Gjest HunterLady Skrevet 20. mai 2012 #1121 Skrevet 20. mai 2012 Du har jo da lært noe veldig viktig, som du kan ta med deg videre i livet. En stor klem til deg Hva var den største utfordringen med å komme deg ut av det miljøet? Å kutte alle bånd til de vennene jeg hadde i miljøet. Var noen jeg var veldig glad i. Men for å redde min egen ræv, så måtte det bli slik. Tenker likevel på noen av de ganske ofte og håper (selv om det er naivt) at de kommer seg ut en dag. Det triste med slike miljøer er at alt ille som kan skje med deg her i verden, skjer dobbelt så ofte i slike miljøer. Finnes ikke ord for å beskrive alle triste skjebner jeg har vært vitne til. Også måtte jeg flytte veldig langt vekk fra alt og alle. Er til tider veldig tungt å være så langt vekk fra familien min. -- Anywhooos. Piper: Hva er det verste du har gjort mot noen? 2
Sequax Skrevet 20. mai 2012 #1122 Skrevet 20. mai 2012 Etter å ha skumlest her foreslår jeg at dere bytter tittel til "den store flørtetråden".... 6
Sequax Skrevet 20. mai 2012 #1123 Skrevet 20. mai 2012 Eventuelt: "Spør en bruker - er det noen som vil ligge med meg?" 3
TheHairyToothfairy Skrevet 20. mai 2012 #1124 Skrevet 20. mai 2012 Eventuelt: "Spør en bruker - er det noen som vil ligge med meg?" ikke i kveld. åh, sorry. trodde du spurte. 1
Gjest Cosette Skrevet 20. mai 2012 #1125 Skrevet 20. mai 2012 Eventuelt: "Spør en bruker - er det noen som vil ligge med meg?" Jeg har allerede forsøkt. Fikk nei.
Gjest + Carnage + Skrevet 20. mai 2012 #1126 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Jeg har et questiones til alle her, vil noen ha klem? Jeg har allerede forsøkt. Fikk nei. Game over - please try again Endret 20. mai 2012 av + Carnage +
Sequax Skrevet 20. mai 2012 #1127 Skrevet 20. mai 2012 ikke i kveld. åh, sorry. trodde du spurte. Jeg har allerede forsøkt. Fikk nei. Du kan få en aldri så liten av meg, som plaster på såret? Jeg har et questiones til alle her, vil noen ha klem? Jeg kan godt ta en nattaklem!
Piper Skrevet 20. mai 2012 #1128 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Å kutte alle bånd til de vennene jeg hadde i miljøet. Var noen jeg var veldig glad i. Men for å redde min egen ræv, så måtte det bli slik. Tenker likevel på noen av de ganske ofte og håper (selv om det er naivt) at de kommer seg ut en dag. Det triste med slike miljøer er at alt ille som kan skje med deg her i verden, skjer dobbelt så ofte i slike miljøer. Finnes ikke ord for å beskrive alle triste skjebner jeg har vært vitne til. Også måtte jeg flytte veldig langt vekk fra alt og alle. Er til tider veldig tungt å være så langt vekk fra familien min. -- Anywhooos. Piper: Hva er det verste du har gjort mot noen? En stor klem til deg, og kan forstå hvor vanskelig det må være å bytte miljø. Er jo på en måte det vi har gjort også, selv om det ikke er helt på samme måte for meg. Men det står stor respekt av at du har klart det Hmm, det verste jeg har gjort mot noen hmm Det må være da jeg skulle ut av et veldig dårlig forhold, og var for feig til å si det rett ut. Jeg valgte å late som jeg hadde vært utro, for jeg visste at han aldri ville akseptere dette. Jeg var aldri utro, men følte meg som en dritt da han liksom fant et brev jeg hadde skrevet til en kollega av meg der jeg hadde beskrevet mine følelser for han. Det er ingen unnskyldning at jeg var mentalt ødelagt etter fire år med psykisk "terror", for jeg ser i dag at jeg burde gått selv. Men jeg var rett og slett ikke tøff nok på den tiden. Jeg har til dags dato ikke fortalt han sannheten, og føler vel det blir helt feil å gjøre. Men valgene man tar kan man ikke gjøre om på, og det man lærer underveis er det som er viktig for det former en til å bli et bedre menneske. Hva er det beste du har opplevd, forutenom å få barn? Endret 20. mai 2012 av Piper
Piper Skrevet 20. mai 2012 #1129 Skrevet 20. mai 2012 Jeg har et questiones til alle her, vil noen ha klem? Game over - please try again En klem er alltid godt å få Liker du å gi klemmer til mennesker i rl også?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #1130 Skrevet 20. mai 2012 Jeg har et questiones til alle her, vil noen ha klem? Uff, nei, å få klemmer er alltid skummelt - så sitter på sidelinjen og ser på at du deler ut klemmer til folk som vil ha:)
Gjest + Carnage + Skrevet 20. mai 2012 #1131 Skrevet 20. mai 2012 (endret) En klem er alltid godt å få Liker du å gi klemmer til mennesker i rl også? Jaja klemmer er bare koselig Uff, nei, å få klemmer er alltid skummelt - så sitter på sidelinjen og ser på at du deler ut klemmer til folk som vil ha:) :klemmer: :) Endret 20. mai 2012 av + Carnage +
Gjest NozMonster Skrevet 20. mai 2012 #1132 Skrevet 20. mai 2012 Noz: Kan jeg få spandere middag på deg en dag? what? hehehe... du bor jo 30 mil unna jo? vi holdt jo på å havne på samme KG-treff, så om det skjer så. Noz: Lagt deg? nope Jeg lurer veldig på hvorfor Bud har fått 5 plusser på innlegget hvor han ba meg på middag? hehee... dere som plussa- kan ikke dere si hva dere mente med det?
Kråkesaks Skrevet 20. mai 2012 #1133 Skrevet 20. mai 2012 what? hehehe... du bor jo 30 mil unna jo? vi holdt jo på å havne på samme KG-treff, så om det skjer så. nope Jeg lurer veldig på hvorfor Bud har fått 5 plusser på innlegget hvor han ba meg på middag? hehee... dere som plussa- kan ikke dere si hva dere mente med det? Det virket bare koselig. Hvorfor sover du ikke nå?
Chanque Skrevet 20. mai 2012 #1134 Skrevet 20. mai 2012 Jeg har et questiones til alle her, vil noen ha klem? Du skal få en herfra også.
Gjest NozMonster Skrevet 21. mai 2012 #1135 Skrevet 21. mai 2012 (endret) Det virket bare koselig. Hvorfor sover du ikke nå? heheee, ja- vil du også være med, så kan vi dele den ene middagen Bud spanderer? jeg sover ikke fordi... fordi..hmm? rett og slett fordi jeg ikke har sovnet enda! Litt for mange tanker i hodet og litt for mange bekymringer ang mennesker rundt meg og/eller som jeg bryr meg om. Endret 21. mai 2012 av NozMonster
Kråkesaks Skrevet 21. mai 2012 #1136 Skrevet 21. mai 2012 Hvis dere tar middagen i Bodø er jeg med. Hva vil du spise?
Kråkesaks Skrevet 21. mai 2012 #1137 Skrevet 21. mai 2012 Yellow Taxi: Jeg mener å ha lest at du giftet deg da du var 18 år. Hva tenker du om det nå? Var du moden og klar for voksenlivet?
Gjest Bud Skrevet 21. mai 2012 #1138 Skrevet 21. mai 2012 what? hehehe... du bor jo 30 mil unna jo? vi holdt jo på å havne på samme KG-treff, så om det skjer så. nope Jeg lurer veldig på hvorfor Bud har fått 5 plusser på innlegget hvor han ba meg på middag? hehee... dere som plussa- kan ikke dere si hva dere mente med det? Nei nei nei, det gjør jeg ikke, 10 mil kanskje... Folk plusser for at det høres koselig ut veit du heheee, ja- vil du også være med, så kan vi dele den ene middagen Bud spanderer? jeg sover ikke fordi... fordi..hmm? rett og slett fordi jeg ikke har sovnet enda! Litt for mange tanker i hodet og litt for mange bekymringer ang mennesker rundt meg og/eller som jeg bryr meg om. Akkurat, så det er der lista ligger :gjeiper:
Niennas Skrevet 21. mai 2012 #1139 Skrevet 21. mai 2012 Ti mil er jo ingenting, NozMonster Jeg stemmer på at du lar Bud spanderer middag på deg! Man sier aldri nei takk til gratis mat 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå