Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Bandit
Skrevet

Nå er jeg over 30 da, men i mine øyner er det akkurat en sånn mann kvinner egentlig vil ha:-) Jeg rotet litt rundt med såkalte "spennende" gutter i mine yngre dager, hadde en slags forestilling om hvordan den "perfekte"mannen skulle være.... men så traff jeg en helt annen type, og da gikk det opp et lys for meg:-) Han er akkurat like tullerusk som meg og deler de samme interessene:-) Vi drar på jakt sammen, fisker, opplever verden........og kan bare sløve sammen hjemme i sofaen og se Death Proof:-D

Takker for komplimangen iht bildetråden:-D Godt å høre når man er, nesten, 36 år :rodmer: Og takker for at du liker meningene mine!

Stå på Bandit, har sansen for deg!!

Jeg blir glad for å lese slike historier. Om å treffe den rette. Det beviser at det faktisk er en mulighet. Så en gang blir det kanskje meg. Men frem til da har jeg bestemt meg for å ha det moro som singel. :fnise:

Jeg har sansen for deg og, helt klart. Og synes selvsagt mannen din er heldig som fy! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo bidratt med masse interessant her inne. Liker å lese om dine reiser. :) Har du reist mye i Norge også? Hvor kommer du fra, og hvilket sted i Norge er din favoritt?

Har ikke reist så mye i Norge........(eller jo, endel, har vært i masse i Trondheim, Kristiansand, Sogndal, Kaupanger, Bergen, Sunnmøre, Oslo, Tromsø, Hamar, Lom (regelmessig på Galdhøpiggen), Tønsberg, Kolboten, Valdres............)..

Jeg er veldig glad i å reise! Sparer penger igjennom hele året for å reise, så vi bor enkelt og lever billig for å bruke pengene på opplevelser. Som jeg har skrevet tidligere så er Afrika endel av hjertet mitt, så jeg reiser dit hvert år for å jobbe, da må jeg ta fri uten lønn, så det koster endel.

Ellers så har jeg forelsket meg i Kreta, så vi reiser dit hvert år.

Hvor jeg bor hen vil jeg ikke skrive her, men sender du meg en PM så skal jeg svare:-)

AnonymBruker
Skrevet

Off topic, men er det ikke middelaldrende når man tar forventet levealder i betraktning? :klo:

Ting er ikke som før, nå er man ikke voksen før man er 30, og middelalderen når man ikke før man er minst 60. Eldre kan man ikke kalles før man har tippet 80 ;p

• Liker 1
Skrevet

Hjertelig velkommen til å stille meg spørsmål også:-)

(ikke det at jeg har vært så veldig interessant her på KG da..)

Hvilken rute har du tenkt å følge for å bestige Mount Kilimanjaro, og hvorfor akuratt dette fjell?

Sidebemerkning: jeg anbefaler the Machame-route.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ting er ikke som før, nå er man ikke voksen før man er 30, og middelalderen når man ikke før man er minst 60. Eldre kan man ikke kalles før man har tippet 80 ;p

Jeg tolket ordet mer bokstavelig, som midt i livet og det er det nok ikke mange som er når de er seksti .

• Liker 2
Skrevet

Hvilken rute har du tenkt å følge for å bestige Mount Kilimanjaro, og hvorfor akuratt dette fjell?

Sidebemerkning: jeg anbefaler the Machame-route.

Har nettopp planer om Machame-ruten (Whiskyturen):-D

Gleder meg!!!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tolket ordet mer bokstavelig, som midt i livet og det er det nok ikke mange som er når de er seksti .

Jeg er helt enig med deg, men folk idag har en tendens til å ville være unge så lenge som mulig.

Skrevet

Menn anklages for 30-årskrise fra de er 25 eller noe, og for 40-årskrise fra noen og tredve. Midtlivskrisa overlapper og begynner visst rundt 30 og jeg aner ikke når den slutter. Men det er i hvert fall aldri lov å kjøpe motorsykkel.

