Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Bandit
Skrevet

Bandit; Du virker som en real kar, stødig og stabil, er du det?

Ja, jeg er nok det. Noen synes nok det er ganske så kjedelig, men jeg ser ingen grunn til å skape drama eller spille spill for å holde på ei dame.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bandit: liknar du på mannen i avataren din? Eg kan ikkje for at eg ser for meg deg som ein middelaldrande, rullingsrøykande wannabe-cowboy.

Gjest Vampen
Skrevet

Etter å ha lest litt på S-forumet, merker jeg at presentasjonsangsten tar meg, de har så høye...eh...lave...jeg mener spesielle krav...

Glem det, her er jeg tilbake med champagne-flaske og heller oppi til deg, i bøtter og spann - og med meg som selskap! :lur:

Spørsmål: hva er din fetisj?

Og hva er din yndlingsis?

S-forumet er skummelt sted. Du bør være forsiktig, så du ikke går deg bort, eller blir spist av ei skvulpefitte. :ninja: Men champagne er bra, keep it comming!:nigo:

Jeg er faktisk så kjip at jeg ikke har noen utpregede fetisjer. Mange preferanser, men ikke en ting som er så vanvittig viktig. Jeg går mer for utforsking og prøve nye ting, fremfor en spesifikk ting som er superviktig. Nå følte jeg at jeg var kjip og kjedelig! :grine:

Is? Fra det ene til det andre? Jeg regner med at vi ikke snakker type isbiter og seksuell setting? Isåfall det meste fra Ben & Jerrys.

Juicy spørsmål til Vampen: hvilken KG-kvinne ville du hatt en ONS med og hvorfor? :popcorn:

Cathrine88, uten tvil! Hun er morsom, og jeg tror vi har en del sammenfallende.. interesser. :lur:

Nah, spørsmålene våre ble kanskje litt for juicy for den godeste Vampen?;(

Nevah!:nigo:

Hvorfor mener de du ligner på henne? Og hva slags likheter mener du selv du har med henne?

Tja, det går vel på at jeg er mer sarkastisk, selvstendig, logisk og kynisk, enn en utpreget romantisk drømmer. Tipper jeg. :fnise: Jeg synes ikke vi er veldig like, det går mer på at jeg er veldig lite lik de 3 andre.

Skrevet

Og Yvonne - eg lurar på om du er den same Yvonne som var på dikt.no ein gong i tida? Skriv du dikt framleis i så fall?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan svare siden Bandit har lagt ut bilde. ;) Han er en usedvanlig pen mann, men likner ikke på avataren sin i det hele tatt.

• Liker 3
Skrevet

Høres fantastisk ut. Kanskje litt teit å bruke et sånt ord, men jeg tror det må være stort, selv om det er mye elendighet.

Klassen min var i Tanzania på studietur, men jeg kunne dessverre ikke være med. Det var litt kjipt, for jeg skulle gjerne opplevd det.

Mitt neste prosjekt er jentetur (bestevenninna mi og meg) til Tanzania, pluss prøve å bestige Killimanjaro (hvis helse holder..), ren fornøyelsestur! Drar i juni:-D

Gjest Vampen
Skrevet

Jeg kan svare siden Bandit har lagt ut bilde. ;) Han er en usedvanlig pen mann, men likner ikke på avataren sin i det hele tatt.

Isåfall stemmer jeg for at Bændit tar en reprise!

• Liker 2
Skrevet

Og Yvonne - eg lurar på om du er den same Yvonne som var på dikt.no ein gong i tida? Skriv du dikt framleis i så fall?

Det stemmer, og jeg skriver fremdeles dikt. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Ja, jeg er nok det. Noen synes nok det er ganske så kjedelig, men jeg ser ingen grunn til å skape drama eller spille spill for å holde på ei dame.

Da er du nok den typen jeg trodde du var:-) Ikke kjedelig, men en staut (som vi sier her jeg bor) mann. Sånne menn vil kvinner ha, og jeg må si at jeg har lest masse som du har skrevet her, og jeg har et veldig godt inntrykk av deg!

(drama og spill er bare idioti.......)

Gjest Bandit
Skrevet

Bandit: liknar du på mannen i avataren din? Eg kan ikkje for at eg ser for meg deg som ein middelaldrande, rullingsrøykande wannabe-cowboy.

