Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han er 9 år. Herlig alder.

Jeg trivdes veldig godt i jobben, faktisk. Men veldig press på jobb, sammen med et destruktivt forhold og barneoppdragelsen så og si alene, gjorde at jeg kræsjet og brant. Har ikke kommet meg ut igjen enda, og har nok en liten vei å gå før jeg er der igjen. Hva jeg velger neste gang, vet jeg ikke, men kunne tenkt meg noe mer kreativt.

Herlig, men krevende alder :fnise: Det jeg liker med den alderen er at de fortsatt er uskyldige, men noen begynner allerede da å utvikle flauhet over enkelte ting og det er synd.

Det er viktig å ta den tiden det tar, for har man det for travelt kan man fort falle tilbake.

Hva liker du å spise?

Videoannonse
Annonse
Gjest JosefK78
Skrevet

Piper du trenger ikke gå rundt grøten, bare spør ham rett ut om han vile være med ut på date :)

• Liker 6
Skrevet (endret)

Piper du trenger ikke gå rundt grøten, bare spør ham rett ut om han vile være med ut på date :)

Takk for en god latter, den trengte jeg :legrine:

tenkte jeg kunne stille et spørsmål samtidig :fnise:

Er du alltid like rett frem av deg? :fnise:

Endret av Piper
  • Liker 1
Skrevet

Støtter denne!

Ta steget du da, Bændit ;)

• Liker 2
Skrevet

Gisp!Mener du at Bandit ikke er dateverdig?

• Liker 1
Skrevet

Om det var til meg, så sa jeg ikke det

Gjest JosefK78
Skrevet

Jealous much :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Om det var til meg, så sa jeg ikke det

Vi tolket det slik!

Vær klar i din tale nå!

Du trenger ikke ta standpunkt til giftermål riktig enda, men han er absolutt noe du burde vurdere.

Selv om han er KG-mann så er det ikke sikkert han er helt klin kokos for det.

Skrevet

Jealous much :gjeiper:

Jeg burde sikkert ha et bra svar her, men jeg skjønner ikke helt hva du mener.

Gjest JosefK78
Skrevet

Takk for en god latter, den trengte jeg :legrine:

tenkte jeg kunne stille et spørsmål samtidig :fnise:

Er du alltid like rett frem av deg? :fnise:

Jeg har ingen skam blant venner og online men ute blant mennesker jeg ikke kjenner så veier jeg mine ord

Gjest JosefK78
Skrevet

Jeg burde sikkert ha et bra svar her, men jeg skjønner ikke helt hva du mener.

Jealouse much er et slang utrykk som betyr om du er veldig sjalu

Jeg har plukket det opp i fra tenåringsserier på TV

• Liker 1
Skrevet

Så moro det var her, da! Og da spør jeg deg: Kråkesaks, hører du dårlig?

Endelig et spørsmål til meg. :hoppe: Ja, jeg hører dårlig.

• Liker 1
Skrevet

Jealouse much er et slang utrykk som betyr om du er veldig sjalu

Jeg har plukket det opp i fra tenåringsserier på TV

Engelsk takler jeg rimelig bra, det var mer sammenhengen som jeg ikke helt fikk fatt om.

Gjest Bandit
Skrevet

Herlig, men krevende alder :fnise: Det jeg liker med den alderen er at de fortsatt er uskyldige, men noen begynner allerede da å utvikle flauhet over enkelte ting og det er synd.

Det er viktig å ta den tiden det tar, for har man det for travelt kan man fort falle tilbake.

Hva liker du å spise?

Jeg er en pastamann. Jeg elsker det italienske kjøkken. Men sånn når det skal være litt ekstra, er det lite som slår en skikkelig biff.

Hva slags filmer ser du på, og hvilke slår du av?

Skrevet

Vi tolket det slik!

Vær klar i din tale nå!

Du trenger ikke ta standpunkt til giftermål riktig enda, men han er absolutt noe du burde vurdere.

Selv om han er KG-mann så er det ikke sikkert han er helt klin kokos for det.

Man skal ikke tolke noe som helst, for det er da det blir feil.

Jeg var nok ikke inne på den tanken, for å si det slik, men som tidligere sagt ble jeg fascinert av svarene og ville vite mer og da spør jeg. Noe som tydeligvis ble tolket i andre retninger her og nå, og jeg begynte faktisk å le av den kommentaren og må ærlig si at jeg lurte på hva jeg hadde sagt og gjort som kunne lede til den. Dette var jo en tråd der man kunne stille spørsmål, og det gjorde jeg :gjeiper:

Men jeg spør likevel jeg, for er ikke verre på det enn som så og er nok nysgjerrig på litt flere ting så da kan dere vente i spenning. :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg er en pastamann. Jeg elsker det italienske kjøkken. Men sånn når det skal være litt ekstra, er det lite som slår en skikkelig biff.

Hva slags filmer ser du på, og hvilke slår du av?

Hadde veldig lyst til å kommentere matsmaken din, men av en eller annen merkelig grunn så stoppet jeg meg selv nå :fnise:

Jeg liker veldig godt filmer fra virkeligheten, en god komedie, action, og drama men liker ikke å se grøssere og filmer som er uvirkelige på en måte som bare blir rare å se på

Samme spørsmål tilbake til deg?

Endret av Piper
  • Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

Men jeg spør likevel jeg, for er ikke verre på det enn som så og er nok nysgjerrig på litt flere ting så da kan dere vente i spenning. :fnise:

Gjør det du, så kan vi flire litt i det skjulte over de som forsøker å leke Kirsten Giftekniv her... ;) Eller for å skape enda flere rykter, fortsette på PM... :lur:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har ingen skam blant venner og online men ute blant mennesker jeg ikke kjenner så veier jeg mine ord

Det er vel slik mange er, og det vise rjo at man vet å oppføre seg enkelte steder.

Måtte bare fylle ut litt :fnise:

Endret av Piper
Skrevet

Gjør det du, så kan vi flire litt i det skjulte over de som forsøker å leke Kirsten Giftekniv her... ;) Eller for å skape enda flere rykter, fortsette på PM... :lur:

Digger det :fnise:

Skrevet

Silfen: Har du et nick på et annet forum som også begynner med Si? Altså brukernavnet, ikke forumet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...