Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Juicy spørsmål?:popcorn:

Jeg har en ikke helt juicy spørsmål til deg: hvilke type juciy spørsmål ville du ansett som så utfordrende at du kunne få problem med å svare (eller svare ærlig)?

Videoannonse
Annonse
Gjest Vampen
Skrevet

Syns alt er rødt eller gult, i diverse nyanser. Her putter de juice i smoothien, så kanskje du har blitt juiced. :fnise:

Hmh, kanskje jeg bør skifte nick til Juicy-Lucy!:klo:

Men nok smalltalk om juice, det ender bare med at jeg får en verbal overhøvling av en eller annen som snakker om klikking, avsporing og fjas.:lur:

Skrevet

Hmh, kanskje jeg bør skifte nick til Juicy-Lucy!:klo:

Men nok smalltalk om juice, det ender bare med at jeg får en verbal overhøvling av en eller annen som snakker om klikking, avsporing og fjas.:lur:

Da fiskedasker jeg em, for det må da være lov med en oppfølging til et spørsmål.

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet gjelder mer enn en?

Bud, Gorgonzola, Katten, Maruwan, misogynist, mann42, Bandit oooog Jalp.

Kom ikke på flere i farta :sjenert:

Katten? Jeg skuer en oppklort menneske etter akten.

Og når det gjelder misogynist, så tror jeg det ikke blir mye sengekos, dessverre.

Vil du ha flere spørsmål?

• Liker 1
Skrevet

Arabella, Hunterlady, Bandit, JosefK, Bud, Imli og Pinkleaf:

Hva er deres livs soundtrack?

Vanskeleg spørsmål! Kjem nok litt an på humøret. REMs "Imitation of life" er ein song som har vore veldig viktig for meg i mange år, ein song full av minner som gjev meg "go'kjensle". Går me litt utanfor populærmusikkverda, må eg nesten svare Internasjonalen.

Eg vil forresten og ha "juicy" spørsmål. I overført tyding ;)

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Vampen: Hvem av damene i sex and the city er du mest lik (ikke utseende)?

Gjest Vampen
Skrevet

Jeg har en ikke helt juicy spørsmål til deg: hvilke type juciy spørsmål ville du ansett som så utfordrende at du kunne få problem med å svare (eller svare ærlig)?

Hmh, jeg aner ikke... :klo: Dette kan jeg komme til å angre på, men test meg?:nigo:

AnonymBruker
Skrevet

Katten? Jeg skuer en oppklort menneske etter akten.

Og når det gjelder misogynist, så tror jeg det ikke blir mye sengekos, dessverre.

Vil du ha flere spørsmål?

1. Jeg liker kloring.

2. Jeg vet han er en såkalt kvinnehater, men jeg har også sett han beskrive noen heftige sexscener inne på seksualitet :gjeiper:

Kan ikke skjønne at det er så gøy å spørre en AB om ting, det er iallefall ikke så veldig gøy å svare. Så nei, jeg vil egentlig ikke ha flere spørsmål, men spør en bruker da! :)

Gjest Vampen
Skrevet

Vampen: Hvem av damene i sex and the city er du mest lik (ikke utseende)?

I følge venninnegjengen og ymse tester på nett, Miranda. Jeg føler ikke at vi er såååå like, men jeg har desidert minst til felles med Carrie og Charlotte. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hmh, jeg aner ikke... :klo: Dette kan jeg komme til å angre på, men test meg?:nigo:

Uff, jeg som var klar til å returnere det (spørsmålet) tilbake til deg, og var klar for en dose spenning, men den gang ei.

Jeg må bare en tur innom seksualitetsforumet for inspirasjon, kommer sterkt tilbake!

Kos deg imellomtiden!

