Gjest Bandit Skrevet 20. mai 2012 #1021 Skrevet 20. mai 2012 Jeg foretrekker viner fra Haut-Médoc, hvis det kun skal nydes uden mad. Ellers er Rhôneviner en gjenganger her i huset. Chianti, Barolo og Amarone er også favoritter. Ellers er jeg glad i Chablis og Sancerre, og går selvsagt ikke av veien for Champagne. Amarone er en favoritt her også. Sammen med Brunello.
Casall Skrevet 20. mai 2012 #1022 Skrevet 20. mai 2012 Imli: Hvor gammel er du? Var barna dine planlagt? Har du et godt forhold til barnefar?
Gjest imli Skrevet 20. mai 2012 #1024 Skrevet 20. mai 2012 Imli: Hvor gammel er du? Var barna dine planlagt? Har du et godt forhold til barnefar? 26 ja og nei ja
Gjest imli Skrevet 20. mai 2012 #1025 Skrevet 20. mai 2012 No som samtalen er inne på alkohol, føler eg for å skape litt motvekt, så eg spør alle dei som drikk te ofte/dagleg - kva er din favoritt-te og kvifor?
skruf Skrevet 20. mai 2012 #1026 Skrevet 20. mai 2012 Jeg er veldig glad i Pukka sin vanillachai te, og en fra samme merke som heter night time. Vet ikke hvorfor, men de er bare gode. Night time har blitt en vane å drikke om kveldene:-)
Gjest Bandit Skrevet 20. mai 2012 #1027 Skrevet 20. mai 2012 Bandit: Whisky eller konjakk? Det er lite som slår en real cognac etter et bedre måltid. En god whisky er heller ikke å forakte, men det er noe med den cognacen i kosestolen etter et bedre måltid. Må bare innrømme det. Hva med deg? Likte også at du kalte det whisky i stedet for whiskey. Var det bevisst?
Gjest imli Skrevet 20. mai 2012 #1028 Skrevet 20. mai 2012 Jeg er veldig glad i Pukka sin vanillachai te, og en fra samme merke som heter night time. Vet ikke hvorfor, men de er bare gode. Night time har blitt en vane å drikke om kveldene:-) Ikkje smakt Kor kjøper du desse? Er alltid ute etter nye smakar
Gjest Bud Skrevet 20. mai 2012 #1029 Skrevet 20. mai 2012 Slik grønn te er godt, ser ut mini tiurbæsj på grønn metallboks... Drikker ikke te, men spiser slike te-greier hver eneste morgen, må ha det, bare MÅ HA DET!!
Mermaid Blues Skrevet 20. mai 2012 #1030 Skrevet 20. mai 2012 Spørsmål til alle: Hva er din favorittsang? Placebo - The Bitter End HedvigR: Er det mest Les Mis som gjelder eller liker du andre musicals også? Hvis ja, hvilke?
Mermaid Blues Skrevet 20. mai 2012 #1031 Skrevet 20. mai 2012 Det er lite som slår en real cognac etter et bedre måltid. En god whisky er heller ikke å forakte, men det er noe med den cognacen i kosestolen etter et bedre måltid. Må bare innrømme det. Hva med deg? Likte også at du kalte det whisky i stedet for whiskey. Var det bevisst? Dette sier meg at du foretrekker skotsk - har du en favoritt single malt? Hvilken?
Gjest Tekola Skrevet 20. mai 2012 #1032 Skrevet 20. mai 2012 No som samtalen er inne på alkohol, føler eg for å skape litt motvekt, så eg spør alle dei som drikk te ofte/dagleg - kva er din favoritt-te og kvifor? Yogi Lotus. Den er søt nok i seg selv og jeg kan la posen ligge i uten at den blir bitter
skruf Skrevet 20. mai 2012 #1033 Skrevet 20. mai 2012 Ikkje smakt Kor kjøper du desse? Er alltid ute etter nye smakar Jeg kjøpte de på helsekost, men ser og at Apotek1 har tatt inn Pukka. Har og en fra Pukka som heter 3 ginger, altså det er 3 forskjellige sorter ingefær i den. Den varmer skikkelig bra! Søsteren min er endel plaget med uren hud, og hun drikker en te fra Pukka som heter detox, og hun synes den hjelper. Eller var det refresh den het.......husker ikke helt!
