Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vampen: :klem:

Nå føler jeg nesten litt fæl som kommer med spørsmål, siden jeg ikke vil tråkke i salaten eller virke frekk. :sjenert:

Vampen: Hvis du fikk valget mellom en rosa kokosnøtt og en blid banan, hvilken ville du ha valgt?

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Gjest Vampen
Skrevet

Vampen: Du trenger ikke svare på dette her, men døde barnet i magen din eller fødte du h*n?

Jeg har ikke noe problem med å snakke om det, men jeg vet ikke helt om tråden har godt av det. ;)

Bud: :klemmer:

Skrevet

nå ble det mye trist her i denne tråden :sukk:

Er det noen her som har opplevd noe fint idag? :)

Eller gjort noe fint for andre?

Datteren min lærte seg sånn skikkelig å åle seg bakover idag! :)

Gjest JosefK78
Skrevet

Silfen er du kav Bergenser eller innflytter

Gjest JosefK78
Skrevet

Datteren min lærte seg sånn skikkelig å åle seg bakover idag! :)

Hvilken nytte vil din datter få av å kunne åle seg bakover i fremtiden, med mindre hun blir politiker da

hilsen en som ikke har barn og synest de er rare

• Liker 2
Gjest Vampen
Skrevet

Vampen: :klem:

Nå føler jeg nesten litt fæl som kommer med spørsmål, siden jeg ikke vil tråkke i salaten eller virke frekk. :sjenert:

Vampen: Hvis du fikk valget mellom en rosa kokosnøtt og en blid banan, hvilken ville du ha valgt?

Altså, jeg håper ikke folk er redde for å komme med spørsmål til andre, eller meg, på grunn av dette. Det går som sagt greit, så kjør for all del på med spørsmål, det blir på ingen måte tatt ille opp. ;)

Og rosa kokosnøtt uten tvil, rosa er aldri feil!

:klemmer:

Skrevet

Hvilken nytte vil din datter få av å kunne åle seg bakover i fremtiden, med mindre hun blir politiker da

hilsen en som ikke har barn og synest de er rare

Vel, hun har ikke nevneverdig nytte av å suge på tærne sine heller, men vi blir likevel henrykt hver gang hun gjør noe nytt. Åle seg bakover = Et skritt lenger vekk fra å være en melsekk som bare gulper,bæsjer og gråter, og et skritt nærmere å faktisk bli "et menneske". :jepp:

• Liker 3
Skrevet

Altså, jeg håper ikke folk er redde for å komme med spørsmål til andre, eller meg, på grunn av dette. Det går som sagt greit, så kjør for all del på med spørsmål, det blir på ingen måte tatt ille opp. ;)

Og rosa kokosnøtt uten tvil, rosa er aldri feil!

:klemmer:

Jeg liker det jeg leser. :sjarmor:

Niennas: Du har blitt dømt til døden, men får får to alternativer som gjør at du kan unnslippe døden. Å ligge med Kong Harald eller amputere et bein uten bedøvelse eller annen smertelindring. Hva velger du?

AnonymBruker
Skrevet

Eller gjort noe fint for andre?

Jeg hjalp en eldre kvinne over gaten. Egentlig så er det jo en selvfølgelig ting å gjøre, men det føles likevel godt å hjelpe sine medmennesker... :)

Gjest JosefK78
Skrevet

Vel, hun har ikke nevneverdig nytte av å suge på tærne sine heller, men vi blir likevel henrykt hver gang hun gjør noe nytt. Åle seg bakover = Et skritt lenger vekk fra å være en melsekk som bare gulper,bæsjer og gråter, og et skritt nærmere å faktisk bli "et menneske". :jepp:

Åh skulle ønske det var alt som skulle til for å imponere noen som voksen også :)

Skrevet

Jeg liker det jeg leser. :sjarmor:

Niennas: Du har blitt dømt til døden, men får får to alternativer som gjør at du kan unnslippe døden. Å ligge med Kong Harald eller amputere et bein uten bedøvelse eller annen smertelindring. Hva velger du?

Lett Kong Harald! I mørket er alle katter grå ;)

I tillegg ville det vært en skikkelig tøff historie å fortelle på fylla :sjarmor:

• Liker 1
Skrevet

Åh skulle ønske det var alt som skulle til for å imponere noen som voksen også :)

Kanskje du prøver for hardt? Neste gang du møter noen du vil imponere, sleng deg på magen og ål deg bakover. Kanskje det er alt som skal til? ;)

• Liker 2
Skrevet

*Åh bildene Niennas*! :ler: Neida, han er sikkert så koselig så. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hjalp en eldre kvinne over gaten. Egentlig så er det jo en selvfølgelig ting å gjøre, men det føles likevel godt å hjelpe sine medmennesker... :)

Hvor gammel var denne eldre damen, 45? :skratte:

Gjest JosefK78
Skrevet

Kanskje du prøver for hardt? Neste gang du møter noen du vil imponere, sleng deg på magen og ål deg bakover. Kanskje det er alt som skal til? ;)

Vel viss du har sett meg full så vet du at jeg har prøvd det mange ganger uten hell, en gang prøvde jeg til og med å sjekke opp en dame liggende på fortauet

Skrevet

Yvonne: Hva velger du av

1. Måtte starte grunnskole, og all videre- og høyereutdanning på nytt? eller

2. måtte være lam fra halsen og ned resten av livet?

Skrevet

Vel viss du har sett meg full så vet du at jeg har prøvd det mange ganger uten hell, en gang prøvde jeg til og med å sjekke opp en dame liggende på fortauet

Du har tydeligvis aldri møtt meg :klemmer: Jeg skal bli helt i ekstase over hvor flink du er hvis vi en gang møtes! :)

Gjest HunterLady
Skrevet

HL: Hvor lenge var du sammen med barnefaren før du ble gravid? Var det planlagt?

Vi var ikke sammen da jeg ble gravid, og det var overhodet ikke planlagt :)

Mortem: Jeg leier for en dyr sum... :/

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel var denne eldre damen, 45? :skratte:

Hehe, litt nærmere 85 eller over, vil jeg tro. Trafikklysene her skifter veldig fort, og hun hadde en rullator og masse bæreposer, så da måtte jeg trå til og ta handleposene for henne.

Hva er "eldre" for deg, forresten? For meg er de over 70 "eldre".

Er interessert i å høre din def. av eldre folk :gjeiper:

Skrevet

HL: Så han du bodde sammen med var ikke pappaen til ungen din?

(Uff, nå graver jeg fælt :sjenert: Du trenger ikke å svare!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...