Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Du jobber altså ikke deltids som schizofren? :klo:

I så fald bare når jeg har drukket. Men man sier at jeg ikke forandrer meg nevneverdig med etanol i kasketten, så jeg tviler.

Endret av Giacomo_P
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vil du beskrive deg selv med tre ord?

Uff, vanskelig :)

Surrete, kunnskapstørst og livsglad :D

Gjest HunterLady
Skrevet

Niennas: Mitt livs soundtrack er alvorlig dritvanskelig å svare på.:)

Men disse sangene beskriver meg og mine tanker, og livet jeg har levd:

Queen - Made in Heaven

U2 - Stuck in a moment

Aerosmith - Fly away from here

Og ikke minst "Har en drøm" skrevet av Jørn Hoel. Sangen betyr noe helt spesielt for meg. :)

Skrevet

Uff, vanskelig :)

Surrete, kunnskapstørst og livsglad :D

Hvorfor tror du det er vanskelig å beskrive seg selv med tre ord?

Skrevet

Niennas: Mitt livs soundtrack er alvorlig dritvanskelig å svare på.:)

Men disse sangene beskriver meg og mine tanker, og livet jeg har levd:

Queen - Made in Heaven

U2 - Stuck in a moment

Aerosmith - Fly away from here

Og ikke minst "Har en drøm" skrevet av Jørn Hoel. Sangen betyr noe helt spesielt for meg. :)

Spennende sanger da :)

Hva er det mest spennende du har vært med på?

Skrevet

Et generelt spørsmål, de av dere som virkelig har issues med absolutt alle ABene, blir dere aldri lei av å klage eller markere misnøyen?

Nei.

Gjest HunterLady
Skrevet

Spennende sanger da :)

Hva er det mest spennende du har vært med på?

Spennende og spennende, men det var jo det, selv om det ikke er snakk om positiv spenning. Har vært med i mange farlige gjenger, som involverte mye vold, skyting og annet illegalt. Opplevd mye spenning, men i svært negativ forstand.

Sånn positivt så var det mest spennende å føde et barn, samt å bli forelsket for første gang i en alder av 21 år.

Du da? :)

Gjest NozMonster
Skrevet

hva er det værste du har gjort mot et annen menneske da du var i en av disse gjengene hunterlady? ( type skader)

Gjest badeand1
Skrevet

PeneSko, var du i Drammen på lørdag? (19.mai)

Skrevet

Spennende og spennende, men det var jo det, selv om det ikke er snakk om positiv spenning. Har vært med i mange farlige gjenger, som involverte mye vold, skyting og annet illegalt. Opplevd mye spenning, men i svært negativ forstand.

Sånn positivt så var det mest spennende å føde et barn, samt å bli forelsket for første gang i en alder av 21 år.

Du da? :)

Det mest spennende (om man kan kalle det spennende) jeg har vært med på i negativ forstand, var å få min sønn frisk fra å være dypt deprimert. Dette klarte jeg, så er fornøyd med den jobben. Fikk midt i dette havnet min andre sønn i en gjeng han ikke håndterte, og vi måtte ta noen viktige beslutinger for og gale, som endte med at vi havnet langt ute på landet der gutten begynte et nytt og bedre liv. En merkelig tid, men vil si at det var et adreanalinkjør uten like.

Positive er det samme som deg, da jeg fødte mine barn.

Er imponert over ærligheten din.

Hva lærte du mest av den tiden du var i den gjengen?

Skrevet

Havbris: Hva gjør du når du skal koble helt ut, bare slappe av og ta det helt rolig?

Mange alternativer her:

- drar på hytta sammen med mannen min. Langt oppi fjellheimen, - et fristed uten naboer - vi er helt for oss selv.

- går meg en lang tur med hunden. Det lufter ut i topplokket

- på denne årstiden slenger jeg meg gjerne i hengekøya i hagen

- setter meg i trappa på verandaen og myser ut på hagen.

Skrevet

Mange alternativer her:

- drar på hytta sammen med mannen min. Langt oppi fjellheimen, - et fristed uten naboer - vi er helt for oss selv.

- går meg en lang tur med hunden. Det lufter ut i topplokket

- på denne årstiden slenger jeg meg gjerne i hengekøya i hagen

- setter meg i trappa på verandaen og myser ut på hagen.

Har du alltid vært like flink til å kommunisere med mennesker, eller føler du det har vokst med årene?

Skrevet (endret)

hvis du skulle leve med en bil, aldri kunne få noen annen bil enn akkurat denne; hva ville det blitt?

Shit, ingen av bilene mine. De er jo til for å nytes nå! Til neste år er de sannsynligvis byttet ut.

Har to '11 modeller av tysk merke.

Det var et forferdelig vanskelig spørsmål, jeg har aldri kjørt Hummer, så kanskje en H2 hadde vært kult å ha:)

Endret av Best
Skrevet

Noz: Kan jeg få spandere middag på deg en dag?

• Liker 5
Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

Piper: Det jeg lærte mest var nok hvordan vi mennesker behandler hverandre, og hvor utrolig viktig det er å ta vare på hverandre. Jeg har opplevd utrolig mye fordommer mot meg selv, og jeg lærte av det at jeg ikke vil bli et slikt menneske. Det vil ikke si at jeg liker alle, men at det skal mye til for at jeg misliker noen. Det finnes så mye mer ved et menneske enn hvordan de ser ut, hva de har gjort i fortiden sin osv osv.

Nozmonster: Det verste jeg har gjort var å dolke min bestevenninne i ryggen da vi var yngre. Men det er en så lang historie at jeg ikke orker å ta den her. Jeg har aldri selv vært voldelig mot andre mennesker eller påført de noen form for fysisk skade. Har kun vært til stede eller vært offer.

Endret av Iah
Gjest Bandit
Skrevet

Tar det som et kompliment at noen bryr seg så mye ;)

Det bør du! Må passe på HL'en min vet du! :nigo:

Gjest HunterLady
Skrevet

Det bør du! Må passe på HL'en min vet du! :nigo:

Pass deg! Jeg faller ofte for beskyttende typer! :gjeiper:

Skrevet

Tar det som et kompliment at noen bryr seg så mye ;)

Piper: Det jeg lærte mest var nok hvordan vi mennesker behandler hverandre, og hvor utrolig viktig det er å ta vare på hverandre. Jeg har opplevd utrolig mye fordommer mot meg selv, og jeg lærte av det at jeg ikke vil bli et slikt menneske. Det vil ikke si at jeg liker alle, men at det skal mye til for at jeg misliker noen. Det finnes så mye mer ved et menneske enn hvordan de ser ut, hva de har gjort i fortiden sin osv osv.

Du har jo da lært noe veldig viktig, som du kan ta med deg videre i livet. En stor klem til deg

Hva var den største utfordringen med å komme deg ut av det miljøet?

Gjest Bandit
Skrevet

Pass deg! Jeg faller ofte for beskyttende typer! :gjeiper:

Og DET er en trussel??? :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...