HedvigR Skrevet 20. mai 2012 #1034 Skrevet 20. mai 2012 HedvigR: Er det mest Les Mis som gjelder eller liker du andre musicals også? Hvis ja, hvilke? Jeg elsker musikaler :D Jeg liker ikke ALT som er en musikal, men veldig mye av det Mine favoritter bortsett fra Les Mis er Jesus Christ Superstar, Cats, My Fair Lady, Phantom of the Opera, Oliver... Også likte jeg veldig godt Hairspray da jeg så den på West End, men filmene ikke like godt.
Gjest JosefK78 Skrevet 20. mai 2012 #1035 Skrevet 20. mai 2012 Yorkshire tea med litt melk og to sjeer med sukker
Strange Doll Skrevet 20. mai 2012 #1036 Skrevet 20. mai 2012 Ikkje smakt Kor kjøper du desse? Er alltid ute etter nye smakar Pukka har en som smaker lakrisaktig. Den er kjempegod!
Gjest Koala Lompa Skrevet 20. mai 2012 #1037 Skrevet 20. mai 2012 (endret) No som samtalen er inne på alkohol, føler eg for å skape litt motvekt, så eg spør alle dei som drikk te ofte/dagleg - kva er din favoritt-te og kvifor? Te fra Nordqvist,og da aller helst denne Mange friske smaker. Endret 20. mai 2012 av Koala Lompa
Dragonfly84 Skrevet 20. mai 2012 #1038 Skrevet 20. mai 2012 No som samtalen er inne på alkohol, føler eg for å skape litt motvekt, så eg spør alle dei som drikk te ofte/dagleg - kva er din favoritt-te og kvifor? Jeg liker Voyage Indian Chai og Tepalassets Fleur de Geisha veldig godt Den første er svart te som har spennende krydder, blir litt som en slags flytende pepperkake, og den andre er en søt og frisk grønn te. Begge er veldig nam 1
Piper Skrevet 20. mai 2012 #1039 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Bud har forstått det slik at du er gift, og håper jeg ikke har tatt helt feil der Men hva setter du mest pris på med din kone? Endret 20. mai 2012 av Piper
Gjest Cosette Skrevet 20. mai 2012 #1040 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Då lurar eg på om dei andre AB spurte - altså Cosette, Hedvig, Søgni og Yes2Yes - har opplevd å få PM'ar med grove kommentarar, flørting eller tilbod om diverse dates (i form av alt frå one night stand til ekteskap)? Jeg har mottatt noen slibrige PM-er som jeg antar blir sendt rundt til halve forumet. Disse teller vel egentlig ikke. Så har jeg også opplevd å få noen hyggelige PM-er, men kanskje ikke direkte dateinvitasjon. Og ihvertfall ikke one night stand-invitasjon eller frieri. Jeg skriver ikke så veldig mye om sex her inne, ihvertfall ikke om mitt eget sexliv og egne preferanser, så kanskje jeg ikke oppfattes som så veldig åpen for slikt, jeg vet ikke. Jeg spør deg: Har du vært fristet til å sende noen en PM av romantisk/seksuell karakter? Cosette: Hva studerer du/hva har du studert? Jeg synes du er fascinerende, og har veldig sansen for deg, og jeg har laget meg et bilde i hodet på hva du driver med, hadde vært gøy å høre om jeg har rett eller er helt på bærtur. Jeg lurer, som Kisskissbangbang-hva enn hun nå heter igjen på Hva Cosette studerer og/eller jobber med, jeg? Jeg har litt behov for å plassere et par ting der rent logisk. Edit: Følte det ble veldig mye personlig informasjon om meg i ett innlegg, så jeg fjernet det. Endret 26. mai 2012 av Cosette
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå