Gjest SummerJudith Skrevet 18. mai 2012 #681 Skrevet 18. mai 2012 aldrisur hvordan klarer du være så glad hele tiden x)? 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #682 Skrevet 18. mai 2012 Jeg lurer på om Kråkefjas pleier å le hjertelig for seg selv og gni seg i hendene hver gang han skriver sånne korte, krasse stikkere (også kalt innlegg) i diverse tråder her? Jeg lurer på om Kråkefjas i det hele tatt er eldre enn 16. 3
Gjest NozMonster Skrevet 18. mai 2012 #683 Skrevet 18. mai 2012 Veldig godt spørsmål. Jeg er litt sånn merkelig med kombinasjonen ganske brun i huden og lys blondt hår. Men er ikke sånn Bimbo-brun-blond assa. Mer sånn ekte lissom. Svarer jeg på mer enn du spør om nå? Ble så glad for å få et spørsmål skjønner du. klarer nesten ikke å stoppe på en måte. Men, ja lys blond. Også har jeg.......neida. Du kan godt spørre om mer, for akkurat nå kjeder jeg meg, som du kanskje fortsår? du er så utrolig søt aldrisur! har du kjæreste eller lever du singellivet, eller hvordan er ståa? 2
Gjest Loverdose Skrevet 18. mai 2012 #684 Skrevet 18. mai 2012 Jeg lurer på om Kråkefjas pleier å le hjertelig for seg selv og gni seg i hendene hver gang han skriver sånne korte, krasse stikkere (også kalt innlegg) i diverse tråder her?
Aldrisur Skrevet 18. mai 2012 #685 Skrevet 18. mai 2012 Hva var det som sist gjorde deg eitrende forbanna og hva var det som fikk deg til å le høyt og ekte sist? Hei - fikk en viktig og koselig telefon, så svarer litt sent. Eitrendes forbanna? Husker ingen spesiell episode akkurat, men urettferdig behandling, mobbing og ondskapsfulle mennesker kan få meg mer enn eitrendes forbanna! Ellers så lo jeg temmelig høyt og ekte når kjæresten min skulle servere kaffe for et par timer siden, og mista godbuksa fordi knuten i joggebuksebåndet hadde gått opp. For et heeeerlig syn! 3
Gjest BM2 Skrevet 18. mai 2012 #686 Skrevet 18. mai 2012 Hei - fikk en viktig og koselig telefon, så svarer litt sent. Eitrendes forbanna? Husker ingen spesiell episode akkurat, men urettferdig behandling, mobbing og ondskapsfulle mennesker kan få meg mer enn eitrendes forbanna! Ellers så lo jeg temmelig høyt og ekte når kjæresten min skulle servere kaffe for et par timer siden, og mista godbuksa fordi knuten i joggebuksebåndet hadde gått opp. For et heeeerlig syn! Fikk telefon du liksom 11
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #687 Skrevet 18. mai 2012 Hei - fikk en viktig og koselig telefon, så svarer litt sent. Eitrendes forbanna? Husker ingen spesiell episode akkurat, men urettferdig behandling, mobbing og ondskapsfulle mennesker kan få meg mer enn eitrendes forbanna! Ellers så lo jeg temmelig høyt og ekte når kjæresten min skulle servere kaffe for et par timer siden, og mista godbuksa fordi knuten i joggebuksebåndet hadde gått opp. For et heeeerlig syn! Tror ikke det var viktig og koselig telefon som fikk deg opptatt, Aldrisur 2
Aldrisur Skrevet 18. mai 2012 #688 Skrevet 18. mai 2012 Aldrisur: Hva er favorittgodiset ditt? Maria-Marihøner! Neida, men du er en godis! Toffeefi og negerkyss (men det er det kanskje ikke lov å si?) Sånne kokosboller uten kokos.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 18. mai 2012 #689 Skrevet 18. mai 2012 (endret) Maria-Marihøner! Neida, men du er en godis! Toffeefi og negerkyss (men det er det kanskje ikke lov å si?) Sånne kokosboller uten kokos. Hva er negerkyss? Er det de store røde leppene? (er det lov å si tro...?) Endret 18. mai 2012 av Maria_Marihøne 1
Gjest Yellow Taxi Skrevet 18. mai 2012 #690 Skrevet 18. mai 2012 (endret) Jeg så for meg at du var mye eldre egentlig. På disse "finn din mentale alder" artighetene får jeg alltid 50+. Jeg tror nå ikke at det er så ille, men det å være asosial, følelsesmessig avstumpet, kynisk og avholdsmann gjør visst noe med en. Deg da? Endret 18. mai 2012 av Yellow Taxi 1
Chord Skrevet 18. mai 2012 #691 Skrevet 18. mai 2012 (endret) edit: Never mind, jeg begynner tydeligvis å bli trøtt her.. Endret 18. mai 2012 av Chord 1
Aldrisur Skrevet 18. mai 2012 #692 Skrevet 18. mai 2012 aldrisur hvordan klarer du være så glad hele tiden x)? Jeg veit ikke jeg Aaleyah, det bare er sånn. Men du, jeg kan bli temmelig uglad til tider jeg også altså, er ikke sånn at jeg alltid går rundt og smiler og ler.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #693 Skrevet 18. mai 2012 JosefK78: Er det du som er på profilbildet ditt?
Gjest Bobler Skrevet 18. mai 2012 #694 Skrevet 18. mai 2012 BUD: Kan du forklare disse skadene litt nermere? Ble veldig nyskjerrig 3 dager etter beinbrudd, 2 dager grunnet en stikkskade, 5 dager med hjernerystelse
Mr.Omg Skrevet 18. mai 2012 #695 Skrevet 18. mai 2012 Mr.Omg: Hvorfor svarer du alltid det kvinner vil høre? Kan du ikke svare det du egentlig mener? Du er så forutsigbar Jeg svarer alltid det jeg egentlig mener. Det er ikke sånn at alle menn har en felles mening, mens kvinner har en annen felles mening. Returspørsmål: Hvorfor spør du om dette om og om og om igjen, når du har fått svar? Hva er vitsen? 4
Aldrisur Skrevet 18. mai 2012 #696 Skrevet 18. mai 2012 du er så utrolig søt aldrisur! har du kjæreste eller lever du singellivet, eller hvordan er ståa? Nå ble det veldig mye her kjenner jeg, men til deg Nozzejenta: Jeg har en kjæreste som jeg har hatt siden jeg var 16 år og han var 18. Vi er ikke tenåringer lenger, for å si det på den måten. :gjeiper: Og nå tror jeg datteren min sitter og ler av meg og leser dette her - for jeg skal love deg at hun følger med på Aldrisur, og gremmes og gruer seg for hva det neste jeg skal skrive blir. 2
Gjest Bud Skrevet 18. mai 2012 #697 Skrevet 18. mai 2012 BUD: Kan du forklare disse skadene litt nermere? Ble veldig nyskjerrig Er det ikke forklarende nok a? De nevnte er bare få små utdrag av den store sammenhengen - som igjen resulterer i at jeg hverken får uføreforsikring eller livsforsikring på noen år... hehe Å sette kniven så dypt i beinet av du kjenner spissen på andre siden er ikke no kult :gjeiper:
Gjest Bobler Skrevet 18. mai 2012 #698 Skrevet 18. mai 2012 Er det ikke forklarende nok a? De nevnte er bare få små utdrag av den store sammenhengen - som igjen resulterer i at jeg hverken får uføreforsikring eller livsforsikring på noen år... hehe Å sette kniven så dypt i beinet av du kjenner spissen på andre siden er ikke no kult :gjeiper: Skadene jo, tenkte mer på hvordan de oppstod
Gjest Bud Skrevet 18. mai 2012 #699 Skrevet 18. mai 2012 Skadene jo, tenkte mer på hvordan de oppstod To skjedde i skogen og en i sofaen Vil ikke gå nærmere inn på det, greit?
Gjest Cosette Skrevet 18. mai 2012 #700 Skrevet 18. mai 2012 cosette > hvor står du politisk? Sånn rent ideologisk vil jeg si jeg er bortimot venstreliberal. Siden jeg helst bør stille et spørsmål selv også, spør jeg Mr. Omg: har du lyst til å ligge med meg? Svar ja eller nei. (Den var spicy, dere. Jeg setter standarden nå.) 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå