Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Silfen: Har du et nick på et annet forum som også begynner med Si? Altså brukernavnet, ikke forumet.

Ja. Opptil flere.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bandit
Skrevet

Hadde veldig lyst til å kommentere matsmaken din, men av en eller annen merkelig grunn så stoppet jeg meg selv nå :fnise:

Jeg liker veldig godt filmer fra virkeligheten, en god komedie, action, og drama men liker ikke å se grøssere og filmer som er uvirkelige på en måte som bare blir rare å se på

Samme spørsmål tilbake til deg?

Jeg kan like en god grøsser, men da helst klassikerne. De nyere grøsserne som er lagd, er ikke i nærheten av å finne den samme stemningen og nerven.

Jeg er så og si altetende, selv om jeg er ganske så kresen egentlig. Det jeg har problemer med er musicals. Mange av dem har en helt grei handling, men så skal de plutselig synge og danse. Føler meg da som i åpningen av 2001: A Space Odyssey. En ren og skjær syretripp. :ler:

Hvor går yndlingsferien?

Skrevet

Gjør det du, så kan vi flire litt i det skjulte over de som forsøker å leke Kirsten Giftekniv her... ;) Eller for å skape enda flere rykter, fortsette på PM... :lur:

:sengekos:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Piper: Hvor gammel er du?

Skrevet

Ja. Opptil flere.

:)

Gjest JosefK78
Skrevet

Engelsk takler jeg rimelig bra, det var mer sammenhengen som jeg ikke helt fikk fatt om.

linky winky

Skrevet

Nå er det du som ikke skjønner sammenhengen.

For å komme til poenget; hvorfor lurte du på om jeg var sjalu når jeg spurte Piper om Bandit ikke var dateverdig? Jeg skjønner ikke helt hvor sjalubiten kommer inn der.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan like en god grøsser, men da helst klassikerne. De nyere grøsserne som er lagd, er ikke i nærheten av å finne den samme stemningen og nerven.

Jeg er så og si altetende, selv om jeg er ganske så kresen egentlig. Det jeg har problemer med er musicals. Mange av dem har en helt grei handling, men så skal de plutselig synge og danse. Føler meg da som i åpningen av 2001: A Space Odyssey. En ren og skjær syretripp. :ler:

Hvor går yndlingsferien?

:fnise: Musikaler må være bra, og alt av sanger og dansing må stemme. Det er der de får problemer, og derfor har det ikke blitt laget så mange gode musikaler.

Favorittfilmen min da jeg var 13 var Exocisten

Jeg liker sol og varme, og ferien går gjerne til varmere strøk. Pengene stopper gjerne for lengre reiser, for kunne tenkt meg å reise til Australia blant annet.

Men elsker også storbyferie, der man går rundt og bare nyter dagen og omgivelsene.

Når du går ut på byen, er det da nattklubb eller pub?

Skrevet

Piper: Hvor gammel er du?

Jeg er 42

Gjest Bandit
Skrevet (endret)

:fnise: Musikaler må være bra, og alt av sanger og dansing må stemme. Det er der de får problemer, og derfor har det ikke blitt laget så mange gode musikaler.

Favorittfilmen min da jeg var 13 var Exocisten

Jeg liker sol og varme, og ferien går gjerne til varmere strøk. Pengene stopper gjerne for lengre reiser, for kunne tenkt meg å reise til Australia blant annet.

Men elsker også storbyferie, der man går rundt og bare nyter dagen og omgivelsene.

Når du går ut på byen, er det da nattklubb eller pub?

Exorcisten er utvilsomt den beste grøsser ever. Fulgt av The Shining. :nigo:

Nå er det en stund siden jeg har vært ute på by'n da, men jeg holder meg til pub, jeg. Går som oftest an å snakke sammen der. Og møter jeg noen interessante mennesker, så slipper jeg å rope "HÆ??" hele tiden. :ler:

Dersom du er helt alene. Hvordan tilbringer du kvelden?

Endret av Bandit
  • Liker 1
Gjest JosefK78
Skrevet

Det er vel slik mange er, og det vise rjo at man vet å oppføre seg enkelte steder.

Måtte bare fylle ut litt :fnise:

jeg vet og oppføre meg så lenge jeg kan holde meg edru

et spørsmål tilbake til deg da:

Du er på pub-quiz med vennene dine temaene er, Tv/Underholdning, Relgion og Myter, Moderne Europeisk Historie, Dyr i Norge og Verdens Hovedsteder

Vilket av disse temaene ville du gjort det best på og vilket hadde du ikke kunnet noe?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bandit: Hvor gammel er du?

Gjest JosefK78
Skrevet

Nå er det du som ikke skjønner sammenhengen.

For å komme til poenget; hvorfor lurte du på om jeg var sjalu når jeg spurte Piper om Bandit ikke var dateverdig? Jeg skjønner ikke helt hvor sjalubiten kommer inn der.

Ok, det var en uskyldig spøk der jeg ymtet at det var du som ville ha Bandit siden du spurte om han ikke var dateverdig, det var ikke meningen at noen skulle ta det alvorlig

Alt jeg skriver blir jo bare feil

• Liker 1
Skrevet

Ok, det var en uskyldig spøk der jeg ymtet at det var du som ville ha Bandit siden du spurte om han ikke var dateverdig, det var ikke meningen at noen skulle ta det alvorlig

Alt jeg skriver blir jo bare feil

Pøh, alt blir ikke feil selv om noen ikke alltid er enig.

Og jeg skjønte jo det skulle være en spøk, men jeg tok den bare ikke.

Carry on. :)

Gjest JosefK78
Skrevet

Er du glad i kaffe?

Meget glad i kaffe men fortrekker Te

Til deg Bud, hva het den blonde og slanke fyren som var makkeren til Bud Spencer?

• Liker 1
Skrevet

Meget glad i kaffe men fortrekker Te

Til deg Bud, hva het den blonde og slanke fyren som var makkeren til Bud Spencer?

Jeg er ikke Bud, men jeg svarer Terrence Hill. Jeg så alle de komediefilmene da jeg var liten. :D

Skrevet

Exorcisten er utvilsomt den beste grøsser ever. Fulgt av The Shining. :nigo:

Nå er det en stund siden jeg har vært ute på by'n da, men jeg holder meg til pub, jeg. Går som oftest an å snakke sammen der. Og møter jeg noen interessante mennesker, så slipper jeg å rope "HÆ??" hele tiden. :ler:

Dersom du er helt alene. Hvordan tilbringer du kvelden?

Slitsom å si hæ hele tiden :ler:

Jeg bruker endel tid på Kg, for jeg elsker en god diskusjon. Liker godt å kryper opp i sofaen med teppet rundt meg med en bok. Ellers kan jeg se på tv, om det er en god serie eller film.

Favorittserien din på tv?

Gjest Bandit
Skrevet

Bandit: Hvor gammel er du?

Jeg er rukket å bli 38 år. Hva med deg, AnonymBruker?

• Liker 1
Skrevet

jeg vet og oppføre meg så lenge jeg kan holde meg edru

et spørsmål tilbake til deg da:

Du er på pub-quiz med vennene dine temaene er, Tv/Underholdning, Relgion og Myter, Moderne Europeisk Historie, Dyr i Norge og Verdens Hovedsteder

Vilket av disse temaene ville du gjort det best på og vilket hadde du ikke kunnet noe?

Verdens hovedsteder er noe jeg ikke hadde kunnet så mye om, for geografi klarer liksom ikke å feste seg i hjernen min. :fnise:

Ville nok klart meg best på Religion og Myter og Tv/underholdning

Hva slags diskusjoner engasjerer deg mest?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...