! :roser:

Tusen takk :takke:

Skulle ønske jeg tok vgs litt mer alvorlig da jeg gikk der, men pytt pytt. Tror dette blir bra uansett :)

• Liker 1
Skrevet

Rainbow81: Hva er ditt favorittdyr, og hvorfor?

Jeg har tre! Som veksler litt om plassen. Aller best er nok hund. Jeg har elsket hunder siden jeg var liten. Det er noe med den tilliten man kan få, og den lykken en hund har i seg. Alt er toppers, alt er bra, det er så mye glede, takknemlighet og hengivenhet i en hund. Hadde golden fra jeg var 9-23, og skal kjøpe vofs igjen med kjæresten. Blir helt tussete bare jeg ser en hund, akkurat som babysjuke folk blir rundt babyer, hehe!

Og så kommer løver! Jeg syns de er utrolig flotte og majestetiske, og jeg har jobba med dem på et dyrereservat i Namibia. Da gikk vi turer med løver. De hoppa og løp rundt oss, klatra i trær og vi kunne hvile med dem som hodepute. De hadde blitt oppdratt av mennesker fordi de var foreldreløse, og ble etter hvert sakte vendt til å være ville igjen. Det å kose en løve er het utrolig fantastisk!! Savner dem veldig!

Og så hest, da. Men mest min egen, fordi hun er så snill, fin, god, og har gitt meg så utrolig mye i de snart 15 årene jeg har eid henne. :rodmer:

Oj, dette ble et langt svar!

Gjest JosefK78
Skrevet

Fordi enkelte kvinner er alt for opptatt av hvordan de ser ut, og klarer derfor ikke å nyte maten. Dette jaget med å være perfekt, og der man har litt problemer med å forstå at det ikke er noen som er det.

Hvorfor klarer menn å tenke annerledes?

Fordi vi vet at kvinner vil elske oss selv om vi ikke er perfekte, det samme gjelder kvinner men dere hører aldri på oss :)

• Liker 2
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg har tre! Som veksler litt om plassen. Aller best er nok hund. Jeg har elsket hunder siden jeg var liten. Det er noe med den tilliten man kan få, og den lykken en hund har i seg. Alt er toppers, alt er bra, det er så mye glede, takknemlighet og hengivenhet i en hund. Hadde golden fra jeg var 9-23, og skal kjøpe vofs igjen med kjæresten. Blir helt tussete bare jeg ser en hund, akkurat som babysjuke folk blir rundt babyer, hehe!

Og så kommer løver! Jeg syns de er utrolig flotte og majestetiske, og jeg har jobba med dem på et dyrereservat i Namibia. Da gikk vi turer med løver. De hoppa og løp rundt oss, klatra i trær og vi kunne hvile med dem som hodepute. De hadde blitt oppdratt av mennesker fordi de var foreldreløse, og ble etter hvert sakte vendt til å være ville igjen. Det å kose en løve er het utrolig fantastisk!! Savner dem veldig!

Og så hest, da. Men mest min egen, fordi hun er så snill, fin, god, og har gitt meg så utrolig mye i de snart 15 årene jeg har eid henne. :rodmer:

Oj, dette ble et langt svar!

Nå kjente jeg at jeg ble VELDIG misunnelig!

Skrevet

De som ikke gjør det ender opp som meg ...

Skrevet (endret)

Jeg er veldig lik deg :ler:

Hva slags vin liker du best?

Tysk Riesling fra Mosel og Rheingau, tørr, men sier ikke nei til en Spätläse til god ost.

Endret av Havbris

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...