Nei, jeg gjør nok ikke det... :ler:

Gjest Raindrops
Skrevet

Ja. Du virker litt...jeg tror vi stopper der... :ninja:

Ok, men jeg er virkelig ikke skummel i virkeligheten, jeg lover :ler:

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

Da er du nok den typen jeg trodde du var:-) Ikke kjedelig, men en staut (som vi sier her jeg bor) mann. Sånne menn vil kvinner ha, og jeg må si at jeg har lest masse som du har skrevet her, og jeg har et veldig godt inntrykk av deg!

(drama og spill er bare idioti.......)

Det er slike menn kvinner vil ha på papiret i allefall, men jeg har truffet de som heller finner seg en mer spennende bad guy på si. Slikt fører til at man blir litt skeptisk.

Jeg har et veldig godt inntrykk av deg også, og det har ikke bare med bildetrådene å gjøre for å si det slik. Du ser riktignok veldig godt ut, men du hevder deg virkelig godt som debattant også. :rodmer:

Skrevet

Hjertelig velkommen til å stille meg spørsmål også:-)

(ikke det at jeg har vært så veldig interessant her på KG da..)

Gjest Eurodice
Skrevet

Arabella - har du stor sans for kultur?

Jeg vet ikke hva du legger i kultur. Jeg er glad i musikk i de fleste genre, men foretrekker klassisk, opera. Jeg foretrekker teater fremfor kino for eksempel, liker å gå i gallerier og på utstillinger, leser mye. Jeg skulle ønske jeg var kreativ, å kunne tegne og male for eksempel. Min datter sier jeg bruker hodet altfor mye :), at jeg kunne melde meg på porselensmaling eller noe. Det tror jeg blir for puslete.

Gjest Bandit
Skrevet

Hjertelig velkommen til å stille meg spørsmål også:-)

(ikke det at jeg har vært så veldig interessant her på KG da..)

Du har jo bidratt med masse interessant her inne. Liker å lese om dine reiser. :) Har du reist mye i Norge også? Hvor kommer du fra, og hvilket sted i Norge er din favoritt?

Skrevet

Det er slike menn kvinner vil ha på papiret i allefall, men jeg har truffet de som heller finner seg en mer spennende bad guy på si. Slikt fører til at man blir litt skeptisk.

Jeg har et veldig godt inntrykk av deg også, og det har ikke bare med bildetrådene å gjøre for å si det slik. Du ser riktignok veldig godt ut, men du hevder deg virkelig godt som debattant også. :rodmer:

Nå er jeg over 30 da, men i mine øyner er det akkurat en sånn mann kvinner egentlig vil ha:-) Jeg rotet litt rundt med såkalte "spennende" gutter i mine yngre dager, hadde en slags forestilling om hvordan den "perfekte"mannen skulle være.... men så traff jeg en helt annen type, og da gikk det opp et lys for meg:-) Han er akkurat like tullerusk som meg og deler de samme interessene:-) Vi drar på jakt sammen, fisker, opplever verden........og kan bare sløve sammen hjemme i sofaen og se Death Proof:-D

Takker for komplimangen iht bildetråden:-D Godt å høre når man er, nesten, 36 år :rodmer: Og takker for at du liker meningene mine!

Stå på Bandit, har sansen for deg!!

Gjest Eurodice
Skrevet

Imli då, Bandit er berre 38 år, langtifrå medelaldrande :fnise: .

Skrevet

Då lurar eg på om dei andre AB spurte - altså Cosette, Hedvig, Søgni og Yes2Yes - har opplevd å få PM'ar med grove kommentarar, flørting eller tilbod om diverse dates (i form av alt frå one night stand til ekteskap)?

Har fått noen upassende PM angående mitt politiske standpunkt, og hva vedkommende mente om det. Har ikke fått noen frieri-meldinger, men mange nok av flørtende. Kan ha noe med at jeg sjeldent er særlig liberal hva gjelder moral rundt seksualitet, og det har vært til mang ens glede å prøve å sjekke meg opp for underholdning. Fikk ved et tilfelle forespørsel om å ta kontakt på facebook.

Det jeg lurer på: er ditt talemål mye preget av det nynorske-skriftspråk?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Imli då, Bandit er berre 38 år, langtifrå medelaldrande :fnise: .

Off topic, men er det ikke middelaldrende når man tar forventet levealder i betraktning? :klo:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...