Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

Av en eller annen grunn så er du meget troverdig, min gode mann ;)

Du fremstår du som lite smiskete, og du fremstår som seriøs og moden. :)

Hvor gammel er du Giacomo? Svar ordentlig nå.

Egentlig så tror jeg du hadde passet meget godt inn i jentegjengen vår. Du er herved hjertelig velkommen! :)

Du skal se at Giacomo nok kan overraske med skjulte talenter bak sin dannede og chevalereske opptreden :lur: .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arabella, Hunterlady, Bandit, JosefK, Bud, Imli og Pinkleaf:

Hva er deres livs soundtrack?

AnonymBruker
Skrevet

Oh...please...hva med å stille spørsmål som er litt mer utfordrende? Og da i kategorien "juciy"-spørsmål.

:popcorn:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oh...please...hva med å stille spørsmål som er litt mer utfordrende? Og da i kategorien "juciy"-spørsmål.

Det er vel bare for deg å spørre det :nigo:

• Liker 2
Skrevet

Hva er nicket ditt?

• Liker 2
Skrevet

Synes det er litt mer spennende å høre om musikksmak, og hvordan den nevtne brukeren ser på seg selv og livet enn å høre om hvor mange de har ligget med, hvilken sexstilling de foretrekker eller om de noen gang har vært utro.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel bare for deg å spørre det :nigo:

Aner ikke, er dessverre ingen ekspert på slike type spørsmål. Hva med deg? Siden du ber andre om å stille slike spørsmål, er det noe spørsmål du innerst inne har lyst til å stille, men ikke tør?

Hva er nicket ditt?

Juciy.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Aner ikke, er dessverre ingen ekspert på slike type spørsmål. Hva med deg? Siden du ber andre om å stille slike spørsmål, er det noe spørsmål du innerst inne har lyst til å stille, men ikke tør?

Ganske unødvendig å rakke ned på andres spørsmål når du selv ikke klarer å komme opp med noe bedre, syns du ikke?

• Liker 2
Skrevet

Juciy.

Liar, liar pants on fire.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ganske unødvendig å rakke ned på andres spørsmål når du selv ikke klarer å komme opp med noe bedre, syns du ikke?

Oh...nå må dere ikke være så strenge med meg, da :grine:

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo du som ber folk om å stille juicy spørsmål, ikke jeg. Jeg sier bare at hvis du vil ha andre spørsmål så er det mest effektivt å stille dem selv.

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Maria_Marihøne

Du får tre menn; Carl I Hagen, Petter Nortug og Jarle Andøy. En må du gifte deg med, en må du ha en ONS med og en havner du på en øde øy med. Hvem velger du til hva?

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo du som ber folk om å stille juicy spørsmål, ikke jeg. Jeg sier bare at hvis du vil ha andre spørsmål så er det mest effektivt å stille dem selv.

Hvem av KG-brukerne kunne du ha tenkt deg å ha ONS med?

Duger det?

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Maria_Marihøne

Du får tre menn; Carl I Hagen, Petter Nortug og Jarle Andøy. En må du gifte deg med, en må du ha en ONS med og en havner du på en øde øy med. Hvem velger du til hva?

Å hjelpes :fnise:

Tror jeg hadde valgt Carl I. Hagen å ha ONS med. I grisefylla, så kanskje jeg hadde glemt det dagen etter :gjeiper:

Petter Northug kan jeg gifte meg med, og Andøy er sikkert god å ha på en øde øy ;)

Skrevet

Juicy spørsmål?:popcorn:

Ja, Vampen. Har dere Fruktbar eller lignende der du er? I så fall; hva er din favorittjuice/fruktsmoothie?

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Belle Gunnes: Hva fascinerer deg?

Gjest Vampen
Skrevet

Ja, Vampen. Har dere Fruktbar eller lignende der du er? I så fall; hva er din favorittjuice/fruktsmoothie?

:snurt: Ikke helt hva jeg hadde håpet på!

Men ok, jeg drikker ikke juice, og smoothie velger jeg stort sett etter farge! :nigo: Det gir litt spenning i hverdagen, og har gitt en og annen nasty overraskelse.

Skrevet

:snurt: Ikke helt hva jeg hadde håpet på!

Men ok, jeg drikker ikke juice, og smoothie velger jeg stort sett etter farge! :nigo: Det gir litt spenning i hverdagen, og har gitt en og annen nasty overraskelse.

Syns alt er rødt eller gult, i diverse nyanser. Her putter de juice i smoothien, så kanskje du har blitt juiced. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hvem av KG-brukerne kunne du ha tenkt deg å ha ONS med?

Duger det?

Spørsmålet gjelder mer enn en?

Bud, Gorgonzola, Katten, Maruwan, misogynist, mann42, Bandit oooog Jalp.

Kom ikke på flere i farta :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...