Koz og klem

Skrevet

Cosette: Hva studerer du/hva har du studert? Jeg synes du er fascinerende, og har veldig sansen for deg, og jeg har laget meg et bilde i hodet på hva du driver med, hadde vært gøy å høre om jeg har rett eller er helt på bærtur. :)

Artig tråd, forresten! Gøy å få vite litt mer om menneskene bak nickene enn det som kommer frem i de vanlige trådene her inne. Og gøy å lese hvilke rare ting enkelte lurer på. :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Vanskeleg spørsmål! Kjem nok litt an på humøret. REMs "Imitation of life" er ein song som har vore veldig viktig for meg i mange år, ein song full av minner som gjev meg "go'kjensle". Går me litt utanfor populærmusikkverda, må eg nesten svare Internasjonalen.

Eg vil forresten og ha "juicy" spørsmål. I overført tyding ;)

Hvilken av KG-brukere kunne du ha tenkt deg ONS med?

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Niennas, jeg vet du dør etter et nytt spørsmål ;)

Hva skal du i sommer?

Skrevet

Hvilken av KG-brukere kunne du ha tenkt deg ONS med?

Haha, burde ha sett den kome ;) Eg synest det er så vanskeleg å tenkje seg, fyrst og framst fordi det er flest kvinner her inne, og eg kunne ikkje tenkt meg nokon av dei, også fordi eg ikkje føler at eg "kjenner" nokon av mennane her inne.

Men viss eg skal vera skikkeleg gal, så må eg innrømme at den mannen her inne eg er mest nysgjerrig på, er Steinar40, så då vert det han :ler: Han verkar å ha så høge krav til kvinner at det spørs om det vert noko på meg :ler:

Gjest Vampen
Skrevet

Uff, jeg som var klar til å returnere det (spørsmålet) tilbake til deg, og var klar for en dose spenning, men den gang ei.

Jeg må bare en tur innom seksualitetsforumet for inspirasjon, kommer sterkt tilbake!

Kos deg imellomtiden!

Koz og klem

Jeg gleder meg, tror jeg. ;)

Gjest Eurodice
Skrevet

Haha, burde ha sett den kome ;) Eg synest det er så vanskeleg å tenkje seg, fyrst og framst fordi det er flest kvinner her inne, og eg kunne ikkje tenkt meg nokon av dei, også fordi eg ikkje føler at eg "kjenner" nokon av mennane her inne.

Men viss eg skal vera skikkeleg gal, så må eg innrømme at den mannen her inne eg er mest nysgjerrig på, er Steinar40, så då vert det han :ler: Han verkar å ha så høge krav til kvinner at det spørs om det vert noko på meg :ler:

Hvis du har hatt flere enn to seksualpartnere blir du ikke aktuell, for da er er du oppsop og et felleshøl :fy_fy: .

• Liker 3
Skrevet

Hvis du har hatt flere enn to seksualpartnere blir du ikke aktuell, for da er er du oppsop og et felleshøl :fy_fy: .

Stemmer :ler: Men då passerar eg akkurat gjennom nålauge til Steinar :fnise:

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Stemmer :ler: Men då passerar eg akkurat gjennom nålauge til Steinar :fnise:

Da venter vi i spenning på fullstendig referat fra hyrdestunden :jepp:

Skrevet

Niennas, jeg vet du dør etter et nytt spørsmål ;)

Hva skal du i sommer?

THANK YOU!!! Er det så tydelig? :fnise:

Bestefaren til mannen min synes "pengene bare hoper seg opp, og han må bli kvitt dritten før han dør", så han spanderer en ukes ferie der han leier en stor gård i Danmark på sine barn, barnebarn med kjærester/ektefeller og oldebarn. Vi blir totalt 18 stk. Han gjorde forsåvidt det samme ifjor, da ble det 7 ukes cruise med all inclusive. Jeg har absolutt kommet i riktig familie :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Da venter vi i spenning på fullstendig referat fra hyrdestunden :jepp:

Jau, no får me sjå ;)

Scena er di, Steinar :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...