Gjest Cosette Skrevet 20. mai 2012 #1061 Skrevet 20. mai 2012 Åå, ja, jeg også! Hva ville du studert hvis det ikke fantes grenser? Det er så mye jeg gjerne skulle studert, det er så gøy å lære nye ting, spesielt om samfunn, kulturer og hvordan mennesker kommuniserer. Skulle for eksempel gjerne tatt master i kunnskap, teknologi og samfunn ved NTNU, høres kjempespennende ut. Jeg vurderte egentlig psykologi profesjon, men valgte noe annet. Er dog fremdeles veldig interessert i psykologi, og ville gjerne studert det i et kommende liv. Ellers kunne jeg gjerne studert juss, historie, diverse andre språk, religion, bare for å nevne noen. Har tatt noen litteraturfag som rene "kosefag" også, bare for gøy. Hvilke kulturer er du mest fascinert av?
Piper Skrevet 20. mai 2012 #1062 Skrevet 20. mai 2012 Jeg må si meg enig der. Cognacen er langt mer intim, og nytes på en helt annen måte. Whisky er mer for å få opp stemningen. Brunt brennevin er ikke godt. Hva slags bøker liker du å lese?
Gjest Eurodice Skrevet 20. mai 2012 #1063 Skrevet 20. mai 2012 Hvilken låt beskriver deg aller best? Oi, den var vanskelig å svare på i farten. Det må jeg tenke over .
Gjest Bandit Skrevet 20. mai 2012 #1064 Skrevet 20. mai 2012 Brunt brennevin er ikke godt. Hva slags bøker liker du å lese? Jeg liker nok aller best en god krim. Og jo, brunt brennevin er godt! Hva er yndlingsdrikken din?
Piper Skrevet 20. mai 2012 #1065 Skrevet 20. mai 2012 Jeg liker nok aller best en god krim. Og jo, brunt brennevin er godt! Hva er yndlingsdrikken din? nope brunt er ikke godt av brus er det tab, min store svakhet i livet. Alkohol: en god rødvin, eller bacardi med iste Hva må du ha i løpet av dagen?
Gjest Bandit Skrevet 20. mai 2012 #1066 Skrevet 20. mai 2012 nope brunt er ikke godt av brus er det tab, min store svakhet i livet. Alkohol: en god rødvin, eller bacardi med iste Hva må du ha i løpet av dagen? Jeg må ha vann. Jeg drikker masse vann om dagen. Det er ingenting som stilner tørsten bedre.
Gjest Nuppdupp Skrevet 20. mai 2012 #1067 Skrevet 20. mai 2012 Nuppdupp; har du vært her for lenge? Kan ikke huske at du var så "skarp" før Ja, det kan jeg svare på før jeg går. siden jeg gjerne vil fortelle det. jeg har vært her 1 år i juni eller juli. Er drittlei drittslengingen til anonymbruker og legger merke til at ingen tar igjen og da tror de at de kan holde på sånn de vil. de blir jo overrasket når jeg gjør det :gjeiper: jeg er ikke en person som tar imot ting uten å gjøre noe og det har jeg heller aldri vært, så kanskje det har blitt slettet før du så det. dessuten har kvinneguiden fått meg til å se veldig negativt på kvinner. hadde fra før av et negativt inntrykk, men det ble forverret når jeg kom inn her. en annen ting er alle disse mennene som provoserer med å vite hvordan ALLE kvinner fungerer. en gang blir man drittlei dem også.
