Gjest Eurodice Skrevet 19. mai 2012 #861 Skrevet 19. mai 2012 Av en eller annen grunn så er du meget troverdig, min gode mann Du fremstår du som lite smiskete, og du fremstår som seriøs og moden. Hvor gammel er du Giacomo? Svar ordentlig nå. Egentlig så tror jeg du hadde passet meget godt inn i jentegjengen vår. Du er herved hjertelig velkommen! Du skal se at Giacomo nok kan overraske med skjulte talenter bak sin dannede og chevalereske opptreden .
Niennas Skrevet 19. mai 2012 #862 Skrevet 19. mai 2012 Arabella, Hunterlady, Bandit, JosefK, Bud, Imli og Pinkleaf: Hva er deres livs soundtrack?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #863 Skrevet 19. mai 2012 Oh...please...hva med å stille spørsmål som er litt mer utfordrende? Og da i kategorien "juciy"-spørsmål. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #864 Skrevet 19. mai 2012 Oh...please...hva med å stille spørsmål som er litt mer utfordrende? Og da i kategorien "juciy"-spørsmål. Det er vel bare for deg å spørre det 2
Silfen Skrevet 19. mai 2012 #865 Skrevet 19. mai 2012 Oh...please...hva med å stille spørsmål som er litt mer utfordrende? Og da i kategorien "juciy"-spørsmål. Hva er nicket ditt? 2
Niennas Skrevet 19. mai 2012 #866 Skrevet 19. mai 2012 Oh...please...hva med å stille spørsmål som er litt mer utfordrende? Og da i kategorien "juciy"-spørsmål. Synes det er litt mer spennende å høre om musikksmak, og hvordan den nevtne brukeren ser på seg selv og livet enn å høre om hvor mange de har ligget med, hvilken sexstilling de foretrekker eller om de noen gang har vært utro. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #867 Skrevet 19. mai 2012 Det er vel bare for deg å spørre det Aner ikke, er dessverre ingen ekspert på slike type spørsmål. Hva med deg? Siden du ber andre om å stille slike spørsmål, er det noe spørsmål du innerst inne har lyst til å stille, men ikke tør? Hva er nicket ditt? Juciy.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 19. mai 2012 #868 Skrevet 19. mai 2012 Aner ikke, er dessverre ingen ekspert på slike type spørsmål. Hva med deg? Siden du ber andre om å stille slike spørsmål, er det noe spørsmål du innerst inne har lyst til å stille, men ikke tør? Ganske unødvendig å rakke ned på andres spørsmål når du selv ikke klarer å komme opp med noe bedre, syns du ikke? 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #870 Skrevet 19. mai 2012 Ganske unødvendig å rakke ned på andres spørsmål når du selv ikke klarer å komme opp med noe bedre, syns du ikke? Oh...nå må dere ikke være så strenge med meg, da
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #871 Skrevet 19. mai 2012 Aner ikke, er dessverre ingen ekspert på slike type spørsmål. Hva med deg? Siden du ber andre om å stille slike spørsmål, er det noe spørsmål du innerst inne har lyst til å stille, men ikke tør? Det er jo du som ber folk om å stille juicy spørsmål, ikke jeg. Jeg sier bare at hvis du vil ha andre spørsmål så er det mest effektivt å stille dem selv. 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 19. mai 2012 #872 Skrevet 19. mai 2012 Maria_Marihøne Du får tre menn; Carl I Hagen, Petter Nortug og Jarle Andøy. En må du gifte deg med, en må du ha en ONS med og en havner du på en øde øy med. Hvem velger du til hva?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #873 Skrevet 19. mai 2012 Det er jo du som ber folk om å stille juicy spørsmål, ikke jeg. Jeg sier bare at hvis du vil ha andre spørsmål så er det mest effektivt å stille dem selv. Hvem av KG-brukerne kunne du ha tenkt deg å ha ONS med? Duger det?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 19. mai 2012 #875 Skrevet 19. mai 2012 Maria_Marihøne Du får tre menn; Carl I Hagen, Petter Nortug og Jarle Andøy. En må du gifte deg med, en må du ha en ONS med og en havner du på en øde øy med. Hvem velger du til hva? Å hjelpes Tror jeg hadde valgt Carl I. Hagen å ha ONS med. I grisefylla, så kanskje jeg hadde glemt det dagen etter :gjeiper: Petter Northug kan jeg gifte meg med, og Andøy er sikkert god å ha på en øde øy
Silfen Skrevet 19. mai 2012 #876 Skrevet 19. mai 2012 Juicy spørsmål? Ja, Vampen. Har dere Fruktbar eller lignende der du er? I så fall; hva er din favorittjuice/fruktsmoothie?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 19. mai 2012 #877 Skrevet 19. mai 2012 Belle Gunnes: Hva fascinerer deg?
Gjest Vampen Skrevet 19. mai 2012 #878 Skrevet 19. mai 2012 Ja, Vampen. Har dere Fruktbar eller lignende der du er? I så fall; hva er din favorittjuice/fruktsmoothie? Ikke helt hva jeg hadde håpet på! Men ok, jeg drikker ikke juice, og smoothie velger jeg stort sett etter farge! Det gir litt spenning i hverdagen, og har gitt en og annen nasty overraskelse.
Silfen Skrevet 19. mai 2012 #879 Skrevet 19. mai 2012 Ikke helt hva jeg hadde håpet på! Men ok, jeg drikker ikke juice, og smoothie velger jeg stort sett etter farge! Det gir litt spenning i hverdagen, og har gitt en og annen nasty overraskelse. Syns alt er rødt eller gult, i diverse nyanser. Her putter de juice i smoothien, så kanskje du har blitt juiced.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #880 Skrevet 19. mai 2012 Hvem av KG-brukerne kunne du ha tenkt deg å ha ONS med? Duger det? Spørsmålet gjelder mer enn en? Bud, Gorgonzola, Katten, Maruwan, misogynist, mann42, Bandit oooog Jalp. Kom ikke på flere i farta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå