Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Bandit
Skrevet

Dette sier meg at du foretrekker skotsk - har du en favoritt single malt? :) Hvilken?

Jeg har ikke drukket såpass mye whisky at jeg kan skryte på meg veldig mye kjennskap, men jeg var på en skikkelig pokerkveld en gang, og da serverte de en glimrende Glenlivet. Husker ikke type eller alder. Den gikk ned iallefall. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bud

har forstått det slik at du er gift, og håper jeg ikke har tatt helt feil der :fnise:

Men hva setter du mest pris på med din kone?

*sersegrundtirommet*

Ser ingen jeg, dessverre...

Jeg er ungkar og ronkar, kastet ut kjerringa til påske og stortrives med det, sett bort fra at det er kjedelig å våkne alene!

Hva har jeg skrevet som får deg til å tro at jeg er gift?

Endret av Bud
Skrevet

Jeg elsker musikaler :D Jeg liker ikke ALT som er en musikal, men veldig mye av det :) Mine favoritter bortsett fra Les Mis er Jesus Christ Superstar, Cats, My Fair Lady, Phantom of the Opera, Oliver... Også likte jeg veldig godt Hairspray da jeg så den på West End, men filmene ikke like godt.

Så artig, JCS er min favoritt også, ved siden av Spring Awakening (anbefales om du ikke alt har hørt/sett den).

Så, oppfølgingsspørsmål: liker du andre typer teater også? :)

Skrevet

*sersegrundtirommet*

Ser ingen jeg, dessverre...

Jeg er ungkar og ronkar, kastet ut kjerringa til påske og stortrives med det, sett bort fra at det er kjedelig å våkne alene!

Hva har jeg skrevet som får deg til å tro at jeg er gift?

Jeg vet ikke, men det var i en annen tråd, og godt mulig det var et gammelt svar da. Det er jo ikke lenge siden du kastet henne ut da :ler:

Gjest Bandit
Skrevet

Bandit

Hva skremmer deg?

Hvor langt noen mennesker kan gå for å føle seg bedre selv.

Hva irriterer deg mest av alt?

Skrevet (endret)

Urettferdighet irriterer meg mest, og når mennesker ikke klarer å lese det som står skrevet men tolker. Men jeg prøver å ikke irritere meg lengre, for det er bortkastet energi. Men lettere sagt enn gjort av og til :ler:

Hva gjør du en kveld alene?

Endret av Piper
Gjest Bandit
Skrevet

Urettferdighet irriterer meg mest, og når mennesker ikke klarer å lese det som står skrevet men tolker. Men jeg prøver å ikke irritere meg lengre, for det er bortkastet energi. Men lettere sagt enn gjort av og til :ler:

Hva gjør du en kveld alene?

Nå er det ikke så ofte jeg har en kveld alene, men da er det på med litt musikk, lese en god bok, se en god film, eller tv. Kanskje et glass vin, eller en øl.

Hva gir deg gåsehud?

Skrevet

Nå er det ikke så ofte jeg har en kveld alene, men da er det på med litt musikk, lese en god bok, se en god film, eller tv. Kanskje et glass vin, eller en øl.

Hva gir deg gåsehud?

Nå er artist virkelig har en fantastisk stemme, som går rett i hjerte. Ellers er det kyssing på halsen :ler:

Samme spørsmål til deg?

Gjest Eurodice
Skrevet

Nå er artist virkelig har en fantastisk stemme, som går rett i hjerte. Ellers er det kyssing på halsen :ler:

Samme spørsmål til deg?

Kanskje du og Bandit kan fortsette flørtingen :ler: på PM?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Greit nok, tråden heter spør en bruker...men ærlig talt, enkelte kan kanskje helle ta en samtale på pm?

• Liker 7
Skrevet

Helst skulle jeg studert sånn ca alle fagfelt i verden, jeg interesserer meg for veldig mye forskjellig, men det er vel ikke helt gjennomførbart. ;)

Åå, ja, jeg også! :biggrin: Hva ville du studert hvis det ikke fantes grenser? Det er så mye jeg gjerne skulle studert, det er så gøy å lære nye ting, spesielt om samfunn, kulturer og hvordan mennesker kommuniserer. Skulle for eksempel gjerne tatt master i kunnskap, teknologi og samfunn ved NTNU, høres kjempespennende ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Please do :)

Dere to har åpenbart en viss kjemi, og worst case scenario så var det ikke kjempegøy likevel men fortsatt en hyggelig samtale.

• Liker 3
Gjest Katten.
Skrevet

Det er lite som slår en real cognac etter et bedre måltid. En god whisky er heller ikke å forakte, men det er noe med den cognacen i kosestolen etter et bedre måltid. Må bare innrømme det. :ler:

Hva med deg? Likte også at du kalte det whisky i stedet for whiskey. Var det bevisst?

En mann må da kunne sin whisky.

For min del kommer en god konjakk hakket over en whisky når det kommer til kos. Whisky er litt mer feiring for min del.

• Liker 3
Gjest Katten.
Skrevet

Og hvorfor tror folk at Bandit og Piper ikke alt har det moro på PM? :lur:

• Liker 4
Gjest Bandit
Skrevet

Hvilken låt beskriver deg aller best?

Gjest Eurodice
Skrevet

Nei, det vet vi ikke :fnise: .

Skrevet

Er irsk helt ute av dansen, altså? :)

Gjest Bandit
Skrevet

For min del kommer en god konjakk hakket over en whisky når det kommer til kos. Whisky er litt mer feiring for min del.

Jeg må si meg enig der. Cognacen er langt mer intim, og nytes på en helt annen måte. Whisky er mer for å få opp stemningen.

Skrevet

:lur:

:ler:

Hva er et godt måltid for deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...