Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

Det lurer jeg også på.

Det var da svært til mas, da!!! (jvf. reklamen på tv)

Hvilken interesse har dere av å vite det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette var snilt og hyggelig gjort av deg. Det er ikke så greit å være gammel og skrøpelig når man må ut i butikker. Som du sier, skifter trafikklysene ofte så fort at til og med normalt spreke må lange ut skikkelig for å komme over gaten.

Jeg kan til dels være enig med deg i din definisjon av aldersinndeling. I våre dager blir jo ingen "gamle". Det er som et skjellsord å regne, men jeg våger meg til allikevel å synes at fra 85 år og oppover er folk gamle.

Aw, takk, følte meg litt latterliggjort av en eller annen AB.

Ellers lurer jeg egentlig på hvordan man kan oppfatte ordet "gammel" som et skjellsord, jeg har da alltid oppfattet det ordet som ganske kurant - at det beskriver en person, og hvor langt vedk. er kommet i livsløpet. Ikke noe skjellsord?

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Aw, takk, følte meg litt latterliggjort av en eller annen AB.

Ellers lurer jeg egentlig på hvordan man kan oppfatte ordet "gammel" som et skjellsord, jeg har da alltid oppfattet det ordet som ganske kurant - at det beskriver en person, og hvor langt vedk. er kommet i livsløpet. Ikke noe skjellsord?

Det var jeg som skrev det innlegget, mente bare å erte :). Det er mange unge som synes folk i 40-årene er gamle. Det var ikke meningen å være anonym altså, kom vel tilfeldigvis borti det feltet.

Gjest NozMonster
Skrevet

Det var da svært til mas, da!!! (jvf. reklamen på tv)

Hvilken interesse har dere av å vite det?

...det var da ikke noe særlig trivelig svar Arabella :/

Gjest Eurodice
Skrevet

Huff da, sånn kan det gå når jeg bare mener å være morsom :(.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var jeg som skrev det innlegget, mente bare å erte :). Det er mange unge som synes folk i 40-årene er gamle. Det var ikke meningen å være anonym altså, kom vel tilfeldigvis borti det feltet.

Ingen fare, jeg kommer selv borti den knappen stadig og vekk, så ikke tenk på det :)

Og for å ikke spore av tråden: hva er det verste du har lest her på KG?

AnonymBruker
Skrevet

Vel, hun drepte hele tråden med det svaret :(

Gratulerer? Eller ikke?

Skrevet

Dette er jo ein tråd der ein kan spørre om alt mogleg, Arabella. Eg greier meg jo veldig fint utan at dei eg spør om noko, svarar, eg ligg ikkje vaken om natta liksom ;) Ser på dette som ein artig tråd der ein kan spørre om ting ein kanskje har lurt på lenge, eller berre heilt meiningslause ting. Eg lurte på kva du hadde studert (eller om du har studert noko) fordi eg synest du verkar som ei oppegåande dame, rett og slett.

• Liker 2
Skrevet

Rainbow; jeg syns det er så fint at du er så åpen om homofili og tar deg tid til å svare på alle teite spørsmål og problemstillinger. Jeg lurer på om det er EN ting du kunne endre til fordel for homofile og lesbiske i dagens samfunn, hva ville det være?

Awww, så koselig at du syns det! Har ikke alltid vært like åpen og avslappa, så det er veldig fint å kunne være det!

Jeg ville gjort sånn at absolutt alle syns det var helt greit, normalt og uproblematisk å være homo. Så hadde ingen trengt å komme ut noen gang, og folk hadde sluppet å bli utsøtt av familien sin eller tvangsgifta eller levd i skjul i frykt for å bli drept. Alle kunne bare våkne en dag og se på homofilie som like vanlige i samfunnet som heterofile. Heldigvis skjer de verste tingene ikke i vårt samfunn, selv om bibelbeltet nok har utstøtt en god andel homofile.

Hmm, dette ble veldig seriøst.

For egen del ville en sånn endring ført til at jeg kunne kyssa og leid på gata uten å tenke etter om noen stirrer, og jeg kunne presentert kjæresten på en fest med mange ukjente uten å risikere å måtte svare på spørsmål om sexlivet vårt når folk får litt promille! :fnise:

Gjest SummerJudith
Skrevet

nerdmedsverd er du gutt eller jente? :P og aldrisur kan du ikke plis si alderen din :D? blir så nysjerrig :3

Skrevet

Giacomo. P: har du sett Puccini opera på La Scala?

Skrevet

Giacomo. P: har du sett Puccini opera på La Scala?

Jeg vil ikke skrive nei - jeg vil skrive ikke enda.

Vil du være med?

Skrevet

Jeg vil ikke skrive nei - jeg vil skrive ikke enda.

Vil du være med?

Jeg blir med og du kan bestemme hvilken Puccini opera vi ser først! Jeg er en "håpløs" romantiker når det gjelder opera så om vi holder oss til Puccini i første omgang er jeg fornøyd. Hvis du ser avataren min så skjønner du sikkert at jeg simpelthen elsker La Boheme!

• Liker 1
Skrevet

nerdmedsverd er du gutt eller jente? :P og aldrisur kan du ikke plis si alderen din :D? blir så nysjerrig :3

Aaleyah, din lille nysgjerrigper. Du skulle ha et nick som het Aldrigimeg du - send en PM, så skal jeg vurdere å svare på spørsmålet ditt.

Skrevet

Da begynder vi med La Bohème!

Derefter har jeg lyst til å se Le Viili. Den har jeg aldrig sett på scenen.

Gjest Eurodice
Skrevet

Det er ikke alt jeg har lyst til å fortelle om meg selv. Dette er vel ment å være en morsom, vittig, uhøytidelig tråd. Jeg vil ikke ødelegge noe.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det lurer jeg også på.

Jeg også. Altså på hva slags utdannelse Belladonna har.

Gjest SummerJudith
Skrevet

Aaleyah, din lille nysgjerrigper. Du skulle ha et nick som het Aldrigimeg du - send en PM, så skal jeg vurdere å svare på spørsmålet ditt.

haha kult nick :P gjett om jeg skal for jeg skal finne det ut (:

• Liker 1
Skrevet

Cathrine88: Fordi hun også er awesome.

Juhu, jeg er invitert på fest! :hoppe: Veldig hyggelig og det høres ut som en interessant gjeng. :skaal:

Cathrine88, uten tvil! Hun er morsom, og jeg tror vi har en del sammenfallende.. interesser. :lur:

You know it, Vampis! Du ville vært mitt ONS-valg også, selv om jeg mistenker at vi ville endt opp med å gifte oss - med eller uten matchende prinsessekjoler. :yvonne:

Raindrops, Cathrine88, Muesli og AnitaB: hva er det skumleste og det minst skumle med dere? :fnise:

Det skumleste er at jeg har to livsfarlige vakthunder på seks kilo hver, som stort sett bare vil leke, eller ligge på fanget og bli klødd bak ørene. Og en diger, lodden vaktkatt som også helst vil ligge på fanget. Jeg er med andre ord ikke så veldig skummel av meg.

Jeg blir veldig sint når jeg først blir det - kanskje det er litt skummelt? Også har jeg en løve som profilbilde. :jepp:

Det minst skumle? Hmm, jeg smiler visstnok veldig mye. Og ikke sånn Dexter-/seriemordersmil, tror jeg. :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...