Gjest Bud Skrevet 20. mai 2012 #1068 Skrevet 20. mai 2012 Bændit and Piper sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G 2
Gjest Bud Skrevet 20. mai 2012 #1069 Skrevet 20. mai 2012 Ja, det kan jeg svare på før jeg går. siden jeg gjerne vil fortelle det. jeg har vært her 1 år i juni eller juli. Er drittlei drittslengingen til anonymbruker og legger merke til at ingen tar igjen og da tror de at de kan holde på sånn de vil. de blir jo overrasket når jeg gjør det :gjeiper: jeg er ikke en person som tar imot ting uten å gjøre noe og det har jeg heller aldri vært, så kanskje det har blitt slettet før du så det. dessuten har kvinneguiden fått meg til å se veldig negativt på kvinner. hadde fra før av et negativt inntrykk, men det ble forverret når jeg kom inn her. en annen ting er alle disse mennene som provoserer med å vite hvordan ALLE kvinner fungerer. en gang blir man drittlei dem også. Alle menn vet at kvinner IKKE fungerer. Og ja, jeg er veldig enig med deg, svarer av prinsipp ikke ABer. Syns det er fælt når tilsynelatende uskyldsrene ungjenter kommer innom f.eks seksualforumet med et spørsmål også er det om å gjøre å kaste mest mulig dritt alder, IQ og skrivefeil... 3
Gjest imli Skrevet 20. mai 2012 #1070 Skrevet 20. mai 2012 Jeg har mottatt noen slibrige PM-er som jeg antar blir sendt rundt til halve forumet. Disse teller vel egentlig ikke. Så har jeg også opplevd å få noen hyggelige PM-er, men kanskje ikke direkte dateinvitasjon. Og ihvertfall ikke one night stand-invitasjon eller frieri. Jeg skriver ikke så veldig mye om sex her inne, ihvertfall ikke om mitt eget sexliv og egne preferanser, så kanskje jeg ikke oppfattes som så veldig åpen for slikt, jeg vet ikke. Jeg spør deg: Har du vært fristet til å sende noen en PM av romantisk/seksuell karakter? Der kan eg heilt ærleg svare nei
Xaphan Skrevet 20. mai 2012 #1072 Skrevet 20. mai 2012 Katten: Hva var egentlig greia med den sexbloggen din? Hadde du mange lesere? Hvorfor slutta du?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #1073 Skrevet 20. mai 2012 Denne tråden er jo håpløs. Er jo bare snakking her inne, ikke spørsmål. Herregud... :gjeiper: Og jada, si at JEG sender tråden off-topic, men noen må jo komme inn imellom her og si fakta. Tråden er jo full i prisspeik! Finner ikke igjen spørsmålene mine eller svarene engang. 7
Piper Skrevet 20. mai 2012 #1074 Skrevet 20. mai 2012 Bændit and Piper sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G Sist jeg sjekket, så satt jeg i sofaen min og skrev melding på KG Hva har du gjort i dag?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 20. mai 2012 #1075 Skrevet 20. mai 2012 Denne tråden er jo håpløs. Er jo bare snakking her inne, ikke spørsmål. Herregud... :gjeiper: Og jada, si at JEG sender tråden off-topic, men noen må jo komme inn imellom her og si fakta. Tråden er jo full i prisspeik! Finner ikke igjen spørsmålene mine eller svarene engang. Hvilken tråd er det du leser da? Den er jo full av spørsmål og svar. 1
Gjest Katten. Skrevet 20. mai 2012 #1076 Skrevet 20. mai 2012 Katten: Hva var egentlig greia med den sexbloggen din? Hadde du mange lesere? Hvorfor slutta du? Jeg delte den med to andre. Hadde, tydeligvis, et talent innen erotiske tekster, og ville utforske det - samtidig som jeg utforsket meg selv. På det meste var det litt over ti tusen ukentlige lesere. Sluttet fordi jeg var lei av å skrive erotikk. Jeg vil skrive noe... 'mer', rett og slett. Hva er et godt måltid for deg? Uhm. Store mengder! Er irsk helt ute av dansen, altså? Skotsk singel malt, all the way. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 20. mai 2012 #1077 Skrevet 20. mai 2012 Denne tråden er jo håpløs. Er jo bare snakking her inne, ikke spørsmål. Herregud... :gjeiper: Og jada, si at JEG sender tråden off-topic, men noen må jo komme inn imellom her og si fakta. Tråden er jo full i prisspeik! Finner ikke igjen spørsmålene mine eller svarene engang. da kommer jeg med et spørsmål til deg, frk ab. åssn brillestyrke bruker du?
Gjest Bandit Skrevet 20. mai 2012 #1078 Skrevet 20. mai 2012 Bændit and Piper sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G Jeg har ikke sittet i et tre på evigheter. Ikke kysset heller.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #1079 Skrevet 20. mai 2012 Hvilken tråd er det du leser da? Den er jo full av spørsmål og svar. Heter du Maria?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 20. mai 2012 #1080 Skrevet 20. mai 2012 Heter du Maria? Jepp. Hvordan gjettet du det? :gjeiper: 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå