Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da begynder vi med La Bohème!

Derefter har jeg lyst til å se Le Viili. Den har jeg aldrig sett på scenen.

Jeg er med - bare skaff billetter du så skal jeg fikse billige flybilletter!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke alt jeg har lyst til å fortelle om meg selv. Dette er vel ment å være en morsom, vittig, uhøytidelig tråd. Jeg vil ikke ødelegge noe.

Må bare si meg enig med deg Arabella. Jeg har virkelig stor respekt for alle dere her som svarer åpent og ærlig på alle spørsmålene dere får, men jeg håper at de som ikke har lyst til å utgi alle opplysninger ved seg selv også kan respekteres. :pls:

• Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet

Må bare si meg enig med deg Arabella. Jeg har virkelig stor respekt for alle dere her som svarer åpent og ærlig på alle spørsmålene dere får, men jeg håper at de som ikke har lyst til å utgi alle opplysninger ved seg selv også kan respekteres. :pls:

Takk, "Aldrisur". Dine ord varmet :).

• Liker 1
Skrevet

Aldrisur, om du først har en dårlig dag og blir litt sur, hvordan er du da? :)

• Liker 1
Skrevet

Giacomo. Foruten Obstfelder, finnes det for deg andre som kan ordens kunst og som beveger deg? Hva med Tor Ulven? Gir han gjenklang hos deg (om lest, selvfølgelig)?

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

nerdmedsverd er du gutt eller jente? :P og aldrisur kan du ikke plis si alderen din :D? blir så nysjerrig :3

Gutt

Skrevet

Aldrisur, om du først har en dårlig dag og blir litt sur, hvordan er du da? :)

Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare jeg Dokka. Du burde vel helst spurt de som er rundt meg i hverdagen. Men jeg tror ærlig talt at jeg ikke dårlige dager jeg.

Det har ikke vært sånn bestandig, du vet det går opp og ned i livet. Og de siste årene har det bare gått opp for meg - noe jeg setter umåtelig pris på - hver eneste dag.

Skrevet (endret)

Tor Ulven hører ikke med blandt mine absoludte favoritter, men det er ikke dårlig poesi. Ellers har jeg vel tidligere nevnt Stein Mehren. Jens Bjørneboes diktning er av noe varierende kvalitet, men mye er veldig bra. En periode var jeg opptatt av Kjell Erik Vindtorn (Triztan), men jeg klarte aldrig helt å trenge gjennom verkene hans. Tove Ditlevsen og Erik Knudsen skulde vel absoludt nevnes. Og Christian Dorph.

Vilhelm Krag og Otto Benzon er også gode.

I det sidste er jeg blitt grebet mere og mere av Göthes poesi.

edit: Jeg vil føye til vår elskede Henrik Wergeland, og den til alle tider festlige Johan Herman Wessel.

Endret av Giacomo_P
Skrevet

Spørsmål til Piper og til Raindrops:

Hva står i den siste essemess`en dere skrev og den dere fikk? :)

Det står i den jeg sendte: Har vært på besøk, ble litt sent snakkes i morgen. Natta vennen (til en venninne), og den jeg fikk var fra henne der det står: God natt vennen, sov godt, masse glad i deg

Hvem sender du flest sms-er til, og hvorfor?

Skrevet

Jeg lurer på hvor mange her som har tatt en utendørs dukkert i år? Og nei, utenlands og helårsbadere gjelder ikke.

Jeg badet i slutten av Mars, var deilig! Var også en russeknute..

AnonymBruker
Skrevet

Kan vi ikke, for å få med litt flere brukere - ikke bare stille spørsmål til mange av de samme hele tiden?

Tror muligens endel har sluttet å lese tråden fordi det bare er de samme som går igjen og igjen....

Men jeg kan begynne ett.

Mr. OMG: Er du like sympatisk i virkeligheten som du virker å være her - og hvor kommer dette fra?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det irriterer meg at det er et så tydelig hieraki på KG, og at det er så lett å se i tråder som denne.

• Liker 4
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare jeg Dokka. Du burde vel helst spurt de som er rundt meg i hverdagen. Men jeg tror ærlig talt at jeg ikke dårlige dager jeg.

Det har ikke vært sånn bestandig, du vet det går opp og ned i livet. Og de siste årene har det bare gått opp for meg - noe jeg setter umåtelig pris på - hver eneste dag.

Det var et svar jeg likte å høre, Aldrisur :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Det irriterer meg at det er et så tydelig hieraki på KG, og at det er så lett å se i tråder som denne.

Hvordan er dette hierarkiet bygget opp da, mener du? Og hvorfor er et tydelig i denne tråden?

Oppriktig nysgjerrighet altså, for jeg ser bare ikke hva du mener, jeg synes det er mange forskjelige som deltar her jeg :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Utdyp?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er dette hierarkiet bygget opp da, mener du? Og hvorfor er et tydelig i denne tråden?

Oppriktig nysgjerrighet altså, for jeg ser bare ikke hva du mener, jeg synes det er mange forskjelige som deltar her jeg :sjenert:

Syns du? Jeg ser de samme brukerne gå igjen og igjen, og de spør kun vennene sine om ting.

Hierarkiet er bygget opp på smisking, så klart. Og at man for all del må være hyggelige med de man vil at skal like en (de som allerede er godt kjent) , men man driter i de nye brukerne og gjester osv.

• Liker 1
Gjest Koala Lompa
Skrevet

Hvem som helst kan stille spørsmål her inne, så det er bare å sette igang :) Selvfølgelig er det en del brukere som er gjengangere men noen er da alltid mer aktive enn andre.

Jeg kan spørre deg ett spørsmål; hva tror du skal til for at du ikke lengre føler det er et hieraki her på KG?

Skrevet

Syns du? Jeg ser de samme brukerne gå igjen og igjen, og de spør kun vennene sine om ting.

Hierarkiet er bygget opp på smisking, så klart. Og at man for all del må være hyggelige med de man vil at skal like en (de som allerede er godt kjent) , men man driter i de nye brukerne og gjester osv.

Er ikke så lett å spørre gjester om ting, da, for da vet man ikke engang hvilket kjønn de er. Vanskelig å finne noe å spørre om da. Er ikke så rart det utarter seg til samtaler etter hvert, men jeg syns det er mange som har fått spørsmål her inne som ikke er så populære eller kjente! :) Det er riktignok mange som får mange spørsmål, men syns ikke det er noe tegn på at folk er på ulike popularitetsskalaer.

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

En slik tråd blir det man gjør den til. Om man ønsker spørsmål til andre enn de som har fått spørsmål så langt, så må man stille spørsmål. Jeg synes ikke noen her driter i nye brukere og gjester, og jeg synes det er gøy at også ABere bidrar med både spørsmål og svar. I tillegg er det faktisk ganske mange som har vært innom denne tråden, og det er ikke snakk om en fast vennegruppe. Men jeg synes det er litt trist at det er umulig å ha en slik tråd, uten at noen klager over hierarki, klikking eller ignorering av brukere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De spør jo stort sett de som dukker opp i tråden, sannsynligvis fordi det er lettere komme på et brukernavn du nettopp så i tråden, enn å komme på et helt tilfeldig et. De som er aktive i tråden vet man også at man får svar av, og da er det straks litt morsommere å spørre.

Selvsagt vil brukere med 5000 innlegg få flere spørsmål enn noen med 100, det er umulig å legge merke til alle inne på et stort forum som dette, men sjangsen øker jo jo mer aktiv du er.

Slutt å lag dårlig stemning, prøv å delta istedenfor.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...