Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har det, idag, faktisk. Ja, det var bikkjekaldt og ikke så fint som det så ut før jeg hoppet oppi :gjeiper:

Jeg fryser bare ved tanken. Vi badet ute i går, men i oppvarmet sjøvann, så det gjelder ikke. Da var det åtte grader i sjøen, og noen badet. Gærninger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på hvor mange her som har tatt en utendørs dukkert i år? Og nei, utenlands og helårsbadere gjelder ikke.

Hell no. Etter tre år i Spania hadde jeg aldri klart å våge meg ut i vannet her i istappland. Er det under 24 grader, må jeg fysisk dyttes ut (men ikke uten konsekvenser), eller eventuelt bli overtalt gjennom veddemål :nigo:

Nytt spørsmål til alle:

La oss si at du skulle bli en superhelt, og at du kunne velge mellom tre superkrefter:

1. Å kunne lese andres tanker bevisst.

2. Ha en superhjerne uten begrensninger, hvor du for eksempel kunne lære deg et hvilket som helst språk/pensum/stoff/formel eller knekke en hvilken som helst kode på få minutter.

3. Å kunne løpe en hvilken som helst strekning på noen få sekunder uten å bli sliten, og derfor aldri trenge å ta fly eller kjøre bil igjen.

Høhø, jeg har overhodet ikke sett på No Ordinary Family :engel: Hva ville dere valgt og hvorfor?

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Er det bare jeg som er veldig lei av å lese kommentaren "Ta deg en bolle" i diverse tråder her inne????

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som er veldig lei av å lese kommentaren "Ta deg en bolle" i diverse tråder her inne????

Ja. Det finnes så mye annet å irritere seg over.

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Hell no. Etter tre år i Spania hadde jeg aldri klart å våge meg ut i vannet her i istappland. Er det under 24 grader, må jeg fysisk dyttes ut (men ikke uten konsekvenser), eller eventuelt bli overtalt gjennom veddemål :nigo:

Nytt spørsmål til alle:

La oss si at du skulle bli en superhelt, og at du kunne velge mellom tre superkrefter:

2. Ha en superhjerne uten begrensninger, hvor du for eksempel kunne lære deg et hvilket som helst språk/pensum/stoff/formel eller knekke en hvilken som helst kode på få minutter.

3. Å kunne løpe en hvilken som helst strekning på noen få sekunder uten å bli sliten, og derfor aldri trenge å ta fly eller kjøre bil igjen.

Høhø, jeg har overhodet ikke sett på No Ordinary Family :engel: Hva ville dere valgt og hvorfor?

Superhjerne, definitivt!

• Liker 1
Skrevet

Nytt spørsmål til alle:

Å lese andres tanker kan jeg nesten allerede, jeg vil ikke vite stort mer enn det man forteller meg.

Et liv uten å trenge kjøre bil? Uaktuelt.

Jeg velger den hjernen, jeg.

Skrevet

Faen da. Jeg hadde tenkt å velge hjernen.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg hadde også tenkt til det, men så begynte jeg å tankespinne... tenk hvor kjedelig verden ville vært hvis man kunne absolutt alt? Hvis man aldri mer hadde trengt å jobbe for noe, ville man jo heller aldri hatt noen utfordringer i livet. Det høres veldig kjedelig ut i lengden. Samtidig ville man jo sluppet å stryke på matteeksamen, så hey...

Jeg ville valgt superfart! Da ville ingenting vært et tiltak, jeg kunne dratt på ferie hvor som helst og kommet tilbake før sola gikk ned, og jeg kunne dukket opp på 5 sekunder hvis noen trengte meg :nigo:

Endret av OhSerendipity
  • Liker 2
Skrevet

Men så mye som finnes i verden, så hadde det jo alltid vært utfordringer.

AnonymBruker
Skrevet

Nytt spørsmål til alle:

På spørsmål 3, kan man ha med folk da? Altså leie hender med to venner, og de blir med på tur i reserfart?

Men tror allikevel jeg ville valgt superhjernen. Har eksamen i morgen, ligger dårlig an, og kunne virkelig trengt den hjernen :sukk:

Skrevet

Men så mye som finnes i verden, så hadde det jo alltid vært utfordringer.

Klart det, men nå tenkte jeg mer på utfordringer i form av studier/utdanning, generell kunnskap, språk osv. Livet har selvfølgelig nok av utfordringer i seg selv, og jeg mente heller ikke å si noe annet :)

På spørsmål 3, kan man ha med folk da? Altså leie hender med to venner, og de blir med på tur i reserfart?

La oss si at man kan det! :popcorn:

Gjest NozMonster
Skrevet

Buzmonsterbarn?

Tja, hva er intensjonen...

Du virker veldig trivelig og folkelig, sett bort fra tatoveringene dine.. (som egentlig er litt søte)

:skratte:

Tror du det barnet hadde blitt pent Bud?

tusen takk for så fine ord :)

spm nr 2- hvorfor synes du ikke tatoveringene min er trivelige? :)

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Spørsmål til Piper og til Raindrops:

Hva står i den siste essemess`en dere skrev og den dere fikk? :)

Endret av NozMonster
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Nytt spørsmål til alle:

Det siste alternativet, helt klart! :)

Å ha superhjerne må være kjedelig, da må man jo ikke tenke selv lengre da. Og jeg har ingen ønsker om å lese andres tanker.

Gjest Raindrops
Skrevet

Spørsmål til Piper og til Raindrops:

Hva står i den siste essemess`en dere skrev og den dere fikk? :)

Skulle øsnke jeg hadde et mer spennende svar :gjeiper:

Meg: Skolen? Sittet på bib.

Hun: Er der om 5.

Hva står det i din?

• Liker 1
Skrevet

Nytt spørsmål til alle:

Jeg ville gått for superhjerne, fordi det ville blitt for slitsomt å lese alle andre sine tanker, og jeg har ikke sett på det som et problem å fly eller kjøre bil. Men jeg tror superhjerne ville blitt slitsomt også, og en smule kjedelig i lengden :ler:

Gjest Bandit
Skrevet

Nei, men det er visstnok god underholdning for de rundt meg.

Bændit: pult nyss?

Nei, det begynner å strekke seg mot 6 måneder nå. Hva med deg?

Skrevet

Bandit: har du transam?

AnonymBruker
Skrevet

Wildthing:

Du er kjekk, er du singel?

Gjest Bandit
Skrevet

Bandit: har du transam?

I wish... Sliten Opel er nærmere sannheten dessverre. Hva er den råeste bilen du har satt din fot i?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...