Gjest Bandit Skrevet 19. mai 2012 #821 Skrevet 19. mai 2012 Slitsom å si hæ hele tiden Jeg bruker endel tid på Kg, for jeg elsker en god diskusjon. Liker godt å kryper opp i sofaen med teppet rundt meg med en bok. Ellers kan jeg se på tv, om det er en god serie eller film. Favorittserien din på tv? Akkurat nå følger jeg med på The Walking Dead. Gleder meg også til ny sesong med Dexter. Ellers har jo serier som The Wire, The Shield, Il Capo dei Capi, Sopranos, Fawlty Towers, Extras og The Office (UK) satt sterke spor. Jeg trenger vel ikke spørre det samme tilbake, da jeg antar svaret blir Charmed? 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #822 Skrevet 19. mai 2012 Jeg er rukket å bli 38 år. Hva med deg, AnonymBruker? 25
Gjest JosefK78 Skrevet 19. mai 2012 #823 Skrevet 19. mai 2012 Hva slags diskusjoner engasjerer deg mest? Relgion, politik og ideologier er de som engasjerer meg mest, men jeg er en følsom type og blir sint og oppgitt når jeg føler jeg ikke når frem på online debatter, spesielt om det er et troll som plager meg Ansikt til ansikt har jeg mye større selvsikkerhet på disse temaene så online foretrekker jeg koselige tråder som dette hvor alle kan være venner 1
Gjest SummerJudith Skrevet 19. mai 2012 #824 Skrevet 19. mai 2012 Aaleyah: Hvor gammel er du? Piper: Dette er ganske personlig, men jeg velger å spørre allikevel. Jeg fikk med meg at du mistet mannen din for et år siden - hvordan går det med deg nå? det har jeg sagt veldig mange ganger nå 1
Piper Skrevet 19. mai 2012 #825 Skrevet 19. mai 2012 Akkurat nå følger jeg med på The Walking Dead. Gleder meg også til ny sesong med Dexter. Ellers har jo serier som The Wire, The Shield, Il Capo dei Capi, Sopranos, Fawlty Towers, Extras og The Office (UK) satt sterke spor. Jeg trenger vel ikke spørre det samme tilbake, da jeg antar svaret blir Charmed? Vel har sett alle sesongene med charmed, og elsker det overnaturlige, men av og til kan enkelte ting bli litt for tåpelige og da bytter jeg kanal. Men favorittserien min må bli friends allergisk mot noe?
Piper Skrevet 19. mai 2012 #826 Skrevet 19. mai 2012 Piper: Dette er ganske personlig, men jeg velger å spørre allikevel. Jeg fikk med meg at du mistet mannen din for et år siden - hvordan går det med deg nå? Det går fremover for å si det slik, og man lærer å leve med det man må igjennom i livet. Har vært opp og ned i løpet av dette året, men har samtidig lært utrolig mye om meg selv. Takk for at du spør, og klem tilbake Hva er det verste du har vært igjennom i ditt liv?
Piper Skrevet 19. mai 2012 #827 Skrevet 19. mai 2012 Relgion, politik og ideologier er de som engasjerer meg mest, men jeg er en følsom type og blir sint og oppgitt når jeg føler jeg ikke når frem på online debatter, spesielt om det er et troll som plager meg Ansikt til ansikt har jeg mye større selvsikkerhet på disse temaene så online foretrekker jeg koselige tråder som dette hvor alle kan være venner Enkelte mennesker her inne er bare ute etter å provosere, og mennesker som oss lar seg provosere
Gjest Bandit Skrevet 19. mai 2012 #828 Skrevet 19. mai 2012 (endret) allergisk mot noe? Egoisme og urettferdighet. Hva med deg? Endret 19. mai 2012 av Bandit
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 19. mai 2012 #829 Skrevet 19. mai 2012 Til Arabella: Hvem spiller deg i filmen om ditt liv? 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #830 Skrevet 19. mai 2012 Raindrops: Dette er ikke ment frekt, men jeg får aldri tak på hvordan du tenker om deg selv. Du fremstår som en babe den ene dagen og som den "stygge veninna" dagen etter, så hvem er du? :gjeiper: 1
Piper Skrevet 19. mai 2012 #831 Skrevet 19. mai 2012 Egoisme og urettferdighet. Hva med deg? Kunne sagt det samme som deg, men vil samtidig legge til at i enkelte tilfeller er det greit å være egostisk for det er viktig å ta vare på seg selv, og det igjen kan oppfattes som egoistisk. Men ellers reagerer jeg på enkelte dameparfymer, men vi klarer ikke helt å finne ut noe konkret så det får bare være som det er Hva engasjerer deg i en diskusjon? 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #832 Skrevet 19. mai 2012 Etter å ha lest denne tråden er det veldig tydelig at det finnes klikker her inne Som å gå på ungdomsskolen igjen. 7
