Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Bobler
Skrevet

Jeg lurer på om eplepit er medlem på hundesonen, eller om hun bare ligner veldig på ei der inne :)

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Yellowtaxi:

Spm 1. Er du singel?

Spm 2. Har du noen seksuelle fetisher?? :)

AnonymBruker
Skrevet

Ti mil er jo ingenting, NozMonster ;) Jeg stemmer på at du lar Bud spanderer middag på deg! Man sier aldri nei takk til gratis mat :fy_fy:

Så du hadde takket ja uten å blunke?

Gjest NozMonster
Skrevet

Tråden er ryddet.

Iah, mod

Jeg lurer på om det var noe greier om "Bud og Noz ut på middag" som ble modda bort?

Gjest NozMonster
Skrevet

Nei nei nei, det gjør jeg ikke, 10 mil kanskje...

Folk plusser for at det høres koselig ut veit du ;)

Akkurat, så det er der lista ligger :filer: :gjeiper:

:ler:

Jeg er veldig nyskjerrig på intensjonen din Bud?

Gjest Koala Lompa
Skrevet

Indra, jeg har et spørsmål til deg.

I tråden Hvem mener du er de mest intelligente brukerne her inne, så svarer du; Aaleyah ;)

Jeg lurer på om du mener dette eller om du bare er ute etter å latterligjøre denne brukeren på denne måten?

• Liker 7
Skrevet

Så du hadde takket ja uten å blunke?

Nei, fordi jeg er gift. ;)

Skrevet

Jeg lurer på om det var noe greier om "Bud og Noz ut på middag" som ble modda bort?

Ble VELDIG nysgjerrig på det der jeg også :)

Hvis noen fikk det med seg så send meg gjerne et referat.

:ler:

Jeg er veldig nyskjerrig på intensjonen din Bud?

Buzmonsterbarn?

Tja, hva er intensjonen...

Du virker veldig trivelig og folkelig, sett bort fra tatoveringene dine.. (som egentlig er litt søte)

Skrevet

:ler: Ingen kommentar, da det kan bli brukt i mot meg ved senere anledning :lur:

Hva gjør du på fritiden, forutenom å være på Kg?

Er sjelden på KG på fritiden, har for det meste betalt når jeg sitter her prater tull :)

På fritiden vedlikeholder jeg eiendommene, jakter, sykler, lager mat, besøker venner og kjente og slike normale ting.

Høres sikkert ut som den sprekingen, men Michelin-formene er like fordømt til stede.

Piper, har du, ila det siste døgnet mottatt/sendt PM med Bændit?

Ikke bare jeg, men alle tilhengerne av denne tråden krever et ærlig svar.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har du alltid vært like flink til å kommunisere med mennesker, eller føler du det har vokst med årene?

Jeg kan ikke ta stilling til om jeg er god til å kommunisere med mennesker generelt. Men jeg er nok ganske sikker på at kunnskap om kommunikasjon og relasjonell kompetanse, som jeg har ervervet meg gjennom studier, jobb og eget liv, har bidratt til at jeg har utviklet meg mye de siste 20 årene!

Endret av Havbris
Skrevet

Jeg lurer på om eplepit er medlem på hundesonen, eller om hun bare ligner veldig på ei der inne :)

Er nok bare en som ligner. (Nå lurer jeg fryktelig på hvordan vedkommende ser ut hehe)! :)

Skrevet

Nei, fordi jeg er gift. ;)

Velger å utdype svaret mitt litt:

Nå kjenner ikke jeg Bud, og jeg er ganske sikker på at Bud har ingen anelse hvem jeg er, men hvis jeg i teorien var singel, og hadde god kjemi med en mannlig bruker her på KG, som ikke bodde så veldig langt unna, så hadde jeg ikke hatt noe problem med å møte han for en middag, nei. Jeg har allerede fått flere gode venninner som jeg har møtt i rl fra KG som jeg ikke ville vært foruten.

Har vært på date med folk fra nettet flere ganger, og også hatt noen kjærester som jeg møtte på nettet.

Skrevet

best til å danse? jeg tror hun med strippestanga hehe

Skrevet

Dragonslayer123: Er du virkelig 13 år? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Best til å danse er vel en av danserne som er her.

Skrevet

Jeg kan ikke ta stilling til om jeg er god til å kommunisere med mennesker generelt. Men jeg er nok ganske sikker på at kunnskap om kommunikasjon og relasjonell kompetanse, som jeg har ervervet meg gjennom studier, jobb og eget liv, har bidratt til at jeg har utviklet meg mye de siste 20 årene!

Jeg syns du er flink, i alle fall skriftlig (er jo det jeg kan uttale meg om). Hadde vært kjekt å snakke med deg en gang, for tror jeg kunne lært mye av deg.

Noen gode tips til en konflikt, der en part er helt låst og ser bare seg og sitt, mens den andre parten prøver iherdig å finne en løsning? Eller bør man vite mer, for å kunne gi råd?

Skrevet

Er sjelden på KG på fritiden, har for det meste betalt når jeg sitter her prater tull :)

På fritiden vedlikeholder jeg eiendommene, jakter, sykler, lager mat, besøker venner og kjente og slike normale ting.

Høres sikkert ut som den sprekingen, men Michelin-formene er like fordømt til stede.

Piper, har du, ila det siste døgnet mottatt/sendt PM med Bændit?

Ikke bare jeg, men alle tilhengerne av denne tråden krever et ærlig svar.

:ler: Du er morsom du Bud. :ler:

Hva irriterer du deg over?

Skrevet

Noen gode tips til en konflikt, der en part er helt låst og ser bare seg og sitt, mens den andre parten prøver iherdig å finne en løsning? Eller bør man vite mer, for å kunne gi råd?

Bør nok vite litt mer ja - siden det alltid finnes to historier og minst to perspektiver i et forhold! Her på KG kan det noen ganger være lurt å forsøke å ta perspektivet til h*n som ikke skriver her, som ikke har en stemme her (hvis mulig).

Skrevet

Piper: :question: Hvordan klarer du å finne på så mange forskjellige spørsmål? :overrasket:

Skrevet

Bør nok vite litt mer ja - siden det alltid finnes to historier og minst to perspektiver i et forhold! Her på KG kan det noen ganger være lurt å forsøke å ta perspektivet til h*n som ikke skriver her, som ikke har en stemme her (hvis mulig).

Tenkte nesten det ja, da tror jeg at jeg skal sende deg en pm, så får vi se om du kan hjelpe meg litt. Behøver sårt hjelp i en sak :fnise:

Men kan fortsette å stille spørsmål, for denne tråden likte jeg. Blir litt kjent med dere andre, og man svarer på det man vil svare på.

Hva er ditt beste minne, om du ser vekk i fra det å få barn?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...