Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest SummerJudith
Skrevet

aldrisur hvordan klarer du være så glad hele tiden x)?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om Kråkefjas pleier å le hjertelig for seg selv og gni seg i hendene hver gang han skriver sånne korte, krasse stikkere (også kalt innlegg) i diverse tråder her?

Jeg lurer på om Kråkefjas i det hele tatt er eldre enn 16.

• Liker 3
Gjest NozMonster
Skrevet

Veldig godt spørsmål. :fnise:

Jeg er litt sånn merkelig med kombinasjonen ganske brun i huden og lys blondt hår. Men er ikke sånn Bimbo-brun-blond assa. Mer sånn ekte lissom. Svarer jeg på mer enn du spør om nå? Ble så glad for å få et spørsmål skjønner du. klarer nesten ikke å stoppe på en måte. Men, ja lys blond. Også har jeg.......neida. :sjenert:

Du kan godt spørre om mer, for akkurat nå kjeder jeg meg, som du kanskje fortsår? :eeeh:

:skratte: du er så utrolig søt aldrisur!

har du kjæreste eller lever du singellivet, eller hvordan er ståa? :)

• Liker 2
Gjest Loverdose
Skrevet

Jeg lurer på om Kråkefjas pleier å le hjertelig for seg selv og gni seg i hendene hver gang han skriver sånne korte, krasse stikkere (også kalt innlegg) i diverse tråder her?

:klappe:

Skrevet

Hva var det som sist gjorde deg eitrende forbanna og hva var det som fikk deg til å le høyt og ekte sist?

Hei - fikk en viktig og koselig telefon, så svarer litt sent. :sjenert:

Eitrendes forbanna? Husker ingen spesiell episode akkurat, men urettferdig behandling, mobbing og ondskapsfulle mennesker kan få meg mer enn eitrendes forbanna! :kjefte:

Ellers så lo jeg temmelig høyt og ekte når kjæresten min skulle servere kaffe for et par timer siden, og mista godbuksa fordi knuten i joggebuksebåndet hadde gått opp. For et heeeerlig syn! :hoho:

• Liker 3
Skrevet

Eitrendes forbanna? Husker ingen spesiell episode akkurat, men urettferdig behandling, mobbing og ondskapsfulle mennesker kan få meg mer enn eitrendes forbanna! :kjefte:

Ellers så lo jeg temmelig høyt og ekte når kjæresten min skulle servere kaffe for et par timer siden, og mista godbuksa fordi knuten i joggebuksebåndet hadde gått opp. For et heeeerlig syn! :hoho:

Fikk telefon du liksom :cool:

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det var viktig og koselig telefon som fikk deg opptatt, Aldrisur :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Aldrisur: Hva er favorittgodiset ditt?

Maria-Marihøner! Neida, men du er en godis!

Toffeefi og negerkyss (men det er det kanskje ikke lov å si?) :frown: Sånne kokosboller uten kokos. :hjerte:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet (endret)

Maria-Marihøner! Neida, men du er en godis!

Toffeefi og negerkyss (men det er det kanskje ikke lov å si?) :frown: Sånne kokosboller uten kokos. :hjerte:

:fnise:

Hva er negerkyss? Er det de store røde leppene? (er det lov å si tro...?)

Endret av Maria_Marihøne
  • Liker 1
Gjest Yellow Taxi
Skrevet (endret)

Jeg så for meg at du var mye eldre egentlig.

På disse "finn din mentale alder" artighetene får jeg alltid 50+. Jeg tror nå ikke at det er så ille, men det å være asosial, følelsesmessig avstumpet, kynisk og avholdsmann gjør visst noe med en.

Deg da?

Endret av Yellow Taxi
  • Liker 1
Skrevet (endret)

edit: Never mind, jeg begynner tydeligvis å bli trøtt her..

Endret av Chord
  • Liker 1
Skrevet

aldrisur hvordan klarer du være så glad hele tiden x)?

Jeg veit ikke jeg Aaleyah, det bare er sånn. :takke:

Men du, jeg kan bli temmelig uglad til tider jeg også altså, er ikke sånn at jeg alltid går rundt og smiler og ler. :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

JosefK78: Er det du som er på profilbildet ditt? :)

Gjest Bobler
Skrevet

BUD:

Kan du forklare disse skadene litt nermere? Ble veldig nyskjerrig :ler:

3 dager etter beinbrudd, 2 dager grunnet en stikkskade, 5 dager med hjernerystelse
Skrevet

Mr.Omg: Hvorfor svarer du alltid det kvinner vil høre? Kan du ikke svare det du egentlig mener?

Du er så forutsigbar :Gjesp:

Jeg svarer alltid det jeg egentlig mener. Det er ikke sånn at alle menn har en felles mening, mens kvinner har en annen felles mening.

Returspørsmål:

Hvorfor spør du om dette om og om og om igjen, når du har fått svar? Hva er vitsen? :klaske:

• Liker 4
Skrevet

:skratte: du er så utrolig søt aldrisur!

har du kjæreste eller lever du singellivet, eller hvordan er ståa? :)

Nå ble det veldig mye her kjenner jeg, men til deg Nozzejenta:

Jeg har en kjæreste som jeg har hatt siden jeg var 16 år og han var 18. Vi er ikke tenåringer lenger, for å si det på den måten. :gjeiper: Og nå tror jeg datteren min sitter og ler av meg og leser dette her - for jeg skal love deg at hun følger med på Aldrisur, og gremmes og gruer seg for hva det neste jeg skal skrive blir. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

BUD:

Kan du forklare disse skadene litt nermere? Ble veldig nyskjerrig :ler:

Er det ikke forklarende nok a?

De nevnte er bare få små utdrag av den store sammenhengen - som igjen resulterer i at jeg hverken får uføreforsikring eller livsforsikring på noen år... hehe :)

Å sette kniven så dypt i beinet av du kjenner spissen på andre siden er ikke no kult :gjeiper:

Gjest Bobler
Skrevet

Er det ikke forklarende nok a?

De nevnte er bare få små utdrag av den store sammenhengen - som igjen resulterer i at jeg hverken får uføreforsikring eller livsforsikring på noen år... hehe :)

Å sette kniven så dypt i beinet av du kjenner spissen på andre siden er ikke no kult :gjeiper:

Skadene jo, tenkte mer på hvordan de oppstod :)

Skrevet

Skadene jo, tenkte mer på hvordan de oppstod :)

To skjedde i skogen og en i sofaen :)

Vil ikke gå nærmere inn på det, greit? :)

Gjest Cosette
Skrevet

cosette > hvor står du politisk?

Sånn rent ideologisk vil jeg si jeg er bortimot venstreliberal.

Siden jeg helst bør stille et spørsmål selv også, spør jeg Mr. Omg: har du lyst til å ligge med meg? Svar ja eller nei. (Den var spicy, dere. Jeg setter standarden nå.)

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...