Gjest JosefK78 Skrevet 19. mai 2012 #833 Skrevet 19. mai 2012 Etter å ha lest denne tråden er det veldig tydelig at det finnes klikker her inne Som å gå på ungdomsskolen igjen. Det er jeg helt uenig i for dette er faktisk den plassen du kan spørre alle om det du lurer på, jeg tror faktisk de fleste om ikke alle svarer på de spørsmålene de får 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #834 Skrevet 19. mai 2012 Etter å ha lest denne tråden er det veldig tydelig at det finnes klikker her inne Som å gå på ungdomsskolen igjen. Herregud. Noen kommer bedre overrens enn andre, get the fuck over it. Det har ingenting med ungdomsskolen å gjøre, det er slik mennesker er. Her ser det uansett ut til at alle svarer de som spør, og flere spør spørsmål tilbake, hva i alle dager forventer du utover det? Er du sur fordi du ikke får noen spørsmål så får du prøve å henge deg på med nick. 4
Piper Skrevet 19. mai 2012 #835 Skrevet 19. mai 2012 Etter å ha lest denne tråden er det veldig tydelig at det finnes klikker her inne Som å gå på ungdomsskolen igjen. I stedet for å komme med en sånn påstand, kan du vel heller stille et spørsmål til en bruker. Føler du deg utenfor? 1
Gjest Eurodice Skrevet 19. mai 2012 #837 Skrevet 19. mai 2012 Til Arabella: Hvem spiller deg i filmen om ditt liv? Oi, dette var et spørsmål utenom det vanlige . Jeg tenker umiddelbart på Meryl Streep. Hun spiller alle slags roller like troverdig. Dramatisk, tragisk, frustrert husmor, glitrende "dronning", hele det menneskelige register. 1
Gjest imli Skrevet 19. mai 2012 #838 Skrevet 19. mai 2012 21. (Stålsetter seg for at fra nå av vil samtlige meninger blir tilsidesatt med det klassiske argumentet "Jeg var en idiot da jeg var 21, så du kan umulig være vært å høre på", nå som alderen er offentliggjort) Eg trudde du var eldre. Det er ein kompliment På disse "finn din mentale alder" artighetene får jeg alltid 50+. Jeg tror nå ikke at det er så ille, men det å være asosial, følelsesmessig avstumpet, kynisk og avholdsmann gjør visst noe med en. Eg er og eit ganske asosialt fråhaldsmenneske, og i slike testar får eg nesten alltid 50+ som mental alder. Eit par gonger har testane vore slik har eg har vorte "under 12" og. Spørsmål til Cosette, Hedvig, Søgni, Yes2Yes og Imli. Hva hadde dere svart hvis en bruker her inne hadde bedd dere med ut på date? Trur eg hadde hatt vanskar med å teke det seriøst. Trur ikkje imaget mitt her inne er sånn som innbyr til den slags. Men for all del, det hadde jo vore smigrande med eit tilbod. Sjølv om eg nok skulle ha prata mykje med han over PM før eg evt hadde gått med på noko slikt. Då lurar eg på om dei andre AB spurte - altså Cosette, Hedvig, Søgni og Yes2Yes - har opplevd å få PM'ar med grove kommentarar, flørting eller tilbod om diverse dates (i form av alt frå one night stand til ekteskap)?
Gjest Raindrops Skrevet 19. mai 2012 #839 Skrevet 19. mai 2012 Raindrops: Dette er ikke ment frekt, men jeg får aldri tak på hvordan du tenker om deg selv. Du fremstår som en babe den ene dagen og som den "stygge veninna" dagen etter, så hvem er du? :gjeiper: Aner ikke hvordan jeg skal svare.. Noen dager føler jeg meg fantastisk, og andre dager føler jeg meg stikk motsat. De siste ukene har det vært mest av sitenevnte, og det gir vel også utslag i hvordan jeg fremstår for andre. Jeg har vokst opp med å være den rare i veninnegjengen, men det er ikke nødvendigvis det jeg identifiserer meg med nå lengre. "Babe" er heller ikke et ord jeg ville brukt for å beskrive meg selv, ganske langt ifra egentlig. Når det er sagt så har jeg problemer med å se meg selv klart, og vanskeligheter med å avgjøre om det er selvbildet eller utseende jeg sliter mest med. Så la oss si at jeg er en mellomting :gjeiper: 1
HedvigR Skrevet 19. mai 2012 #840 Skrevet 19. mai 2012 (endret) Då lurar eg på om dei andre AB spurte - altså Cosette, Hedvig, Søgni og Yes2Yes - har opplevd å få PM'ar med grove kommentarar, flørting eller tilbod om diverse dates (i form av alt frå one night stand til ekteskap)? Haha Jeg har fått to PM-er som har vært ganske slibrige, men de har virket veldig masseproduserte og tullete. Ikke fra noen aktive brukere. Har fått flere koselige PM-er, men tror ikke det er noe flørting inn i bildet. Av og til at folk bare vil snakke litt tror jeg, eller har et spørsmål Jeg har et spørsmål til deg og; er nynorsk hovedmålet ditt, eller skriver du det for å bli bedre? (Og det var ikke en antydning til at jeg mener du må bli bedre selvfølgelig) Endret 19. mai 2012 av HedvigR
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå