AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #1001 Skrevet 20. mai 2012 Nuppdupp; har du vært her for lenge? Kan ikke huske at du var så "skarp" før 1
Gjest Misteltein Skrevet 20. mai 2012 #1002 Skrevet 20. mai 2012 Spørsmål til alle: Hva er din favorittsang? 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 20. mai 2012 #1004 Skrevet 20. mai 2012 Dragonslayer123 - er det bilde av deg? Og vet dine foreldre at du er her inne? 2
Gjest imli Skrevet 20. mai 2012 #1005 Skrevet 20. mai 2012 Har fått noen upassende PM angående mitt politiske standpunkt, og hva vedkommende mente om det. Har ikke fått noen frieri-meldinger, men mange nok av flørtende. Kan ha noe med at jeg sjeldent er særlig liberal hva gjelder moral rundt seksualitet, og det har vært til mang ens glede å prøve å sjekke meg opp for underholdning. Fikk ved et tilfelle forespørsel om å ta kontakt på facebook. Det jeg lurer på: er ditt talemål mye preget av det nynorske-skriftspråk? Litt vanskeleg å seie. Det ligg nærmare nynorsk enn bokmål, i alle fall. Kva er det politiske standpunktet ditt då, mtp at du hat fått PM om det? Tenkjer ideologisk/partipolitisk...
Gjest imli Skrevet 20. mai 2012 #1007 Skrevet 20. mai 2012 Dragonslayer123 - er du verkeleg ein gut på 13 år, eller er det berre ein tulleprofil? (innser at eg sannsynlegvis ikkje får eit ærleg svar på spørsmålet viss det siste er sanninga )
Aldrisur Skrevet 20. mai 2012 #1008 Skrevet 20. mai 2012 Spørsmål til alle: Hva er din favorittsang? "A Whiter shade of pale". Procol Harum. 3
TheHairyToothfairy Skrevet 20. mai 2012 #1009 Skrevet 20. mai 2012 Spørsmål til alle: Hva er din favorittsang? 1
Gjest JosefK78 Skrevet 20. mai 2012 #1010 Skrevet 20. mai 2012 Favorittsang er Frank Zappas Peaches En Regalia
Gjest SummerJudith Skrevet 20. mai 2012 #1011 Skrevet 20. mai 2012 Corto Maltese:hvordan klarer du å gå imot det alle andre gjør og bare vere deg selv? positivt ment altså :D
Gjest norah Skrevet 20. mai 2012 #1012 Skrevet 20. mai 2012 Jeg lurer, som Kisskissbangbang-hva enn hun nå heter igjen på Hva Cosette studerer og/eller jobber med, jeg? Jeg har litt behov for å plassere et par ting der rent logisk. Så lurer jeg på om Bandit kan vennligst legge ut bilde av seg selv igjen. Det var mer en oppfordring - nå et spørsmål; Har du hørt på Stein Torleif Bjella med Heidersmenn? Og hvis ja; identifiserer du deg litt med stemninga i låtene hans? Jeg bare får en sånn følelse av at dere to har noe til felles - jeg innbiller meg at du bor litt landlig til, er litt familieaktig, litt kjærleiksbrukken og med et enormt stort hjerte. Og så lurer jeg på mange ting med Søgni egentlig. F.eks: Hva driver du med sånn faglig/jobb(eller hva vil du drive med) og; du har fri hele helga - hva velger du å gjøre? Og så lurer jeg på hvorfor i alle dager Maya76 ikke søker på Røde Kors sitt delegatprogram - hun hadde jo sikkert vært en veldig aktuell kandidat og i tillegg sluppet å ta seg fri fra jobb. Rett før jeg legger ut linken til søknadsskjema her
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #1013 Skrevet 20. mai 2012 Til neste person. Hvorfor? Fordi jeg trodde jeg elsket henne og at hun elsket meg. Men jeg tok feil. Er det ikke derfor man gjør alle dumme ting?
skruf Skrevet 20. mai 2012 #1014 Skrevet 20. mai 2012 Jeg lurer, som Kisskissbangbang-hva enn hun nå heter igjen på Hva Cosette studerer og/eller jobber med, jeg? Jeg har litt behov for å plassere et par ting der rent logisk. Så lurer jeg på om Bandit kan vennligst legge ut bilde av seg selv igjen. Det var mer en oppfordring - nå et spørsmål; Har du hørt på Stein Torleif Bjella med Heidersmenn? Og hvis ja; identifiserer du deg litt med stemninga i låtene hans? Jeg bare får en sånn følelse av at dere to har noe til felles - jeg innbiller meg at du bor litt landlig til, er litt familieaktig, litt kjærleiksbrukken og med et enormt stort hjerte. Og så lurer jeg på mange ting med Søgni egentlig. F.eks: Hva driver du med sånn faglig/jobb(eller hva vil du drive med) og; du har fri hele helga - hva velger du å gjøre? Og så lurer jeg på hvorfor i alle dager Maya76 ikke søker på Røde Kors sitt delegatprogram - hun hadde jo sikkert vært en veldig aktuell kandidat og i tillegg sluppet å ta seg fri fra jobb. Rett før jeg legger ut linken til søknadsskjema her Du skal ikke se bort fra at jeg gjør det når barna har forlatt redet:-)
Gjest BM2 Skrevet 20. mai 2012 #1015 Skrevet 20. mai 2012 Spørsmål til alle: Hva er din favorittsang? Jokke - Verdiløse menn 1
Gjest Best Skrevet 20. mai 2012 #1016 Skrevet 20. mai 2012 "A Whiter shade of pale". Procol Harum. Hvor gammel er du, Aldrisur? 1
Niennas Skrevet 20. mai 2012 #1017 Skrevet 20. mai 2012 Spørsmål til alle: Hva er din favorittsang? Bytter mellom "Through the fire" - Chaka Kahn og "One day I'll fly away" med Randy Crawford. ____ Maya76: Du er jo ei skikkelig pen dame, og du har jo tydeligvis flere bilder av det selv .... Hvorfor har du ikke avatar?
Aldrisur Skrevet 20. mai 2012 #1018 Skrevet 20. mai 2012 Hvor gammel er du, Aldrisur? Ho ho Akkurat dette spørsmålet kom vel ikke som en bombe, min kjære Best. "Plata" med PH ble jo utgitt i 1967. Og hvem husker noe av det som skjedde i 1967? Låta er også det jeg vil kalle en klassiker, så jeg regner med at mange unge også kjenner den. Merker du hvordan jeg prøver å unngå å svare på spørsmålet ditt? På mine beste dager er jeg 29 og på de mindre gode ca, 87. 1
skruf Skrevet 20. mai 2012 #1019 Skrevet 20. mai 2012 Bytter mellom "Through the fire" - Chaka Kahn og "One day I'll fly away" med Randy Crawford. ____ Maya76: Du er jo ei skikkelig pen dame, og du har jo tydeligvis flere bilder av det selv .... Hvorfor har du ikke avatar? Har bare aldri sullet meg til det! Men burde ha fikset det snart:-) (takker for kompliment:-))
Gjest SummerJudith Skrevet 20. mai 2012 #1020 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Ho ho Akkurat dette spørsmålet kom vel ikke som en bombe, min kjære Best. "Plata" med PH ble jo utgitt i 1967. Og hvem husker noe av det som skjedde i 1967? Låta er også det jeg vil kalle en klassiker, så jeg regner med at mange unge også kjenner den. Merker du hvordan jeg prøver å unngå å svare på spørsmålet ditt? På mine beste dager er jeg 29 og på de mindre gode ca, 87. var det ikke du som sa du var 34 eller no for ikke så lenge sia x)? Endret 20. mai 2012 av Aaleyah
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå