Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Haha :fnise: Jeg har fått to PM-er som har vært ganske slibrige, men de har virket veldig masseproduserte og tullete. Ikke fra noen aktive brukere.

Har fått flere koselige PM-er, men tror ikke det er noe flørting inn i bildet. Av og til at folk bare vil snakke litt tror jeg, eller har et spørsmål :)

Jeg har et spørsmål til deg og; er nynorsk hovedmålet ditt, eller skriver du det for å bli bedre? (Og det var ikke en antydning til at jeg mener du må bli bedre selvfølgelig)

Begge delar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet og oppføre meg så lenge jeg kan holde meg edru

Hva liker du å drikke, når du skal feste?

Og hvorfor mener du at du ikke oppfører deg når du ikke er edru?

Gjest JosefK78
Skrevet

Hva liker du å drikke, når du skal feste?

Og hvorfor mener du at du ikke oppfører deg når du ikke er edru?

Gin and Tonic eller G&T

ellers er jeg veldig glad i Ale og vil alltid prøve de lokale sortene når jeg er i England (jeg er anglofil og har budd der også i et par år)

Vel jeg har i mine yngre og eldre dager våknet opp de merkeligste plasser etter en fuktig tur og jeg har havnet på de merkeligste plasser som full, mesteparten av mine fullehistorier er ikke for sarte sjeler :)

Hva med deg, er du alltid en dannet kvinne når du drikker eller er det full baluba med puppeflashing, dansing på bordet og klypng av mannerumper?

Skrevet

Gin and Tonic eller G&T

ellers er jeg veldig glad i Ale og vil alltid prøve de lokale sortene når jeg er i England (jeg er anglofil og har budd der også i et par år)

Vel jeg har i mine yngre og eldre dager våknet opp de merkeligste plasser etter en fuktig tur og jeg har havnet på de merkeligste plasser som full, mesteparten av mine fullehistorier er ikke for sarte sjeler :)

Jeg tror vi er tvillinger. :skravle:

Jeg har også bodd i England og var veldig full veldig mye og våknet mange rare plasser. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Imli: Hva er favoritthobbyen din? :)

Og Raindrops... Ikke vær lei deg? :tristbla: Trist at du har følt deg så blæh de siste ukene. :klemmer:

Skrevet

Jeg har også bodd i England og var veldig full veldig mye og våknet mange rare plasser. :fnise:

Hva er det rareste du har gjort i fylla?

Måtte jo spørre etter at du sa det der :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Gin and Tonic eller G&T

Hva med deg, er du alltid en dannet kvinne når du drikker eller er det full baluba med puppeflashing, dansing på bordet og klypng av mannerumper?

Jeg drikker sjelden alkohol, men har aldri drevet med puppeflashing, er nok litt for konservativ der gitt :legrine: Har danset på bordet og baren ved flere anledninger, men også i edru tilstand :briller: Når det gjelder klyping av manneromper, så skjer det bare om jeg vet at mannen liker det :sjarmor:

Nå må du nesten fortelle om noen av de historiene? Jeg har ingne sart sjel, for den tåler ganske mye skal jeg si deg :sjarmor:

Gjest JosefK78
Skrevet

For alt vi vet så har vi våknet opp sammen :D

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Og Raindrops... Ikke vær lei deg? :tristbla: Trist at du har følt deg så blæh de siste ukene. :klemmer:

Det var ikke meningen å fiske etter sympati altså, tungsinnet mitt pleier å gå over av seg selv. Før jeg vet ordet av det våkner jeg en morgen og er sikker på at jeg kan ta over hele verden, så det blir sikkert bra igjen denne gangen også :klemmer:

• Liker 1
Gjest JosefK78
Skrevet

Jeg drikker sjelden alkohol, men har aldri drevet med puppeflashing, er nok litt for konservativ der gitt :legrine: Har danset på bordet og baren ved flere anledninger, men også i edru tilstand :briller: Når det gjelder klyping av manneromper, så skjer det bare om jeg vet at mannen liker det :sjarmor:

Nå må du nesten fortelle om noen av de historiene? Jeg har ingne sart sjel, for den tåler ganske mye skal jeg si deg :sjarmor:

Vel jeg kan fortelle om den første festen jeg var på mens jeg gikk på universitet i England, vi hadde en fest med mange som jeg ikke kjente hvor jeg drakk tett, jeg husker at jeg gikk til nattklubben senere på kvelden men ikke mer, det siste mine venner så av meg var at jeg sov på herretoalettet, personlig husker jeg ikke mer før jeg våkner opp kl. 4 om morgenen på en parkeringsplass på motsatt side av byen, Jakka er revet i sundt, husnøklene er borte, bukselommene er fulle av kontanter som jeg ikke hadde da jeg gikk ut og i annsiktet er det en saftig blåveis.

Hadde litt fyllenerver da :)

Skrevet

Hva er det rareste du har gjort i fylla?

Måtte jo spørre etter at du sa det der :nigo:

Jeg har vel ikke gjort så mye rart, egentlig. Bare hatt masse gøy. Men nestennakenbading i fontenen på Trafalgar square med en lekker kiwi var morsomt. Bruskrig med sånne derre sprutedingser på bardisken på stampuben var også artig.

Diverse mannehistorier hører vel gjerne med, men de tar jeg ikke her. ;)

For alt vi vet så har vi våknet opp sammen :D

Da må du ha latet som om du var innfødt eller lignende, for jeg kan ikke erindre å ha sovet med en nordmann. :fnise:

Skrevet

Vel jeg kan fortelle om den første festen jeg var på mens jeg gikk på universitet i England, vi hadde en fest med mange som jeg ikke kjente hvor jeg drakk tett, jeg husker at jeg gikk til nattklubben senere på kvelden men ikke mer, det siste mine venner så av meg var at jeg sov på herretoalettet, personlig husker jeg ikke mer før jeg våkner opp kl. 4 om morgenen på en parkeringsplass på motsatt side av byen, Jakka er revet i sundt, husnøklene er borte, bukselommene er fulle av kontanter som jeg ikke hadde da jeg gikk ut og i annsiktet er det en saftig blåveis.

Hadde litt fyllenerver da :)

Kanskje du fikk penger som unnskyldning, eller noe annet som jeg rett og slett ikke skal tenke tanken på :ler:

Hva er det verste du har sagt til en annen person?

• Liker 1
Gjest JosefK78
Skrevet

Kanskje du fikk penger som unnskyldning, eller noe annet som jeg rett og slett ikke skal tenke tanken på :ler:

Hva er det verste du har sagt til en annen person?

Vanskelig spørsmål, jeg er egentlig en veldig snill gutt og ønsker aldri å såre noen men igjen har alkoholen spilt en rolle, husker ikke hva jeg sa, men hun ganske søte blondinen som kom opp til meg for å snakke løp bort fra meg gråtende, som sagt jeg hadde drukket og husker ikke ordene men kameratene mine kjeftet på meg dagen etter og jeg skulle sånn ønske jeg fikk si unskyld til den stakkars dama.

ellers kalte jeg ei dame som snek i køen ved en nattklubb ei stygg lesbe en gang, det datt bare ut

Skrevet

Imli: Hva er favoritthobbyen din? :)

Har ikkje tid til så mykje hobbyar, i grunnen... Viss du ikkje reknar med KG? ;)

Elles er eg veldig glad i å lesa.

Skrevet

Har ikkje tid til så mykje hobbyar, i grunnen... Viss du ikkje reknar med KG? ;)

Elles er eg veldig glad i å lesa.

Og jeg som trodde du var kjempeflink til å male eller strikke :sukk: Å strikke skulle jeg gjerne vært flink til :)

Skrevet

Og jeg som trodde du var kjempeflink til å male eller strikke :sukk: Å strikke skulle jeg gjerne vært flink til :)

Hehe, nei, absolutt ikkje. Diverre... Har ved fleire høve prøvd å verte sånn handarbeidsdame, men har aldri orka det særleg lenge. Har ikkje tålmod til det...

Gjest HunterLady
Skrevet

Hunterlady:

Når du skriver

"Nå svarer jeg selv om ikke spm var til meg. Men tror at for noen av oss kvinner, så er menn som deg og f.eks Bandit, som alltid er høflige, dannede, politisk korrekte og ikke minst kvinnelikere, veldig urealistiske og litt for gode til å være sanne. "

hvorfor inkluderer du da ikke meg? Er ikke jeg like "politisk korrekt" og kvindeliker og idiot som Mr OMG og Bandit og likesindede? Jeg er helt ærlig, men hvorfor får ikke jeg ta del i de mistroddes rekker?

og ikke mindst: Hvorfor inviterer du meg ikke med på jentefest? Diskriminerer du meg fordi jeg er mann?

Av en eller annen grunn så er du meget troverdig, min gode mann ;)

Du fremstår du som lite smiskete, og du fremstår som seriøs og moden. :)

Hvor gammel er du Giacomo? Svar ordentlig nå.

Egentlig så tror jeg du hadde passet meget godt inn i jentegjengen vår. Du er herved hjertelig velkommen! :)

Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

Ja. :)

Hunterlady: Jeg lurer på om du trener mye? :) Så bilde av kroppen din i en tråd her inne og jeg har fortsatt hakeslepp. Lurer på hva hemmeligheten er? :fnise::popcorn:

Hemmeligheten er flaks med kameravinkelen! ;)

Neida, men jeg trener ikke for øyeblikket pga altfor mye annet jeg må prioritere foran om dagene. Jeg trente derimot mye i 2011, og gikk på en del dietter. Dietter fungerer omtrent like godt som å spise hamburgere daglig, så jeg anbefaler ikke det (jeg tok litt hardt i nå, men dietter er ikke skapt for meg!). Anbefaler styrketrening på det varmeste!

Ellers holder jeg meg mest sannsynlig slank fordi jeg er over gjennomsnittet aktiv i hverdagen. Jeg setter meg sjeldent ned, bortsett fra etter at poden er sovnet og denne poden er svært aktiv. Bruker dagene til å løpe etter han og gå rundt å løfte på han. Han veier for øvrig 16 kg, så da får jeg jo litt armtrening. :D

Ps: Tusen takk for kompliment. :)

Endret av HunterLady
Skrevet

Hehe, nei, absolutt ikkje. Diverre... Har ved fleire høve prøvd å verte sånn handarbeidsdame, men har aldri orka det særleg lenge. Har ikkje tålmod til det...

Hehe, samme her. Det samme skjer hver gang jeg prøver å lære meg å strikke (og å lære meg fransk, av en eller annen grunn) - tålmodigheten strekker bare ikke til!

Gjest Bandit
Skrevet

Av en eller annen grunn så er du meget troverdig, min gode mann ;)

Du fremstår du som lite smiskete, og du fremstår som seriøs og moden. :)

I motsetning til oss andre... :takke:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...