AnonymBruker
Skrevet

S-forumet er skummelt sted. Du bør være forsiktig, så du ikke går deg bort, eller blir spist av ei skvulpefitte. :ninja: Men champagne er bra, keep it comming!:nigo:

Jeg er faktisk så kjip at jeg ikke har noen utpregede fetisjer. Mange preferanser, men ikke en ting som er så vanvittig viktig. Jeg går mer for utforsking og prøve nye ting, fremfor en spesifikk ting som er superviktig. Nå følte jeg at jeg var kjip og kjedelig! :grine:

Is? Fra det ene til det andre? Jeg regner med at vi ikke snakker type isbiter og seksuell setting? Isåfall det meste fra Ben & Jerrys.

Jeg følte meg rimelig utbrukt etter å ha lest på S-forumet. Uskyldige meg føles ikke fullt så uskyldig lenger... :grine:

Holder du meg i hånda neste gang jeg kommer i skade for å vandre inn på S-forumet igjen?

Fyller mer på champagne til Vampen, og enda mer til, og mer til og nå er det dags for å lur...jeg mener stille flere spørsmål.

Og nei, absolutt ikke, du var ikke kjedelig i ditt svar, jeg er av samme oppfatning som deg, så no worries! ;)

Oppfølgningsspørsmål: hva slags utforskning og nye ting? Litt mer spesifisert enn i generelle vendinger, takk.

(og is-spørsmålet ble dessverre ikke tatt riktig, men jeg fikk da et tips, og sier meg fornøyd med det - Ben & Jerrys skal definivt utprøves en dag, på det ene eller det andre måten)

AnonymBruker
Skrevet

Cathrine88, uten tvil! Hun er morsom, og jeg tror vi har en del sammenfallende.. interesser. :lur:

Takk for svar :) Da liker vi samme type damer :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok, men jeg er virkelig ikke skummel i virkeligheten, jeg lover :ler:

Likevel føler jeg et sterkt behov for å gjemme meg hver gang du "dukker" opp - det er grunnen til at du "aldri" ser meg.

Jeg innbiller meg mye rart om brukerne og du er en av dem, uheldigvis :sjokkert:

AnonymBruker
Skrevet

Likevel føler jeg et sterkt behov for å gjemme meg hver gang du "dukker" opp - det er grunnen til at du "aldri" ser meg.

Jeg innbiller meg mye rart om brukerne og du er en av dem, uheldigvis :sjokkert:

Haha, gjemme deg? Nå må du forklare nærmere. Hva er det som gjør at jentene jeg nevnte, AnitaB, Raindrops, Cathrine88 og Muesli er så skumle? :fnise::popcorn:

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Men det er jo ikke noe gøy, jeg vil ikke jage bort folk fra tråder :tristbla:

Endret av Raindrops
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, gjemme deg? Nå må du forklare nærmere. Hva er det som gjør at jentene jeg nevnte, AnitaB, Raindrops, Cathrine88 og Muesli er så skumle? :fnise::popcorn:

Sh...jeg er litt hemmelighetsfull her... :ninja:

AnonymBruker
Skrevet

Sh...jeg er litt hemmelighetsfull her... :ninja:

Jeg tenker det er fordi jeg skrev at de har en dominant side ;) Raindrops, ikke vær lei deg, jeg tror han tuller.

Gjest Raindrops
Skrevet

Raindrops, ikke vær lei deg, jeg tror han tuller.

Hvis det er tilfellet så gidder jeg ikke leke med deg mer ninjaAB :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men det er jo ikke noe gøy, jeg vil ikke jage bort folk fra tråder :tristbla:

Auda, det var ikke bra at du oppfattet meg slik :grine:

Jeg bare erter deg, men det var ikke vellykket :rodme:

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er tilfellet så gidder jeg ikke leke med deg mer ninjaAB :gjeiper:

Uff, det var, som den andre AB sier, utledet fra at det ble nevnt at du hadde en dominerende side.

Jeg har definitivt stått opp med feil fot i dag :gjeiper:

Gjest Raindrops
Skrevet

Auda, det var ikke bra at du oppfattet meg slik :grine:

Jeg bare erter deg, men det var ikke vellykket :rodme:

Jeg blir bare skiplet når folk kaller meg skummel, for det pleier folk av og til å gjøre i virkeligheten også, og det er aldri hyggelig ment :gjeiper: Men det ikke din feil at jeg ikke eier humor idag (:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...