AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #901 Skrevet 19. mai 2012 Jeg gleder meg, tror jeg. Etter å ha lest litt på S-forumet, merker jeg at presentasjonsangsten tar meg, de har så høye...eh...lave...jeg mener spesielle krav... Glem det, her er jeg tilbake med champagne-flaske og heller oppi til deg, i bøtter og spann - og med meg som selskap! Spørsmål: hva er din fetisj? Og hva er din yndlingsis?
Gjest Belle Gunnes Skrevet 19. mai 2012 #902 Skrevet 19. mai 2012 Belle Gunnes: Hva fascinerer deg? Kommer an på humøret. Er jeg kranglete, så lar jeg meg fascinere av udugelige mennesker Ellers er jeg veldig fascinert av alle slags dyr. Spesielt sære og rare dyr. Alt fra øgler og aper til merkelige innsekter osv, og hvordan de lever og overlever.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #903 Skrevet 19. mai 2012 Jau, no får me sjå Scena er di, Steinar Stainar40? Den beryktende...eh...jeg mener, den koselige mannen? Du må nok være forberedt på at han kommer til å kjøre en lang sjekk-liste på deg av den typen: "hvor mange partnere har du hatt før meg" osv. Nytt spørsmål; vil du virkelig deg selv så vondt? Hva med å heller ta en mindre kravstor KG-mann? Ingen skam å snu, vettu.
Gjest imli Skrevet 19. mai 2012 #904 Skrevet 19. mai 2012 (endret) Stainar40? Den beryktende...eh...jeg mener, den koselige mannen? Du må nok være forberedt på at han kommer til å kjøre en lang sjekk-liste på deg av den typen: "hvor mange partnere har du hatt før meg" osv. Nytt spørsmål; vil du virkelig deg selv så vondt? Hva med å heller ta en mindre kravstor KG-mann? Ingen skam å snu, vettu. Hehe, eg er beredt! Nei, heilt ærleg så kunne eg nok ikkje tenkt meg sex med nokon her inne før eg visste meir om dei. Det eg har fått veta om mennane her inne via diskusjonane, har ikkje freista til vidare forhold. Men dei kan sikkert vera heilt annerleis i verkelegheita. Eg skreiv Steinar rett og slett fordi han verkar veldig sær og spesiell, og eg lurar skikkeleg på korleis han er i verkelegheita. Pluss at eg føler dei som gjerne vert nemnt i slike spm ikkje treng ytterlegare sjølvtillitsboost Endret 19. mai 2012 av imli
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #905 Skrevet 19. mai 2012 Juicy spørsmål til Vampen: hvilken KG-kvinne ville du hatt en ONS med og hvorfor?
Gjest Bobler Skrevet 19. mai 2012 #906 Skrevet 19. mai 2012 Jeg lurer på om AnonymBruker er keep på Vampen
Gjest Belle Gunnes Skrevet 19. mai 2012 #907 Skrevet 19. mai 2012 imli - Du får to filmvalg. Hvilken film velger du en fredags kveld? "Pulp Fiction" eller "Titanic"?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #908 Skrevet 19. mai 2012 Jeg lurer på om AnonymBruker er keep på Vampen Nei, jeg er en heterofil jente, men hun ville ha juicy spørsmål
Gjest imli Skrevet 19. mai 2012 #909 Skrevet 19. mai 2012 imli - Du får to filmvalg. Hvilken film velger du en fredags kveld? "Pulp Fiction" eller "Titanic"? Titanic. Kvifor har du Belle Gunnes som brukarnamn? Det er jo ein fascinerande historie, har lest han i div. vekeblad Identifiserar du deg med ho eller har ei anna form for tilknytnig, eller synest du berre det var ei kul historie?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #910 Skrevet 19. mai 2012 Nei, jeg er en heterofil jente, men hun ville ha juicy spørsmål Nah, spørsmålene våre ble kanskje litt for juicy for den godeste Vampen?;( Og jeg synes du kan svare på ditt eget spørsmål, du.
Piper Skrevet 19. mai 2012 #911 Skrevet 19. mai 2012 I følge venninnegjengen og ymse tester på nett, Miranda. Jeg føler ikke at vi er såååå like, men jeg har desidert minst til felles med Carrie og Charlotte. Hvorfor mener de du ligner på henne? Og hva slags likheter mener du selv du har med henne?
skruf Skrevet 19. mai 2012 #912 Skrevet 19. mai 2012 Denne tråden er skikkelig bra:-) Jeg lurer på; Giacomo_P; Hvilke favorittviner har du? Har du en forfatter du foretrekker? HedvigR; Favorittartist over alle artister? Bandit; Du virker som en real kar, stødig og stabil, er du det? Silfen; Har sansen for dine sarkastiske kommentarer, og reflekterte svar. Er du sånn i "real life" også?
Gjest imli Skrevet 19. mai 2012 #913 Skrevet 19. mai 2012 Eg lurar forresten på kor mange ungar Silfen har? Ho verkar å vera veldig oppteken av å skjule antallet, og det høyrest alltid ut som om ho har 20 stk når ho svarar i trådar som handlar om sånt. 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 19. mai 2012 #914 Skrevet 19. mai 2012 Titanic. Kvifor har du Belle Gunnes som brukarnamn? Det er jo ein fascinerande historie, har lest han i div. vekeblad Identifiserar du deg med ho eller har ei anna form for tilknytnig, eller synest du berre det var ei kul historie? Synes det er en spennende historie. Jeg har litt sansen for å lære litt om verdens utskudd. Ikke beundring, men heller en fascinasjon. Hva i alle vide væla får en person til å bli så kald?? Jeg kan så absolutt ikke sammenlignes med Belle heldigvis.
Silfen Skrevet 19. mai 2012 #915 Skrevet 19. mai 2012 Silfen; Har sansen for dine sarkastiske kommentarer, og reflekterte svar. Er du sånn i "real life" også? Takk. Jeg prøver. Dvs. at jeg foretrekker å være direkte og tidvis kort i svarene live og, men jeg tar noe mer hensyn til hvem jeg snakker med. Jeg har et tilbake og; når du har vært i Afrika i forbindelse med jobb (mener jeg du har?), hva er det mest rørende og det tristeste du har opplevd der? 1
Silfen Skrevet 19. mai 2012 #916 Skrevet 19. mai 2012 Eg lurar forresten på kor mange ungar Silfen har? Ho verkar å vera veldig oppteken av å skjule antallet, og det høyrest alltid ut som om ho har 20 stk når ho svarar i trådar som handlar om sånt. Alt er relativt.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #917 Skrevet 19. mai 2012 Nah, spørsmålene våre ble kanskje litt for juicy for den godeste Vampen?;( Og jeg synes du kan svare på ditt eget spørsmål, du. Det blir kjedelig siden jeg alltid er AB, men okei. Det måtte vært ei med en dominant side, siden jeg mangler det selv. AnitaB, Raindrops, Cathrine88 eller Muesli hvis hun enda er her. 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 19. mai 2012 #918 Skrevet 19. mai 2012 Havbris: Hva gjør du når du skal koble helt ut, bare slappe av og ta det helt rolig?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #920 Skrevet 19. mai 2012 Silfen: er du opprinnelig fra Bergen eller er du tilflytter? Hva liker du best og minst med byen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå